AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Del Skrevet 11. mars 2017 Er det veldig rart og unormalt å ha null venner på Facebook, og heller ingen venner i RL? Anonymkode: b7db6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 11. mars 2017 #2 Del Skrevet 11. mars 2017 skiller du da mellom venner venner og bekjente eller hva? Det er mange som har flust med bekjente men ingen nære venner for eksempel.. Uten at jeg skjønner poenget med FB og 0 folk på listen... Men sånn IRL har jeg utrolig få som jeg ser på som ordentlige venner men veldig mange bekjentskaper der noen er gode og andre perifere, og så kommer familie så klart i en egen kategori.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Del Skrevet 11. mars 2017 Akkurat nå, Carrot skrev: skiller du da mellom venner venner og bekjente eller hva? Det er mange som har flust med bekjente men ingen nære venner for eksempel.. Uten at jeg skjønner poenget med FB og 0 folk på listen... Facebook kan brukes til å holde seg oppdatering om ting man er interessert i. Akkurat nå, Carrot skrev: Men sånn IRL har jeg utrolig få som jeg ser på som ordentlige venner men veldig mange bekjentskaper der noen er gode og andre perifere, og så kommer familie så klart i en egen kategori.. Ingen venner og ingen bekjente, hverken på Facebook eller i RL. Anonymkode: b7db6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. mars 2017 #4 Del Skrevet 11. mars 2017 Det er rarere å innbille seg at virtuelle verdener er viktigere enn den virkelige. Blir litt skremt av dette, og er glad jeg ikke er ung i dagens samfunn..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #5 Del Skrevet 11. mars 2017 Snokere med andre ord Anonymkode: 03007...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #6 Del Skrevet 11. mars 2017 Hvis man har 0 venner på vennelisten, ser jeg ikke vitsen i å Facebook i det hele tatt. Jeg bruker andre nettsider for å holde meg oppdatert på det jeg interesserer meg for. Anonymkode: 013bc...2d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 11. mars 2017 #7 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg har null venner på facebook nå, jeg sletta nemlig alle og bruker den kun for å ha Haydayspillet koplet opp mot den. Greit å kunne gjøre når en bytter mellom android og iphone ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #8 Del Skrevet 11. mars 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har 0 venner på vennelisten, ser jeg ikke vitsen i å Facebook i det hele tatt. Jeg bruker andre nettsider for å holde meg oppdatert på det jeg interesserer meg for. Mye lettere å få alt på ett sted. Anonymkode: b7db6...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #9 Del Skrevet 11. mars 2017 Om du ikke bruker fb til venner, så kan du da bare bruke et falskt navn Anonymkode: 18b09...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybær Skrevet 11. mars 2017 #10 Del Skrevet 11. mars 2017 Det er litt uvanlig, men drit i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå