Gå til innhold

Jeg trenger deres synspukt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri snakket med noen om dette. Har en sønn på 16 år og en på 6 med eksen min. Vi gikk fra hverandre når gutten var 12. Moren var utro flere ganger mens hun var på ferien med barna( jeg måtte jobbe). Det viste seg at hun tok barna med seg mens hun spaserte rundt med disse mennene på dagtid( utro med 2 stk) 12-åringen måtte passe lillebroren om kvelden der moren gikk tur med nye flammen sin.

Jeg fant det ut selv, reiste ned og tok henne på fersken( noen venner tipset meg om hele greia). 

Nå er det 4 år siden vi flyttet fra hverandre og min sønn har alltid vært lojal mot moren og bitter på meg. Han vil ikke snakke om følelsene sine. Jeg håper st han har det bra, men jeg lurer på om han var klar over hva moren gjorde og han har aldri nevnt det. En 12-åring er ganske stor og vet hva som foregår. Jeg bryr meg ikke om henne, men det hun holdt på  med våre barn til stedet er helt uakseptabelt og helt forferdelig. 

Hun måtte jo snakke med sønnen og si at han skal ikke si noe til meg. Og det er det jeg er redd for. Hva kan være grunnen at han er så bitter på meg?

Anonymkode: f3fd0...6a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir jo bare vill gjetting. Men kan det være at hun har sagt noe om deg som ikke er sant for å forsvare for barnet hvorfor hun var utro?

Anonymkode: 8f3ac...f44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dere delt omsorg for 16-åringen?

Anonymkode: 49e92...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å vite hva som er blitt sagt og gjort, og farlig å spekulere. Hvis du etter 4 år fortsatt sliter med tankene om dette, vil det kanskje prege forholdet til sønnen din på en måte som gjør at han påføres unødvendig skyldfølelser for å ha "skjult" morens utroskap for deg. Jeg ville ihvertfall ikke prøvd å løst mysteriet ved å stille spørsmål til 16-åringen. Anbefaler heller en 3. nøytral part (familievernkontoret), der du og eks konen din kan sette dere ned og prøve å finne ut av dette.

Anonymkode: 1878f...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt delt omsorg, men helt fra vi flyttet fra hverandre har han vært bitter og sur på meg. Jeg har aldri nevnt det som har skjedd og aldri snakket negativt om moren. Nå har han bestemt seg å bo fast hos moren og hennes samboer( hun flyttet ut og flyttet sammen med han på dagen) .

Problemet er at jeg føler at han tar mer og mer avstand fra meg. Jeg prøver sp godt jeg kan, henter bringer, vi har gutteturer , fotballkamper. Vennene hans er ofte her osv. Det jeg er bekymret er den bitterheten helt fra starten og han legger alt skylden på meg( når han er sur)

ts

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt delt omsorg, men helt fra vi flyttet fra hverandre har han vært bitter og sur på meg. Jeg har aldri nevnt det som har skjedd og aldri snakket negativt om moren. Nå har han bestemt seg å bo fast hos moren og hennes samboer( hun flyttet ut og flyttet sammen med han på dagen) .

Problemet er at jeg føler at han tar mer og mer avstand fra meg. Jeg prøver sp godt jeg kan, henter bringer, vi har gutteturer , fotballkamper. Vennene hans er ofte her osv. Det jeg er bekymret er den bitterheten helt fra starten og han legger alt skylden på meg( når han er sur)

ts

Hvordan reagerte du når dette ble klart for deg? Kan det være det er helt andre årsaker til at han trekker seg unna deg, mye tyder jo på det.. mener du han skulle tatt ansvar for å enten fortelle deg om hva moren gjorde eller være "lojal" mot deg gjennom å ta avstand fra henne? Virker litt sånn ut ifra det du skriver ? 

Endret av noe tilfeldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...