Brunhilde Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det noen som vet om det er mulig å finne en pyntepote eller poteskjuler til de kvadratiske 2liters iskremboksene? Jeg har fått ønske om en slik til jul, men jeg aner jo ikke hvor eller om det er mulig å få tak i... Vet noen av dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har sett sånne på Stæsj (Poulsson). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 14. desember 2004 #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Lurer på om Sally Ann på Majorstua (er det ikke der den ligger, tro?) har slike i flettet kurv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde unplugged Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #5 Del Skrevet 14. desember 2004 spar kjøp har en i plast, med noen ekstra skåler til tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #6 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg har sett dem blitt solgt av "løsselgere" (slike som sitter i fellesarealet) på kjøpesenter. Type "rosemalte" trekasser. Men jeg tror også jeg har sett umalte trekasser på hobbybutikker á la Panduro. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #7 Del Skrevet 14. desember 2004 Her (Stjal link fra en annen tråd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 15. desember 2004 Takk til alle, jeg fant faktisk en på et snekkerverksted, ikke i fengsel, men ved et voksenopplæringssenter! Så er den julegaven bokstavlig talt i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå