Gå til innhold

Hvem er han fyren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som er på tv2 og reklamerer for hotel trivago? Nordlending.  Er han en skuespiller? Tror jeg har sett han før et sted, men husker ikke. 

Anonymkode: 0424c...d7a

Gjest antbug
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe, men jeg har også fundert på hvor jeg har han fra. Han ser så kjent ut. Håper noen vet og kan svare! :)

Skrevet

Han spiller kjæresten til hu svenske i Fatso, og han har spillt piccolo / bartender i Hotel Cæsar

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ser så halvkriminell ut :fnise:

Anonymkode: 0b2f6...602

• Liker 1
Gjest antbug
Skrevet

Ja, han er det jo! Det har visst gått noen år siden han var blond kvinnebedårer i Cæsar. Hadde ikke skjønt at det er samme mann hvis ingen hadde gjort meg oppmerksom på det  :) 

AnonymBruker
Skrevet

Cæsar! Der var det ja. Takk for hjelpen. :)  Greit å få svar så en slipper å lure mer. 

Anonymkode: 0424c...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Han har også vært morderen i serien Øyevitne.

Anonymkode: b7010...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg kuppe tråden din? Jeg lurer også på en reklamefyr. Det er reklame for et teleselskap, (tror jeg, husker jo selvfløgelig ikke helt nå) han, kona og ungen er på en restaurant, og han vil gjerne ha dekning på telefonen sin slik at han kan få sett på et skirenn (?), og tar med seg ungen i vogn ned trapper og ut i terrenget slik at han omsider får dekning.

Noen som vet hvilken reklame jeg mener? Tror dette også er en cæsarfyr

Anonymkode: f18c6...840

AnonymBruker
Skrevet

Riktig at det også er en Cæsar-fyr. Han spilte faren til Vanessa,men forsvant mer og mer ut av bildet da moren til Vanessa(spilt av Hilde Lyrån) dukket opp. Han het Roger Nyman i serien,og heter Erlend Vetleseter i virkeligheten.

Skrevet
22 timer siden, Troll! skrev:

Han spiller kjæresten til hu svenske i Fatso, og han har spillt piccolo / bartender i Hotel Cæsar

Kjæresten til hu svenske i Fatso? Er han ikke en av hovedkarakterene i den filmen da?

Jeg vet ingenting om dette, men jeg har sett Fatso og jeg kan ikke huske en svensk kjæreste, langt mindre hvem det er og hvem som var sammen med hvem.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig at det også er en Cæsar-fyr. Han spilte faren til Vanessa,men forsvant mer og mer ut av bildet da moren til Vanessa(spilt av Hilde Lyrån) dukket opp. Han het Roger Nyman i serien,og heter Erlend Vetleseter i virkeligheten.

Åh herregud, takk! Har vært ganske sikkker på at det var en casar-fyr, men fant aldri ut rollen hans.

Anonymkode: f18c6...840

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Kjæresten til hu svenske i Fatso? Er han ikke en av hovedkarakterene i den filmen da?

Jeg vet ingenting om dette, men jeg har sett Fatso og jeg kan ikke huske en svensk kjæreste, langt mindre hvem det er og hvem som var sammen med hvem.

Jenta er svensk, som det står skrevet han er ikke svensk....

Til info i resten av tråden, det er per Kjerstad det er snakk om

Anonymkode: 06f18...b88

Skrevet

Er det han som spilte Jerry i hotel Cæsar? 

Skrevet (endret)

Husker han igjen fra hotel Cæsar ja. Men trodde han var en skurk i serien.

Endret av smartbimbo
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Husker det når du sier Fatso. Han var en ung kjekk i den filmen. Sto og urinerte og klaget over strålen etter hard økt i senga. Da hadde han en tøff/men søt look. I trivagoreklamen har han i lang tid nå hatt hestehale. Halvgammel og uflidd med hestehale, det går ikke an i en hotellreklame. Jeg har grøsset hver gang jeg så den «halvkriminelle» slasken på tvskjermen. Men nå er det kommet ny reklame! And behold, han har klipt seg!

Alt bra

IMG_20180109_205555_1.jpg

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...