Gå til innhold

må oppdatere eller reinnstallere skjermdriveren min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg skrev ett innlegg om at jeg ikke fikk spilt the sims.

Fikk svar fra flere om at det antageligvis var skjermdriveren og har funnet ut nå at den er enten inkompatibel eller trenger en oppdatering (takk!).

Men så prøver jeg å oppdatere den, og den finner ingen nyere versjon. Så da er det jo ikke det som er problemet. Da er den vel heller "ødelagt".

Men jeg fatter virkelig ikke hvor jeg skal finne samme driver?

Har kjørt den recovery cd'n som hører med til xp, og har reinnstallert alle drivere (tror jeg?). Men det har da ikke hjulpet.

Kan man laste ned hvilken som helst driver fra downloads.com f.eks?

Eller vil det skade?

Må man ha i recovery cd'n når man skal oppdatere driverene forresten? :)

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du må oppdatere må du ha nyere drivere enn det du allerede har, dvs nyere enn de som finnes på recoverycd'en. Hva slags skjermkort har du? Finner du ut det kan man alltids hjelpe deg å finne nyere drivere.

Skrevet
Hvis du må oppdatere må du ha nyere drivere enn det du allerede har, dvs nyere enn de som finnes på recoverycd'en. Hva slags skjermkort har du? Finner du ut det kan man alltids hjelpe deg å finne nyere drivere.

Hei takk for svar dere :)

Skjermkortet mitt heter Intel® 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics controller :o

Prøvde å se på intel sin side, men dette blir litt gresk for meg altså :klø:

Skrevet

så vidt jeg kunne se fra intels side så har du 32 eller64mb skjermkort og det kan være at det er for lite for sims.. JEg har 128mb på mitt og det er nesten forlite så et annet skjermkort kan hende at hadde hjulpet.

Her finner du den siste driveren

Gjest carmen274ii
Skrevet
så vidt jeg kunne se fra intels side så har du 32 eller64mb skjermkort og det kan være at det er for lite for sims.. JEg har 128mb på mitt og det er nesten forlite så et annet skjermkort kan hende at hadde hjulpet.

Her finner du den siste driveren

wow takk.

Så snille dere er da :)

Håper virkelig ikke jeg må bytte kort da...blir så mye surr her.

Uansett, takk igjen! ;)

Gjest carmen274ii
Skrevet
Hvor lenge er det siden du kjøpte det?

jeg kjøpte pc'n for 2 mnd siden.

Og da var skjermkortet i... :-?

Skrevet

Høres litt utrolig ut da at du ikke har et bedre skjermkort synes jeg.. Bruker selv et 256MB skjermkort på pcen min - med Sims 2. Tror ikke jeg ville hatt noe særlig mindre.

Gjest Carmen274ii
Skrevet
Høres litt utrolig ut da at du ikke har et bedre skjermkort synes jeg.. Bruker selv et 256MB skjermkort på pcen min - med Sims 2. Tror ikke jeg ville hatt noe særlig mindre.
'

jeg er ikke særlig datakyndig, men jeg også syns det er litt rart hvis det er gammel som du sier.

Men uansett så takk for svar :)

Skrevet

intigrerte skjermkort og skjermkort som følger med er ofte veldig dårlige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...