Gå til innhold

Bor du i ditt drømme hjem ?

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Der du bor nå i hus eller leilighet er det drømme hjemmet  ditt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke, men har gjort det til et drømmehjem likevel. Jeg drømmer egentlig om et rekkehus eller større leilighet med nydelig utsikt. Men siden alle tyter ørene mine fulle av at vi har jo den plassen vi trenger, så innfinner jeg meg med at bolig drømmer er for andre folk.

Skrevet

Jeg bor på drømmeplassen min, og drømmehuset skal jeg få satt opp her om en 5-6 år:nordvesta:

Skrevet

Så absolutt ikke. Den slags koster mye mer enn jeg kan betale, men ved å bo slik som jeg gjør...så kan jeg drømme daglig om mitt fremtidshjem. Det hadde jeg ikke kunnet gjøre om jeg hadde hatt absolutt alt jeg ønsket meg. I drømmene er alt mulig og...jeg liker meg i fantasiens verden. :nigo: 

Hva med deg da Balian? Hvordan bor du og er du fornøyd selv? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Problemet er bare at huset holder på å dette fra hverandre. Vannlekasjer, utett tak, alt er skjevt, gammelt elanlegg. Og jeg får ikke gjort noe med det før om mange år når eier er klar for å selge og vi har råd til å kjøpe det og totalrenovere

Anonymkode: 46ca9...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Huset er fint, hyggelig nabolag, men vi bor nærmest midt i sentrum. Mannen vil gjerne bo nært byen mens jeg ønsker å bo langt uti huttiheita. Vi har blitt enige om å flytte på landet når barna har flyttet ut...om 14 år...*sukk*

Anonymkode: 2ebf7...02b

Skrevet

Jeg håper og tror det, at det blir drømmehuset når det er ferdig oppusset. Akkurat nå bor jeg i et forferdelig rot. Kasser overalt. Og materialer. 

Kjøkkenet skulle gjerne vært litt større, men beliggenhet og sjarmfaktor er topp. Nettopp flyttet inn, så må vel ha litt tålmodighet, men har virkelig potensial til å bli min drømmebolig. :)

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva med deg da Balian? Hvordan bor du og er du fornøyd selv? 

Jeg er fornøyd med leiligheten jeg bor i. Drømme hjem er det ikke men det er bra nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Work in progress 😊 Elsker huset mitt, hagen og nabolaget ( utenom en nabo,  de er gale, men flytter snart 😂)  selv om det gjenstår mye før alt er sånn jeg vil ha det.  Et gammelt hus krever gjerne at en bor der noen år og gjør det til sitt litt etter litt 😊 føler det er vårt nå, og elsker alle planer som smått om senn kommer i orden 😁

Anonymkode: c41d8...bd0

Skrevet

Forsåvidt gjør jeg det. Men det som er best, er beliggenheten og utsikten. DET kan man som kjent ikke forandre på. Alt som jeg skal fikse og ordne i dette huset, kommer i andre rekke. Har alt jeg trenger og lider ingen nød. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor i en gammel hytte som er bygget på og nå i grei stand. Savner større vaskerom, og at vi ikke må gå gjennom kjøkkenet for å komme inn i stuen. Utsikten er topp, ser fjorden fra kjøkkenet og stuen. Naboene på ene siden er nedenfor oss, så de ser vi ikke noe til. De på en annen side er på den siden vi ikke bruker nå. Ellers ser vi ikke de på andre siden av veien. Mannen bodde her da jeg traff han, og så har vi pusset opp rom for rom. Så ble jeg gravid for hvert rom vi tok. :)

Anonymkode: b8c66...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Storsett, ja. Etter en omfattende oppussing ble det nesten slik jeg ville hatt det. Noen småting må man gjøre kompromiss med, men alt i alt har ikke planer om å flytte med det første :)

Anonymkode: 0dbff...bf1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd, men det er ikke drømmehjemmet mitt :) 

Anonymkode: c03d9...103

AnonymBruker
Skrevet

Mitt drømmehjem er ei koselig seter langt til fjells ved et vann. Der bor jeg ikke enda, men kanskje en vakker dag! 

Anonymkode: efc8f...f06

AnonymBruker
Skrevet

Har i hvertfall en drømmetomt. Sentralt, dobbel garasje, plass til å parkere minst 15 biler utenfor, hage i tre deler, 200 kvm terrasse. Huset er stort, med gode leieinntekter, men ikke helt drømmehuset :-)

Anonymkode: 48b31...6a4

Skrevet

Ja, det gjør jeg.  Jeg ville aldri ha byttet med noen. 

Det er 40 år siden vi bygde huset.  Da tenkte jeg ikke så mye over utsikten.  I dag gjør jeg det - for jeg har et nytt kunstverk i min stue hver dag.  Så også med hagen, som ikke er en stor plen, men gir rom for mye mer. 

Huset er vårt!  Gjennom årene har vi bygd på, endret, malt og gjort hva vi ønsket.  Det er vårt hjem, og vi er glad i det :)

Skrevet

Nja. Relativt nytt hus (vi kjøpte det rett fra utbygger), 200 kvm, dobbel garasje, stor hage, godt nabolag, veldig barnevennlig og fin utsikt. Men det er ikke drømmehuset.

Skulle gjerne hatt et funkishus med store vinduer, et stooort vaskerom med ALT av klesskap PÅ vaskerommet og stooor tomt. Nå bor vi i et nytt byggefelt hvor det er ganske tett mellom husene og jeg kjenner jeg får litt klaus innimellom. Men vi trives godt og blir nok boende her til barna er voksne. 

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd, men det er ikke drømmeleiligheten, da må jeg vinne i lotto :)
Men er som sagt fornøyd, kunne trengt 10-30 kvm mer, men stortrives og er gjeldfri :) Kommer ikke til å flytte herifra :) 

Anonymkode: e71d3...57f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg leier en knøttliten kjeller med kun 1 soverom. Vi trives, og blir nok her en stund, men før eller senere får vel vesla bruk for eget rom.

Anonymkode: 5285f...da6

Skrevet

Nei langt i fra. Leier en veldig billig leilighet, men tapeten er stygg, kjøkkenet er gammelt og vi har omtrent ingen møbler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...