Snuppa Skrevet 14. desember 2004 #1 Skrevet 14. desember 2004 Kanskje en selvmotsigelse, men jeg er på julepresangjakt og tenkte jeg skulle kjøpe tøfler til min bror på 29. Noen som har sett noe som i det hele tatt kan karakteriseres som litt fint???? VELDIG takknemlig for svar :-)
Gjest qleris Skrevet 14. desember 2004 #2 Skrevet 14. desember 2004 på hvilken måte er dette selvmotsigende?
Gjest Xavia Skrevet 14. desember 2004 #3 Skrevet 14. desember 2004 Kanskje en selvmotsigelse' date=' [/quote']
bluebird Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 på hvilken måte er dette selvmotsigende? På hvilken måte er det viktig for deg? Jeg har sett en del fine tøfler. Hvis du tar en tur i diverse skobutikker så finner du sikkert noen du liker. Kanskje H&M også har noen, men det blir jo mer "åpne" tøfler.
Snuppa Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2004 ... når jeg tenker herretøfler så ser jeg for meg sånne åpne med plastsåler og rutete orange og brunt ullstoff, veldig bestefaraktig. Det finnes tross alt litt mer til jenter, rett og slett fordi flere yngre jenter bruker tøfler. Selv har jeg et par Vagabond i ull med perlebroderier på og de synes jeg faktisk er veldig fine Jeg skal ta meg en runde i skobutikkene, men tar fortsatt i mot tips!
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Et dyrt tips, men likevel... Sånne i tovet ull med skinnkanter og tjukk såle er utrolig holdbare - innmari varme og superfine. Jeg kjøpte på Valkyrien skobutikk til Mannen og de kostet ca 500 kr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå