Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Min søster ammer sin baby mens de kjører bil.....Sitter fremme og ammer det.....Syns det er hårreisende....ungen er jo helt hjelpesløs ved en liten kollisjon....Har sagt det til de flere ganger , men de bare ler det bort og sier at det ikke er så farlig... Er så forbanna på de....skjønner ikke hva de tenker med... :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 :o Håper de blir stoppet i kontroll!! :evil:
Polly Ester Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 :hår: ...ler det bort og sier at det ikke er så farlig?! De sier vel at de kjører så pent allikevel at det skjer ikke noen ulykker... uten å tenke på at selv om de kjører pent finnes det nok av folk der ute som ikke kjører like pent og ulykker kan skjer... Jeg får helt gåsehud av å tenke på hva som skjer om det hender en ulykke når de sitter og gir ungen mat og kjører samtidig... Jeg lar ikke de store ungene mine få lov til å drikke og spise selv i bilen engang, jeg - i tilfelle de setter det i halsen og jeg ikke kan hjelpe dem når jeg kjører.
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 :o Håper de blir stoppet i kontroll!! :evil: Dette er det mest uvettige jeg har hørt på lenge :fy:
Gjest Toantine Skrevet 14. desember 2004 #5 Skrevet 14. desember 2004 Ja, herregud, håper virkelig de blir stoppet i kontroll!
Trill Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Det e faktisk noke av det værste eg har høyrt!! Ho systra di kan ikkje være ansvarlig nok til å ha unga.. Får inderlig ikkje håpe ho ikkje kjem bort i noke ulykke. At ho blir tatt i kontroll hjelpe sikkert lite- sia ho berre ler det vekk- so det e vel ikkje vits. Det kunne ikkje falle meg inn i mine villaste fantasia!
Gjest Mayamor Skrevet 14. desember 2004 #7 Skrevet 14. desember 2004 Har hørt et enda verre eksempel jeg...: En mor ble satt foran domstolen i USA (hvor ellers...? ) fordi hun ammet barnet mens hun kjørte bil. Hun ble frifunnet. Fordi: Mannen påla henne det og i sekten de var med i var hun nødt til å adlyde mannen sin... Mange skulle aldri hatt barn! Mayamor
mari Skrevet 14. desember 2004 #8 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har ammet mange ganger i bilen, men da har den stått helt stille, det får da være måte på...... Du får nok vise dette innlegget til søsteren din, så skjønner hun at det ikke bare er du som er av den oppfatningen...
Grooo Skrevet 14. desember 2004 #9 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har ammet mange ganger i bilen, men da har den stått helt stille, det får da være måte på...... Hvis dere ikke har airbag er jo dette greit, men har dere det håper jeg du er klar over at airbaggen spretter ut like raskt selv om dere står i ro hvis noen dulter inn i dere! Å amme når man kjører - noe slikt har jeg aldri hørt om før, fatter ikke hva folk tenker med...
LilleMy Skrevet 14. desember 2004 #10 Skrevet 14. desember 2004 SÅ UFORSVARLIG!!!!! En airbag kan jo drepe ungen alene!!!!!
Polly Ester Skrevet 14. desember 2004 #12 Skrevet 14. desember 2004 SÅ UFORSVARLIG!!!!! En airbag kan jo drepe ungen alene!!!!! Og det verste er to uforsvarlige foreldre - siden den ene kjører og ikke stopper for å la ungen få mat...
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #13 Skrevet 14. desember 2004 Det bør ikke skje, nei. Jeg har selv ammet i bilen mens den kjørte. Vi var på ferie og kjørte på motorveien. MEN, jeg satt i midten bak og lillemann satt i bilstolen ved siden av meg. Siden det var puppen nærmest han som sto for tur bøyde jeg meg over og han fikk mat! Men å ta ungen, eller meg ut av bilsikringen er uaktuelt!
Gjest Primula Skrevet 14. desember 2004 #14 Skrevet 14. desember 2004 Totalt uforsvarlig! Gi dem en advarsel, og dersom de fortsetter med det kan du faktisk kontakte barnevernet. De som ikke fatter dette selv, bør ikke ha omsorg for barn..
Charmina Skrevet 14. desember 2004 #15 Skrevet 14. desember 2004 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o ER DET VIRKELIG SANT????????????? Slutter meg til de som håper hun blir stoppet i kontroll - slikt gjør man da bare ikke!!!!!!!!! -Charmina Martine 17.10
Ruby Skrevet 15. desember 2004 #16 Skrevet 15. desember 2004 Det er helt forferdelig hvor uansvarlige noen foreldre kan være. Når skal de innse at dette ikke er riktig da, den dagen det skjer noe? Og det kan være for sent....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå