Gjest nokaa Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Vi var i villrede når det kom til barnevogner, og hadde en tanke om at det kanskje ble Stokke trailz, men etter et besøk i babyshop hos en flink selger ble vi overbevist om at Uppababy vista var den rette for oss. Den er dessverre ganske ukjent i norge, så vil gjerne ha tilbakemeldinger?
noomi Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Lurer på det samme! Aldri hørt om den før. Vi står egentlig mellom bugaboo buffalo og emmaljunga nxt, så så vi denne på babyshop i dag...heller nok forsatt mot bugaboo da vi har det fra før, men hadde vært fint å høre om erfaringer med uppababy.
Gjest Sisti Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Lest denne? http://nouw.com/vogndilla/uppababy-vista-taylor-29186640?cache=404123761 Tror den er så ny at det er vanskelig å finne mange erfaringer, men den virker jo ganske bra.
Gjest Geirfuglen Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Venninnen min som bor i England har hatt to Uppababy. De har vært veldig fornøyde, så de valgte samme merket på nytt.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 Uppababy er jo en av de mest populære merkene i USA ! Anbefaler å skjekke YouTube masse vis av erfaring der. Det er en fantastisk vogn så mye kult på den ! Var fast bestemt for å kjøpe men for meg ble den for høy både den og Stokke så da ble det Bugaboo siden den er lav nok. Ellers hadde jeg 100 % gått for den . Anonymkode: 6d595...29a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå