AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Var en tur på Rema i lunch-pausen i går og her var det stort sett, bortsett fra noen pensjonister, kun det jeg vil anta var trygdede i sin beste alder (under 35-40). Folk som så ut som om de nettopp hadde stått opp, med bustete hår, iført løstsittende "treningsbukser", kraftig overvektige, gjerne med tatoveringer, bærende på brus og snop på vei mot kassen. Har jeg fordommer mot trygdede? Anonymkode: e1e08...5aa
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Du har ingen tankerr om at folk kan jobbe skift? Og at du her har både en dømmende holdning overfor fremmede mennesker og henger folk du ikke aner noen ting om ut på nettet? Den som sliter mest her, er vel deg selv som dømmer folk etter utseende, hva de handler og når tid de handler på Rema. Anonymkode: 3070b...4d7 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Rart du automatisk antar det er trygdede. Anonymkode: ad4b0...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var en tur på Rema i lunch-pausen i går og her var det stort sett, bortsett fra noen pensjonister, kun det jeg vil anta var trygdede i sin beste alder (under 35-40). Folk som så ut som om de nettopp hadde stått opp, med bustete hår, iført løstsittende "treningsbukser", kraftig overvektige, gjerne med tatoveringer, bærende på brus og snop på vei mot kassen. Har jeg fordommer mot trygdede? Anonymkode: e1e08...5aa Så godt at vi endelig får en tråd her inne som tar sikte på å hetse trygdede... Anonymkode: 39a0b...149 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Hvis du misunner disse snop-bærende uføretrygdede så får du bli en selv da. Ser ut som du ikke liker når noen ser ut til å ha det bra og koser seg, for da er de ikke endel av den "hardt arbeidende gjengen som sliter ræven av seg og ikke har det noe godt" Anonymkode: 98744...9f5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 På 3/11/2017 den 16.30, AnonymBruker skrev: Har jeg fordommer mot trygdede? Anonymkode: e1e08...5aa Ja. Du overser oss som faktisk er trygdet som også var der. Hilsen radmager trygdet som har såpass lite penger at brus og snop ligger ganske langt nede på prioriteringslisten siden jeg må ha mat. Anonymkode: 1a1c3...d6c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå