Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Halvor er der for å vinne.  Det er selvfølgelig de andre også, men han virker ikke like opptatt av å være der for å kose seg og komme vekk fra stress og mas i 2017.  Siden bloggeren er antatt mye svakere motstand, vil han jo være en drøm å ha med i finaleuka. Skal Halvor vinne, må han slå Kristian uansett, og om han ryker ut i uke 6 eller blir nummer 3, tror jeg ikke spiller spesielt stor rolle for Halvor.  Da kan det kanskje lønne seg å forsøke å få ut Kristian nå?

Anonymkode: a8c41...135

Det lønner seg vel ikke å gå i kamp mot Kristian som andrekjempe. Melkespann vil Halvor være sjanseløs i, og øksekast vil også være høyst usikkert for ham. Tautrekking kan også bli utfordrende, til tross for at han åpenbart er tyngre. Men kanskje Halvor synes det er for feigt å velge han der bloggeren :)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Arabella skrev:

Det var nok Vival 5 mg.

De er ikke rosa, men hvite. Var sikkert bare vanlig drops av noe slag. 

Skrevet

Er det bare meg, eller ligner ikke Karoline veldig på Prinsesse Madeleine av Sverige? 🤔 

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Ella1 skrev:

Er det bare meg, eller ligner ikke Karoline veldig på Prinsesse Madeleine av Sverige? 🤔 

Det slo meg også. Så det er ikke bare deg.

• Liker 1
Skrevet

Halvor må jo bare velge han nye (utfordreren) som 2.kjempe.

Skrevet

Utfordrere skal på huet og ræva ut, sånn er det bare. 

• Liker 2
Skrevet

Så er det Karoline next, 1. kjempe neste uke.

Skrevet
13 timer siden, Tantadi skrev:

Hva er TS?

Trådstarter  :)

Anonymkode: 5099a...baf

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Hottrio skrev:

Halvor må jo bare velge han nye (utfordreren) som 2.kjempe.

Ja, han nye har ikke sjans til å vinne i noen gren. Halvor er heldig som har muligheten til å velge Bjørn.

Bjørn er en svært blond utgave, men taper han tvekampen så er det hun nye som blir storbonde. 

Skrevet

Er dette den samme Halvor Sveen, småbrukeren og lokalpolitikeren fra Rendalen, som har blitt dømt for dyremishandling?

I så fall. Skjønner ikke at noen støtter opp om en slik harrytass.

http://www.tv2.no/a/3288349

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

Ja, han nye har ikke sjans til å vinne i noen gren. Halvor er heldig som har muligheten til å velge Bjørn.

Bjørn er en svært blond utgave, men taper han tvekampen så er det hun nye som blir storbonde. 

Det tenkte jeg ikke på faktisk; hvis Bjørn ryker ut så blir selvsagt Karoline storbonde. Ja kan er blond, det er kun i øksekast at han kan ha flaks og slå ut Halvor. Det er jo en bingogren.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette den samme Halvor Sveen, småbrukeren og lokalpolitikeren fra Rendalen, som har blitt dømt for dyremishandling?

Det er han ja.  Tja... han tok seg jo av rådyrkalver også. Men han ble dømt for å kjøre etter ulv på vinteren og filme dem.

Gjest chisandra
Skrevet
9 timer siden, stf skrev:

Søndagens oddstipps; Bjørn-Erik blir andrekjempe, velger tautrekking og sender Halvor på hodet og ræva ut av Farmen!:nori:

Ja, han røkker nok til og sender Halvor hodestups over plattingen og langt ned på jordet  :ler:

Skrevet
3 minutter siden, chisandra skrev:

Ja, han røkker nok til og sender Halvor hodestups over plattingen og langt ned på jordet  :ler:

Helt sikkert!!! Eller at han velger kunnskap og sender Halvor på huet ut.... :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Det så litt kinky ut da Kristian klemte på kuspenen og Bjørn gapte etter stråla der :)

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativt kan man fokusere på det motsatte:

http://www.tv2.no/a/7078661/

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 9
Skrevet

Jeg tror han velger Kristian og tar sjansen på at han vinner over han. Håper bare ikke det blir øksekast igjen :dry:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Jeg tror han velger Kristian og tar sjansen på at han vinner over han. Håper bare ikke det blir øksekast igjen :dry:

Han burde heller velge så enkel motstand som mulig, da blir det Bjørn Erik.

Får jeg lov til å låne de lekre skoene dine eller? :laugh:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså... Jeg er over normalt glad i dyr og hater dyremishandling, men jeg ville aldri kalt dette for dyremishandling. Greit nok at han ikke skulle kjørt så fort etter dem og latt dem få sjansen til å slippe unna tidligere, men dyremishandling blir for tåpelig å kalle det. Er det dyremishandling når en ulveflokk løper etter et reinsdyr også da? Det kan fint vare lenger enn 8 minutter det. Naturen handler om overlevelse, noen ganger er det du som jakter, andre ganger blir man jaktet på. For å ha det sagt er jeg 100% imot å plage eller skade dyr for moroskyld, og det var helt klart unødvendig av han å kjøre såpass opp i rumpa på dem, men de tok ikke akkurat noen skade av det. 

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...