Ingy Skrevet 29. juli 2002 #1 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg jobber i sentrum av en by. Like utafor vinduet mitt sitter det en gatemusikkant. Normalt liker jeg gatemusikkanter , men denne her begynner å gå meg på nervene :-? . I hele sommer har han bare spilt én sang, nå har han utvida med én (!) til! Samme to sangene hele dagen lang, jeg tror jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! :evil: Jeg begynner å håpe på regn :o HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 29. juli 2002 #2 Del Skrevet 29. juli 2002 Prøv å bestikke fyren til å "plage" noen andre i steden for, ev gi han en liten notebok. Kansje han tar hintet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. august 2002 #3 Del Skrevet 4. august 2002 Slå han i hodet med gitar-rukkelet....? Bestikk en liten djevelunge til å stramme/slakke strengene når han har pause....? Hvis det er gitar da... Har han sånn derre tromme på ryggen med cymbaler, skaff skumgummi og plasser mellom dem. Kanskje folk til og med slenger til DEG noen småpenger da for å ha fått han til å være stille. Uansett, du har min dypeste sympati! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 10. august 2002 #4 Del Skrevet 10. august 2002 Vel, musikanter kan være irriterende! Men hva med alle disse som har sommerjobb hos organisasjoner som "ververe" til diverse fadderordninger?? Ogi ikke kan ta nei for nei!? Det irriterer meg grenseløst! Saken de jobber for kan være kjempebra - ære være dem for det - men hva med litt folkeskikk og respekt for "kundene" inni det hele? Litt på utsida kan hende, men allikevel...Tanken streifet meg når jeg leste innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 12. august 2002 #5 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg er helt enig!! I Bergen sentrum spilles det forskjellige låter på hvert hjørne... Lørdager er py, folk som går på deg, unger som griner og den jævlige pan pipe musikken/kombinert med grusom trompetmusikk på andre siden av gaten og andre gatemusikanter som heller ikke får så mye penger i hatten... Når skal de gi seg??? Blir sprø!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. august 2002 #6 Del Skrevet 12. august 2002 Synes det er kjempekoselig med musikk og liv i gatenen jeg! Masse forskjellige musikktyper og masse forskjellige mennesker! spennende!!! Men det er klart, jeg som forbispaserende hører den ene sangen, og tar det for gitt at neste vil bli en annen! Og rusler fornøyd videre. At den stakkarn i butikken bak hører på samme ene (nå nylig to..) låtene hele sommern.... forstår meget godt at du blir dritlei!! Synes ideen om en liten notebok var god jeg!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå