Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør jeg det?

Når jeg går inn,så lyser det en grønn prikk på alle som er innlogget. Vil gå inn på fb uten at alle ser jeg er der

Anonymkode: b0b07...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av chatten

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan slå av chatten, men det vil dessverre fortsatt stå at du var pålogget for 1 minutt siden hvis du er inne på Facebook.

Anonymkode: e7b6d...cc1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan slå av chatten, men det vil dessverre fortsatt stå at du var pålogget for 1 minutt siden hvis du er inne på Facebook.

Anonymkode: e7b6d...cc1

Ja, og dette er så irriterende. Er det noen som vet hvordan man kan gjøre seg helt usynlig? 

Anonymkode: b9066...5db

Skrevet

Det må i så fall være å blokkere folk

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Millimani skrev:

Det må i så fall være å blokkere folk

Da vil man jo ikke være venner lenger på Facebook. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men innimellom står det ingenting bak navnet til sønnen min, så han får i hvert fall til å bli helt usynlig. Jeg vet ikke om han er på FB da eller om det er så lenge siden han var innom at det ikke står noe minutter eller timer siden sist innlogging.

Mulig det er en måte å gjøre dette på i innstillingene. Kan hende det er hvis man ikke har facebook på mobilen og slår av for chatten samtidig?

Anonymkode: 4f0e0...942

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men innimellom står det ingenting bak navnet til sønnen min, så han får i hvert fall til å bli helt usynlig. Jeg vet ikke om han er på FB da eller om det er så lenge siden han var innom at det ikke står noe minutter eller timer siden sist innlogging.

Mulig det er en måte å gjøre dette på i innstillingene. Kan hende det er hvis man ikke har facebook på mobilen og slår av for chatten samtidig?

Anonymkode: 4f0e0...942

Nei, dette går heller ikke. 

Skrevet

hvorfor vil du skjule at du er på facebook?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...