Gå til innhold

Best før med Linn Skåber

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Premiere på mandag, men alle episodene er lagt ut på TV 2 Sumo. Så da starter jeg en tråd her hvor vi kan diskutere serien:) Har sett to episoder så langt, og jeg tar meg i å humre flere ganger. Det er litt vondt innimellom også, haha. Vet ikke om det kan måle seg med Hjerte til Hjerte, men det får vi se etter hvert :D

Anonymkode: d5192...59f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åååh, har ikke sumo, men gleder meg til denne!

Anonymkode: f9bb2...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal går den på?

Sjekket på Tv2, men fant ikke sendetidspunkt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt for overdrevet for min smak.. ble liksom litt mye.. 

Anonymkode: cd6df...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er så kleint at det gjør vondt å se på.  :P 

Anonymkode: f36da...069

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, klassisk Skåber. 

Passer bra for meg som fyller 40 nå. Seffern måtte det komme en serie om et desperat og klin gærent kvinnfolk som nettopp har fylt 40, som heter " Best før". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt for flaut for meg,klarte nesten ikke se på. I tillegg synes jeg ikke det endte så bra.

Anonymkode: b286a...b1e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Linn skåber er morsom!! Sett hele sesongen, lo høyt noen ganger og var for det meste underholdt, men måtte ved et par anledninger spole over scener som var for flaue/vonde å se på. (eks slutten av bryllupsepisoden eller slutten av barnebursdagsepisoden..når jeg tenker meg om så var det vel slutten av de fleste episodene!) 

Anonymkode: d14df...950

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de to første episodene på lørdag, og det blir også de to siste episoden for min del. Liker Linn Skåber, men dette synes jeg var direkte dårlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg måtte kaste inn håndkleet (puta) etter halvannen episode. Jeg liker pute-tv, så lenge det kombineres med latter. Her ble det bare pute...

Anonymkode: df56a...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Konseptet er bra, men det er i praksis pute-tv fra start til slutt, og da blir det for mye. Og ikke minst slitsomt.

Ideen er jo veldig tidsaktuell der det i dag der over 50% skiller seg, og det er heller ikke et urealistisk scenario at mannen finner seg en yngre og sexy berte, til stor fortvilelse og sjalusi fra eksen. Men her må forfatterne være mer flike til å finne balansen mellom kleine scener og god humor. Det bør være fullt mulig å lage en skikkelig god komedie med denne tematikken.

Dessverre blir dette kleine scener i 95% av tida, og da faller serien sammen etter min smak.

Anonymkode: d3cd5...c80

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dette var helt elendig. Tv2 sender mye dritt nå om dagen. Oppussing hver dag og blipp show.  Hadde det ikke vært for home and away hadde ikke jeg sett på tv2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager jeg har tro på Linn Skåber, men dette ble mer slitsomt enn morsomt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fire episoder, og måtte faktisk pause opp til flere ganger i hver episode. Denne serien sprenger virkelig kleinhetskalaen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...