Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gaute sa det. Og de gjør det hvert år.

Det burde da du vite.

Anonymkode: e019a...d61

Jeg husker ikke alt som skjer hvert år

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, chisandra skrev:

Det er vel slik at utfordrerne er immune første uka? I så fall tror jeg han tar Halvor som førstekjempe, slik at Kristian velger gren. Ellers blir det slegge på 40 sek. :P

Det er vel også Halvor han har irritert seg mest over og ønsker å bli kvitt.

Jeg tror ikke utfordrerne er immune, det har de i hvert fall ikke vært på mange sesonger. Hvis jeg ikke husker veldig feil, så var utfordrerne immune første uka for mange sesonger siden. Husker ikke om dette gjaldt én eller flere sesonger. 

Angående valg av utfordrere, så blir jeg nærmest sjokkert hvis ikke Bjørn-Erik får bli. Han blir sett på som en svak konkurrent, i tillegg til at det virker som om de liker han bedre enn Thomas Ravi. Når det gjelder jentene er jeg usikker, da de ikke skiller seg så ut. Holder allikevel en knapp på den personlige treneren, for hun andre virker litt tøffere i trynet. De synes kanskje både hun er mindre hyggelig og tror hun er en større konkurent.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Skrevet

Ganske sikker på de velger Bjørn Erik til å bli. Noe annet ville være rart. Ingen ser nok på han som en stor konkurrent og han er lett å slå i en eventuell tvekamp. Vet ikke helt hva han kan stille opp med. Av jentene får kanskje hun mørkhåret få bli 

Skrevet
45 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Ganske sikker på de velger Bjørn Erik til å bli. Noe annet ville være rart. Ingen ser nok på han som en stor konkurrent og han er lett å slå i en eventuell tvekamp. Vet ikke helt hva han kan stille opp med. Av jentene får kanskje hun mørkhåret få bli 

Hun mørkhårede er jo PT, tror de ser på henne som en trussel ettersom hun er godt trent

Skrevet
2 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hun mørkhårede er jo PT, tror de ser på henne som en trussel ettersom hun er godt trent

Det stod i en artikkel at hun skulle holde det hemmelig. Vanskelig å se om hun er godt trent gjennom klærne. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stod i en artikkel at hun skulle holde det hemmelig. Vanskelig å se om hun er godt trent gjennom klærne. 

Ja det er jo sant!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jævla sexy, håper hun får bli    :P

Anonymkode: 2f11c...e2c

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturligvis en meget viktig egenskap når man skal drive en gård. :ironi:

• Liker 12
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
På 27.10.2017 den 18.03, Winza skrev:

Kan du ikke bare klappe igjen? Det er ingen regler mot å diskutere tidligere deltakere, folk har lov til å diskutere tidligere sesonger og deltakere, visst du ikke liker det så lag deg din egen tråd ;)

Men i alle dager. Det er ikke din tråd bare fordi du er TS, i alle fall ikke om det er en tråd om et realityprogram av alle ting.

Anonymkode: 5099a...baf

• Liker 15
Skrevet (endret)
11 timer siden, fitnessjenta skrev:

Men det ville hun ikke nevne for de andre. Det er jo veldig lurt :)

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Blir en spennende episode i dag

Endret av Winza
Gjest chisandra
Skrevet
18 timer siden, Winza skrev:

Jeg liker ikke lederstilen hans

Nei, men når til og med geitene skulle gjøre nytte for seg...har ikke ledd så mye siden 2014-sesongen :laugh:

Skrevet

Håper Bjørn Erik får bli  :) Han virket veldig interessert i alt og syns han virket søt :fnise: Så tror jeg nok de ser på han som en svakere konkurent enn han Thomas Ravi.. Av damene vet jeg ikke, de ble jo nesten ikke filma.

Skrevet

skal de ha ut to personer fra utfordrerene + velge en første kjemper denne uka? hvordan skal de gjøre det?

Skrevet

De stemmer over hvem de vil skal få bli der. Førstekjempevalget går som vanlig. 

Skrevet

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det blir sex på farmen? :P hihi

Anonymkode: 7b7f5...6dd

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager. Det er ikke din tråd bare fordi du er TS, i alle fall ikke om det er en tråd om et realityprogram av alle ting.

Anonymkode: 5099a...baf

Hva er TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...