Polly Ester Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har lastet ned et bilderedigeringsprogram som heter Picasa. Nå vil jeg ta det bort, men etter at jeg har avinnstallert vil det allikevel ikke bli helt borte, det legger seg i flere forskjellige mapper. Og etter et søk fant jeg ut at det lå flere filer i Windows og windows/prefecth eller noe sånt. Er det greit å bare slette det? Det er vel ikke noe annet som heter Picasa som jeg må ta vare på?
MiniMjau Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 Ganske sikkert bare å slette. Merkelig at avinstallering ikke skulle fjerne alle filene.
Polly Ester Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2004 Dette er det ekleste jeg har vært med på når det gjelder program... Jeg installerte det, men var ikke fornøyd. Det fulgte med en avinstallerer så den biten var grei. Etter at jeg avinstallerer kjører jeg alltid CCleaner og Spybot for å være sikker på at det er borte. Og i tillegg søkte jeg på navnet og det fantes i flere mapper. Etter at jeg hadde slettet alt unntatt det som var i windows-mappa og gikk ut på nettet, kom nettsiden til Picasa opp og det gjør den hver gang jeg går ut pånettet. Og hver gang får jeg melding om at programmet ikke kunne oppdateres pga en feil... Takk for svar, forresten...
Gjest TheViking Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Det der høres veldig rart ut. Hvis det virkelig er tilfelle skal jeg slutte å anbefale det. Men jeg har det installert selv, og har ikke hatt noen problemer med det. Men så har jeg ikke prøvd å avinstallere det. Det er jo et Google Inc. program, og de pleier jo å være 'good-guys', så det høres rart ut, men jeg skal holde et øye med det når jeg avinstallerer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå