AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Barnet er tre år, er det noe man kan gjøre for å pakke inn en gave morsomt eller spennende på? Barnet er jo ikke så stort, men kanskje stort nok Anonymkode: bf91b...3b0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Tre år så er vanlig innpakket ofte mer enn spennende nok. Å bli lurt med gave i gave kan føles som å bli lurt i den alderen, spesielt om voksne som ser på ler. Sånne triks sparer man til unger som nærmer geg skolealder og forstår litt mer tøys Til en treåring ville jeg valgt fint motiv på papiret, kanskje klistermerker med 3D effekter eller glitter og store sløyfer eller mye bånd. Anonymkode: e0fc4...36c
bekka79 Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 Som det blir skrevet er bare en pakke morsomt nok i den alderen😊 Eventuelt kan du jo lage et skattekart, der barnet må gå på skattejakt for å finne gaven😊
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Hva med en tegning som du limer noe tredimensjonalt på? Litt som dette: http://nordiskmamma.blogspot.no/2012/02/ideer-til-gaveinnpakning.html En idé er at du tegner eller klipper ut og fargelegger en tegning av en gutt eller jente som liksom holder noe i hånden, og limer på en kort hyssingstump med en ballong i enden. Altså at ballong m/hyssing er limt på. Alternativt kan du lime på flere ballonger. Bånd med små bjeller i enden er også morsomt. Panduro hobby selger bjeller i ulike str, om du da ikke har noe gammel julepynt - bjeller, kuler eller noe som ikke bare er typisk jul, som du kan henge i båndet. Anonymkode: 09a74...3fb
boblevann Skrevet 11. mars 2017 #5 Skrevet 11. mars 2017 Til min 4-år gamle niese pakket jeg inn noe hun ønsket seg veldig, i veldig mange esker. Hun ønsket seg Snøfall tøfler (ganske liten pakke) og jeg pakket dem inn i 5-6 esker utenpå hverandre Så hun pakket opp en eske, for å finne en ny eske, og ny eske før gaven kom til slutt. Det var kjempestas, og hun storkoste seg! Men vær obs på at forventningene bygges ganske kraftig etter hvert som hn pakker opp, så det må være en gave barnet virkelig ønsker seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå