AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jeg tenker å bestille billetter til en ekstrakonsert med Halvdan Sivertsen i Olavshallen i Trondheim. Det står litt lite info på nettsidene, og telefonen er ikke åpen idag slik at jeg ikke får ringt og spurt, så derfor spør jeg her! Er det slik at ekstrakonsert er akkurat den samme som ordinær konsert? Spør fordi jeg ser at den ordinære skal vare i 2,5 timer, mens ekstra skal vare i 1,5 timer. Men prisen er den samme for begge. Noen som vet? Jeg går sjeldent på konserter så derfor blir jeg så usikker! Anonymkode: 032fa...a6d
Serafina. Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 Min erfaring er at det er det samme. En ekstrakonsert blir som regel satt opp fordi det var så høy etterspørsel etter billetter til den ordinære konserten. Veldig rart den skal vare en time kortere.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #3 Skrevet 11. mars 2017 4 minutter siden, Serafina. skrev: Min erfaring er at det er det samme. En ekstrakonsert blir som regel satt opp fordi det var så høy etterspørsel etter billetter til den ordinære konserten. Veldig rart den skal vare en time kortere. Ja, det står at det er få billetter igjen på den ordinære konserten, så regner med det er derfor det er ekstrakonsert. Ekstrakonserten står skal være fra 16:30-18:00, og den ordinære fra 19:00-21:30. Altså på samme dag. Så da kan jo ikke ekstrakonserten vare lengre enn til 18:00 (tenkte først det kunne være trykkfeil), siden den ordinære er rett etterpå. Men begge koster 450 kr. Synes det er litt merkelig. Vil gjerne gå på ekstrakonserten fordi det passer bedre enn den ordinære, men vil jo ikke betale like mye for å ikke få samme konsert... Anonymkode: 032fa...a6d
Serafina. Skrevet 11. mars 2017 #4 Skrevet 11. mars 2017 Det skjønner jeg, men da må du nesten sjekke med billettstedet før du kjøper. Virker merkelig å betale det samme for såpass mye kortere konsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå