Mari Y Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg snakker om frisørdama fra Bryne, som havnet i retten pga Hijab- saken. Jeg er langt ifra enig alle ståstedene hennes, men jeg har fulgt en del av innleggene hennes på FB. Det ser ut til at hun ikke lenger er på Facebook. Har hun blitt fjernet/slettet profilen?
Z.Z Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 ¡Hola! Mari Y Du har kanskje ikke sett denne? http://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/hodne-kalte-per-inge-torkelsen-for-«pedo»/ar-AAo8UP0?li=AAb27D5&ocid=spartandhp "Nazifrisøren" slo tilbake med en "pedoanklagelse". Sånn går dagene, mens den enkle løsningen er å sette fullstendig lokk på innvandringen. Da slipper vi alt dette tullet, som bare er i startfasen ennå og som vil bli så alt for mye verre fremover.
Testosteron Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Stakkars Merete! Hun har skrevet seg inn i Norges-historien som frisøren fra Bryne som diskriminerer muslimer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 1 time siden, Testosteron skrev: Stakkars Merete! Hun har skrevet seg inn i Norges-historien som frisøren fra Bryne som diskriminerer muslimer. Det er ikke alle muslimer som bærer hijab, blant annet ikke menn. Jeg tror, uten at jeg skal være skråsikker, at hun nok hadde klippet muslimske menn. Anonymkode: ed6fe...e2f
Z.Z Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke alle muslimer som bærer hijab, blant annet ikke menn. Jeg tror, uten at jeg skal være skråsikker, at hun nok hadde klippet muslimske menn. Anonymkode: ed6fe...e2f Hvem vet, men vi vet at det motsatte skjer uten problemer. Hun skulle sluppet å klippe alt for mange muslimer hadde det vært opp til meg. Stans i innvandringen er stikkordet og satsing på egen befolkning. Vi kan ikke redde hele verden. De blir nødt til å ta tak selv med alle de lidelser det kommer til å få, uten at det går alt for mye ut over vår egen nasjon. Jeg vil støtte dem i deres kamp for fremskritt.
Testosteron Skrevet 12. mars 2017 #6 Skrevet 12. mars 2017 13 timer siden, Z.Z skrev: Hun skulle sluppet å klippe alt for mange muslimer hadde det vært opp til meg. Stans i innvandringen er stikkordet og satsing på egen befolkning. Charlotte Antonsen Sunde er ikke innvandrer. 2
Gjest Jessica Skrevet 12. mars 2017 #7 Skrevet 12. mars 2017 Hun blokkerte meg etter å ha vært uenig med henne. Det samme gjorde hun med alle vennene vi hadde tilfelles. Hårsår dame som ikke tåler at andre er uenige. Konfliktsøkende og hatfull
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Skrevet 12. mars 2017 Hun er langt i fra god🤒Rart hun har så mange følgere. Nå har hun lagt ned Facebook-siden sin for hun følte seg mobbet! Nå når hun ikke ut til alle støttespillerene sine som sitter bak tastaturet i mørke små rom. Og ingen steder å dele sine "våte" drømmer. http://nordnorskdebatt.no/article/drommen-om-gjodsle-muslimer Æsj,møkkakjerring!!😝 Anonymkode: 0974e...449 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 Hun later til å være i konflikt med alt og alle; barnevernet har hun visst også en konflikt med. Anonymkode: 79006...c3d 1
Mari Y Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2017 På 12.3.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Hun er langt i fra god🤒Rart hun har så mange følgere. Nå har hun lagt ned Facebook-siden sin for hun følte seg mobbet! Nå når hun ikke ut til alle støttespillerene sine som sitter bak tastaturet i mørke små rom. Og ingen steder å dele sine "våte" drømmer. http://nordnorskdebatt.no/article/drommen-om-gjodsle-muslimer Æsj,møkkakjerring!!😝 Anonymkode: 0974e...449 Jeg synes det verste er mange av dem som støtter henne. Bestemoren til Malika svarte med å skjelle henne ut under rettssaken. Da jeg skrev at hun burde skamme seg, kom en av FB- vennene frem i kommentarfeltet, spilte 'forfjamset', sa 'hvorfor det?' 'Fordi du står ikke skjeller ut ditt eget barnebarn'. Jeg tror vedkommende visste akkurat hva jeg mente, men så er det dette med å snu rollen. Man skal få lov til å ha forskjellige meninger, til og med om islam og religion, generelt. Men det vesentlige er jo at man kan oppføre seg sivilisert, om så er.
Mari Y Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun later til å være i konflikt med alt og alle; barnevernet har hun visst også en konflikt med. Anonymkode: 79006...c3d Det er mange som har sterke meninger om barnevernet, enten for eller mot, så der er hun ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå