Gå til innhold

Kvinner klarer seg ikke uten kuk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten regelmessig å få kuk blir kvinner sure og ustabile. Anbefaler alle kvinner om å knulle mer.

Anonymkode: d9c3a...e66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enig i det. Klarer meg greit på egenhånd jeg . 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

:nordvesta:

:ironi:

Anonymkode: d1b46...972

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, her i huset merkes det mer på mannens humør enn mitt. Men selv om du vil provosere, så er jeg faktisk enig... Tror mange bitchete damer i 59-60-årene, og dem er det dessverre mange av, hadde hatt godt av å stikke fra de treige gubbene sine og fått seg litt kuk!

Anonymkode: 675b2...564

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke damene ha deg, ts?

Anonymkode: 71f48...f82

• Liker 13
Skrevet

Jeg hadde klart meg fint uten, men ikke uten sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men den bør helst ikke henge fast i en mann men være av gummi og styres av en kvinnehånd :kyss2:

Anonymkode: 3211d...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at det er så mange sure folk rundt omkring, så tror jeg du har rett...:excl:

Anonymkode: 0bc08...8b7

Skrevet

Jeg ville nok ha klart meg, men livskvaliteten ville helt klart ha gått ned!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en helt utrolig orgasme i stad, dessverre klarer ikke en mann å gi meg like bra orgasme. Men jeg har en kjæreste som knuller meg jevnlig. Tror jeg hadde klart meg bra uten pikk. Men ikke uten fysisk kontakt.

Anonymkode: 53955...c25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sur og sexuelt frustrert,ja. Selvfølgelig vil (heterofile)damer ha kuk. Menn vil vel også ha fitte? 

Anonymkode: 5d786...a82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har klart meg helt fint uten de siste 9 årene, så ser ikke helt hvorfor det skulle være et problem.

Anonymkode: c89d0...266

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer meg ikke uten fysisk kontakt, kuken er bare noe jeg må ta med på kjøpet. 

Anonymkode: 1871f...c16

Gjest GulSol
Skrevet

Det er helt sant. Hadde ikke kvinnfolk fått pikk, så hadde vi dødd ut og dermed ikke klart så veldig mye uansett, mann eller kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en kvinne en gang som ikke hadde fått kuk på over 14 dager. Og da mener jeg absolutt ingen kuk i noen av kroppsåpningene hennes. Hun levde hun i beste velgående så vidt jeg kunne se. 

Men aner ikke hvordan helsen hennes var på innsiden. For alt jeg vet, kunne de indre organene være i ferd må slukne.

Anonymkode: a3e02...be9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Snart levd ti år uten kuk. Selvvalgt. Og om jeg ikke forandrer meg blir det kukfritt til jeg dauer. (men ting forandres jo. Har noen år igjen.)

Problemet er ikke kuken, men at den sitter på ett menneske.

Hm. Men så har jeg ikke hatt sex med meg selv heller på 6-7 mnder.  så sær ja.

Blid som en lerke da. Oftest.

Anonymkode: d02f1...d17

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ser godt det på kjæresten min. Forsyner seg når hun vil og innrømmer selv hun blir sur hvis hun ikke får den. Bare positivt for meg. Hun sier det er hennes, jeg bare bærer den. 

Single kvinner klarer seg nok mer uten, men alle heterofile kvinner har nok lyst på kuk av og til. Helt normalt. Kanskje ikke hvem som helst sin. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
På 11.3.2017 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Vel, her i huset merkes det mer på mannens humør enn mitt. Men selv om du vil provosere, så er jeg faktisk enig... Tror mange bitchete damer i 59-60-årene, og dem er det dessverre mange av, hadde hatt godt av å stikke fra de treige gubbene sine og fått seg litt kuk!

Anonymkode: 675b2...564

Har ikke mannfolka til de damene kuk da? Hva slags menn er det de har funnet seg siden de ikke har kuk? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller menn som blir sure og grinete av å ikke få stukket kuken sin i noen. Kvinner klarer seg fint uten. Derfor det er så mye gnål om kvinner som er for kresne og at kvinner styrer sexmarkedet.
Hvorfor ikke bare innrømme at dette er et dårlig forsøk på å piske kvinner ut på byen og kaste seg over deg og dine kompiser som sliter med å få dyppet den?

Anonymkode: 93d29...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt sex på 3 måneder,  har ikke savnet det et sekund! 

Anonymkode: 35374...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...