AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har opplevd med flere annledninger samme fyr avtale treff, som aldri blir av. Han jobber bort i ukedagene, og er kun hjemme i helger. Derfor kan vi kun treffes i helger. Hver gang han skal ut på jobb så avtaler han å treffe meg til helgen. Da helgen kommer blir det aldri av. Vært på to dater med han tidligere. Det er han som tar intiativ til treffene. Nå er det ca 7 gangen han avtaler og så hører jeg ikke noe mer. Nå er det nok!. Jeg sier ingenting men vil ikke svare han når han igjen skriver når han er tilbake på jobbreise. Fatter ikke hvorfor det er sånn... Anonymkode: 52a9d...9e4
sol87 Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Ja, bare drit i ham. Det kan virke som om han avtaler med deg, men har det som en slags mulighet i bakhånd, om ikke noe mer spennende skjer. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 26 minutter siden, sol87 skrev: Ja, bare drit i ham. Det kan virke som om han avtaler med deg, men har det som en slags mulighet i bakhånd, om ikke noe mer spennende skjer. Enig i den. Jeg gidder ikke å være en reserveløsning. Jeg bare kutter ut. Skriver han noe mer til meg så svarer jeg han ikke. Gidder det ikke mere. Anonymkode: 52a9d...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Det er ingen vits i å være en ventedame. La ham gå og finn en annen. Jeg traff en på nett som opptrådde på veldig liknende vis for mange mange år siden. Siden jeg ikke er så keen på å spille merkelige «spill» med rare regler, så sa jeg det bare direkte til ham at jeg hadde mistet interessen og at det ikke var noe poeng i at vi skulle avtale flere dater. Han virket genuint overrasket over å få en slik tilbakemelding! Anonymkode: 33706...b41 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen vits i å være en ventedame. La ham gå og finn en annen. Jeg traff en på nett som opptrådde på veldig liknende vis for mange mange år siden. Siden jeg ikke er så keen på å spille merkelige «spill» med rare regler, så sa jeg det bare direkte til ham at jeg hadde mistet interessen og at det ikke var noe poeng i at vi skulle avtale flere dater. Han virket genuint overrasket over å få en slik tilbakemelding! Anonymkode: 33706...b41 Jeg kommer bare til å kutte det helt. Kommer han tilbake så gidder jeg ikke å svare. Synes det blir for dumt. Jeg har slettet han for lenge siden på facebook, men han kom tilbake og begynte å avtale nye treff.. jeg ga han nok noen sjanser, og nei det ble aldri av... Nå er det nok!. Jeg kommer bare til å ignorere alt fra han. Men kan være mange årsaker: mulig han har en psykisk sykdom? mulig han har en annen dame? mulig at han vil ha meg som reserve? mulig at han holder meg som reserveløsning inntil han vet mer hva han skal finne på? mulig at han er usikker på seg selv? mulig at han avtaler treff for å være "snill"??????? merkelig fyr.. men det er han som spør meg - jeg spør ikke han. Men nå gidder jeg ikke det mer. Anonymkode: 52a9d...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå