Gå til innhold

Dater tre gutter samtidig - Kaotisk og slitsomt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater i dag 3 gutter samtidig, ingen vet om hverandre. Har mye sex med alle 3. Men det er utrolig slitsomt å holde det skjult for alle 3, og det blir mye unnskyldninger og bortforklaringer når det kolliderer med treff. Problemet er at jeg sliter med å velge. Alle 3 er utrolig flott, og veldig gode i senga alle sammen.

Sliter virkelig med å vite hva jeg skal gjøre videre, og det er jo et "umulig valg" å skulle avslutte med 2 av dem når jeg liker dem alle så godt.

Noen råd?

Anonymkode: c87b9...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf. Her sliter folk med å holde på en fyr, også holder du på tre? Håper du iallfall har beskyttet sex. 

Anyways, som konstruktivt råd: Foreslår at du lager for og mot lister for hver av de, gjerne vektlegg med poeng i hvor stor grad forskjellige positive/negative sider ved dem er.

Videre kan du eventuelt tenke deg hvem du kan se for deg selv sammen med langt fremover i tid. Er det noen av de som gir uttrykk for at de ønsker et forhold med deg som er utover sex? Kanskje en av de har samme fremtidsønsker og slikt som du har? 

Eventuelt, om du er forelsket i noen av de, kan du tenke på at man er ikke skikkelig forelsket i den første dersom man blir forelsket i den andre, and so on.

• Liker 6
Skrevet

Obvious troll is obvious.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du lar alle disse tre gutta gå slik at de kan slippe unna et troll som deg ;) 

Anonymkode: 1929c...27c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du slår opp med èn av gangen sånn som i the bachelor, en per uke, og når du står igjen med èn så må du fri. :P 

Anonymkode: 517d2...525

• Liker 4
Skrevet

"if you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second."

for din del blir det jo 3. Forstår godt at det er vanskelig. Folk flest kan synes det er vanskelig å holde 1 stk utroskap skjult, og her er du løstøs med 3 stk samtidig.

enten behold han siste eller dropp alle 3.

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Troll :P

Men jeg skal la tvilen komme deg til gode. Du må bare stå på jenta mi. Pule tre forskjellige gutter er en form for variert cardio trening, som vil forbrenne kalorier og øke din bevegelighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...