Ms. Steele Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Spør sikkert litt dumt, men jeg lurer faktisk på hva som er mest effektivt: å uføre planken med underarmene rett ned på gulvet eller oppå f.eks en lav stepkasse e.l. slik at overkroppen er lett hevet. Jeg har forsøkt å teste ut selv, men syns ikke jeg merker at det ene er tyngre enn det andre. Noen som vet?
skogsvandreren Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Det enkle er ofte det beste, om du ikke merker forskjell hadde jeg gått for rett på gulvet. Men gjør det du synes er mest behagelig 1
Ms. Steele Skrevet 11. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2017 5 timer siden, Naturgutten 95 skrev: Det enkle er ofte det beste, om du ikke merker forskjell hadde jeg gått for rett på gulvet. Men gjør det du synes er mest behagelig Tja, det enkleste er jo for meg å ta det samtidig som jeg allikevel trener på et Corebrett, men skulle jo så gjerne gjøre det mest mulig effektivt. Har en venninne som mener at det er tyngre å ta det rett på gulvet, men jeg er sannelig ikke sikker
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Hvis du tenker fysikk så er det tyngst når kroppen er parallell med gulvet. Desto høyere du kommer med overkroppen jo lettere blir det. Tenk ytterpunktene; du lener deg inntil en vegg slik at kroppen er 45% mot gulvet. Dette er lettere enn når du ligger på gulvet. Anonymkode: d8a5c...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå