AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Skrevet 11. mars 2017 Jada, jeg vet at tittelen er lite politisk korrekt. Må bare si at deg ikke er jeg som har startet konfliktene der jeg jobber, problemet er at enkelte ikke stopper å plage meg på jobb, så jeg bruker nå alt jeg kan for å holde dem nede. Hva slags taktikker bruker andre som har vært i konflikter for å overleve på jobb? Hadde vært greit å sammenlikne litt, da jeg jobber i et relativt konfliktfylt miljø. Det er tøft å være i konflikter, men jeg har greid meg inntil videre, har både mottatt og gitt ut angrep i selvforsvar. Så hva er deres tips når det er krig på jobb? Anonymkode: 7e081...732
SunnivaOslo Skrevet 11. mars 2017 #2 Skrevet 11. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada, jeg vet at tittelen er lite politisk korrekt. Må bare si at deg ikke er jeg som har startet konfliktene der jeg jobber, problemet er at enkelte ikke stopper å plage meg på jobb, så jeg bruker nå alt jeg kan for å holde dem nede. Hva slags taktikker bruker andre som har vært i konflikter for å overleve på jobb? Hadde vært greit å sammenlikne litt, da jeg jobber i et relativt konfliktfylt miljø. Det er tøft å være i konflikter, men jeg har greid meg inntil videre, har både mottatt og gitt ut angrep i selvforsvar. Så hva er deres tips når det er krig på jobb? Anonymkode: 7e081...732 Jeg mener det er litt galt å gjøre slikt da du selv bidrar til konflikten. Det beste er å få personen(e) til å svare på spørsmål du stiller. Feks om noen sier noe om kroppen din så ikke blir sint eller lei deg eller svar stygt tilbake men si "Hvorfor følte du det var nødvendig å si det?""Synes du det er greit å mobbe andre for kroppen deres?" "Synes du at du er et bra forbilde for ditt barn når du mobber?"osv... Hvis noen avbryter mye sier du "Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til deg når du avbryter meg hele tiden"..er noen slemme så sier du "jeg hadde forventet mer av deg" eller "du burde holde deg for god for dette. Vi er på en arbeidsplass og ikke på ungdomsskolen"... Jeg vet dette høres ut som noe pedagogisk bullshit,men greia er at folk FORVENTER at du blir opprørt eller sier noe frekt tilbake,de forventer ikke de svarene jeg gir som eksempler. Du vil nok oppleve at de fnyser av deg eller går vekk,men det er jo kun fordi de føler seg dumme eller ikke kan gi noe svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå