AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har opplevd menn som jeg mistenker sterkt for å kjøre dobbelt, altså holde på med to damer om gangen, eller flere. Men noen som har hørt om noe slikt? Er det bare i mitt hode eller fins det folk som holder på med flere om gangen? Det som overrasker meg er at det virker som om noen damer aksepterer at han kjører dobbelt. Noen historier? Anonymkode: 1c97f...212
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Hørt om? Nei men kjent den på kroppen flere ganger. Sviket er grusom Anonymkode: c3057...ffc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om? Nei men kjent den på kroppen flere ganger. Sviket er grusom Anonymkode: c3057...ffc Det er jo slik at man ikke hører om det. Men man kjenner det på kroppen. Sant det. Det er hva jeg gjorde i mitt siste forhold. Jeg følte det på meg. Men jeg vet ikke om det var sånn. Det som jeg ikke forstår er at jeg har fått inntrykk av at han har en ny dame, og samtidig så møter han samme dame som jeg mistenker at han holdt på med når han holdt på med meg også. Merkelige greier. Enig i at svik føles grusomt ut Anonymkode: 1c97f...212
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Menn trenger damer for å få bekreftet sin manndom. Ergo jo flere damer jo større manndom Og så finnes det damer, som gjør samme greia, men der er det vel andre ting som driver dem. Jeg skjønner ikke hva som er greia. Anonymkode: c3057...ffc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Det finnes folk som dater flere om gangen om det er det du mener. Ser i utgangspunktet ikke noe galt med det så lenge man ikke har avtalt å være eksklusive. Fint å være åpen om det da. Anonymkode: 2e23b...475 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Skrevet 11. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes folk som dater flere om gangen om det er det du mener. Ser i utgangspunktet ikke noe galt med det så lenge man ikke har avtalt å være eksklusive. Fint å være åpen om det da. Anonymkode: 2e23b...475 Jeg er for å holde på med en om gangen. Men jeg forstår den. Så lenge man ikke føler at det er noe eksklusivt må man få gjøre som man vil. Anonymkode: 1c97f...212
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #7 Skrevet 11. mars 2017 Jeg har hatt to dater med to forskjellige menn i løpet av en uke, men ikke lenger enn det. Det er så enkelt som at etter et visst punkt ser jeg helt tydelig hvem jeg liker best og derfor hvem jeg vil fokusere på og treffe mest. Det er ikke nødvendigvis fordi jeg er så enormt empatisk, men nummer to blekner jo i forhold til den jeg virkelig liker, og det blir stress å ha en relasjon som jeg vet har en utløpsdato. Jeg kjenner menn, en spesifikt, som har hatt kvinner her og der, men det har alltid vært relasjoner som tydelig er veldig uforpliktende. Kanskje har de møttes over nett, han reiser mye og forhåpningene til et stabilt forhold er lave. Noen jenter brenner seg selvsagt alltid, men det er ofte de som er unge og uerfarne. Eller iblant noen litt eldre som gikk inn i relasjonen på "løse" premisser og så ikke taklet det og i neste runde blir såret. Har man diskutert eksklusivitet, så er det utroskap. Har man ikke det, så har man en samtale å ta - så fremt det har vært noen dater. Jeg ser veldig mange kvinner, selv de som burde vite bedre, være nervøse for å ha en oppriktig samtale med mannen de dater. Iblant tror jeg det er så enkelt som at de ser de har skutt litt høyt, og rett og slett er redde for svaret. Anonymkode: 21190...279
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Skrevet 11. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er for å holde på med en om gangen. Men jeg forstår den. Så lenge man ikke føler at det er noe eksklusivt må man få gjøre som man vil. Anonymkode: 1c97f...212 Enig med deg der. Synes det høres slitsomt ut å drive på med flere om gangen Anonymkode: 2e23b...475
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #9 Skrevet 11. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg der. Synes det høres slitsomt ut å drive på med flere om gangen Anonymkode: 2e23b...475 Jeg og. Hjernen skal jo holde styr på alt det. Hadde jeg funnet ut at en mann som jeg traff , drev på å treffe andre etter å ha datet meg for så å komme tilbake til meg og så tilbake til henne, og andre osv, og så meg igjen og de igjen osv. da hadde jeg ikke giddet. Hadde ignorert han for alltid. Anonymkode: 1c97f...212
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 Det jeg synes er snodig er at jeg har møtt menn som er helt ubrukelige på multitasking. Men de har klart å treffe to damer samtidig. Jeg er dronninga av multitasking men aldri i verden om jeg hadde fiksa å treffe to menn samtidig :o jeg skjønner faktisk ikke hvordan det går an. Anonymkode: c3057...ffc
Cuntzilla Skrevet 11. mars 2017 #11 Skrevet 11. mars 2017 Hva legger du i "holder på med"? Jeg legger ikke mye i det, og har "holdt på med" flere om gangen mange ganger. Ikke som i at jeg sitter og sjonglerer dater, snakker om fullstendig uforpliktende, useriøse greier.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #12 Skrevet 11. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg synes er snodig er at jeg har møtt menn som er helt ubrukelige på multitasking. Men de har klart å treffe to damer samtidig. Jeg er dronninga av multitasking men aldri i verden om jeg hadde fiksa å treffe to menn samtidig :o jeg skjønner faktisk ikke hvordan det går an. Anonymkode: c3057...ffc Ikke jeg heller. Forstår ikke hvordan de får det til. Anonymkode: 1c97f...212
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #13 Skrevet 12. mars 2017 Jeg tenker at det kan være ok å date litt rundt om man ønsker å bli kjent å se om det kan bli noe mer. Det er bra å ha mer valg enn ett, men så lenge begge er klar over at det ikke er seriøst inntill det er seriøst. Kanksje dette er mer vanlig når man blir litt eldre også. Dating er annerledes enn å være sammen tenker jeg i hvertfall. Anonymkode: 59940...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå