Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, det kommer enda en neger i morgen, altså blant utfordrerne. Er dette masseinnvandring fra det afrikanske kontinent anno 1917?

Anonymkode: 094ac...5e7

Jeg gidder ikke gå inn på at N-ordet er støtende, det vet du nok allerede. Men så veldig opplyst er du vel allikevel ikke? Det er allmennkunnskap at man bruker betegnelsen om folk fra Afrika. Mannen du sikter er adoptert fra Asia. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 10
Skrevet

Hadde de bryting som gren mer enn ett år, egentlig? Det året jeg husker det fra, så var jo han ene proff bryter. Rimelig teit. Han ble jo også andrekjempe og valgte selvfølgelig bryting - og vant selvfølgelig. Usikker på om de andre deltakerne visste han var bryter på der tidspunkt, det husker jeg ikke. Ville jo i så fall vært et lite klokt valg å velge han til andrekjempe. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Geir blir nok storbonde nå, og så blir Halvor førstekjempe. Tipper de velger inn minst én av utfordrer-mennene, og så blir vedkommende andrekjempe. 

Dette. Og utfordreren kommer til å velge øksekast..  

Skrevet
1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Dette. Og utfordreren kommer til å velge øksekast..  

Uff

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke gå inn på at N-ordet er støtende, det vet du nok allerede. Men så veldig opplyst er du vel allikevel ikke? Det er allmennkunnskap at man bruker betegnelsen om folk fra Afrika. Mannen du sikter er adoptert fra Asia. 

Trodde ikke det var lov å bruke N-ordet her, sånn som jeg fikk som hatten passet da jeg kom til å kritisere utseende til Kristian.

Som forøverig har ingenting med hudfarge å gjøre.  Noen er vel raske til å dra rasistkortet her.

Anonymkode: 2f11c...e2c

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Winza skrev:

Digger at Karianne satt Geir på plass :biggrin:

SATTE!

Anonymkode: c8fc1...1a4

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, Snuppah00 skrev:

Veldig bra hun satt Geir på plass. Etter han ble storbonde, så satt han på ræva og gadd ikke å gjøre noe. Så utrolig umoden. Han godtet seg sikkert da ukesoppdraget ikke ble godkjent. Men håper han blir.

SATTE

Anonymkode: c8fc1...1a4

• Liker 7
Gjest Gregor Clegane
Skrevet (endret)

Faen så lei jeg har blitt av øksekast denne sesongen. Hittil har det bare vært øksekast og slegge, med en overvekt på førstnevnte gren. Det som også er interessant, er at hver andrekjempe som har valgt øksekast, har gått på huet og ræva ut av konkurransen.

Først var det Sunniva som valgte gren basert på overraskelse fremfor å velge ut ifra noe hun visste hun var god i. Hun sugde jo i både slegge og øksekast. Kun ren flaks gjorde at hun gikk videre fra sleggekampen mot Line. Melkespannholding eller tautrekking hadde vært bedre alternativer.

Deretter var det Trym sin tur. Han som aktiv idrettsperson burde valgt tautrekking fremfor kokosgrenen øksekast. Da tror jeg faktisk at han hadde hatt en reell sjanse mot Kristian. Man bør være rimelig sikker på egne ferdigheter, og/eller andres, hvis man skal gå for den grenen. Melkespann kunne også her vært et greit valg, basert på Kristians egne uttalelser om egne ferdigheter der.

Nå i går kveld var det Tom sin tur. Forstår rett og slett ikke hvorfor han ikke tok noe annet. Tror han kunne hatt en veldig god sjanse mot Geir i de fleste andre grenene der inne. Ser på dem som relativt jevnbyrdige rent størrelsesmessig. I tillegg har han jo også drevet med idrett på et relativt seriøst nivå, noe som kunne gitt ham en fordel.

Endret av Gregor Clegane
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare hørt rykter om at det skulle være en neger blant de fire. Jeg har ikke sett vedkommende person, det er jo først i dag han skal være med. Så du har rett i at jeg ikke er opplyst om personen, utover at noen har omtalt ham som neger. Videre er det ikke noe i veien med allmennkunnskapen min. «Folk fra Afrika» er upresist, betegnelsen brukes om personer som har opphav fra Afrika sør for Sahara, og kan like gjerne dreie seg om folk som i generasjoner har bodd i USA, Karibia eller andre steder.

Om personen som kommer inn på gården i dag er adoptert fra Sri Lanka så er han kanskje, men ikke sikkert, tamil.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er heller ikke veldig fan av hvordan Geir virker inne på farmen, men jeg synes likevel ikke det er greit hvordan dere snakker om han her. Er ganske ufyselig i grunn... Greit nok, han er ikke for alle, men det er ikke poeng at hver eneste bruker skal gjenta over mange sider hvor mye de vil ha han ut, hvor mye de misliker han, mobbing av han som person osv. Jeg vet med meg selv at om jeg hadde vært Geir og lest her inne så hadde jeg blitt veldig lei meg. Det er greit å bli irritert av en person, men man kan fremdeles prøve å fremstå som en empatisk og omsorgsfull person. :) 

Jeg er forøvrig også skikkelig lei av øksekast! Spesielt siden det er min første sesong og jeg vil se hvordan de andre konkurransene foregår :fnise: 

Anonymkode: 4c462...a9a

• Liker 10
Skrevet

Herregud, så mye dritt i den tråden her nå! 

Anonymkode: 37fc0...e05

• Liker 8
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, så mye dritt i den tråden her nå! 

Enig, er ikke noe hyggelig å henge her lenger :( 

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Enig, er ikke noe hyggelig å henge her lenger :( 

😞

Skrevet

Jeg synes det var unødvendig av Karianne å ta det opp med Geir foran alle. Hun kunne heller tatt han til siden etter frokosten. Kunne se andre følte seg ukomfortabele. 

Hvorfor i all verden valgte Tom øksekast?! Der går det jo kun på flaks. Han kunne hatt en god sjanse hvis han valgte tautrekking eller noe. Håper Geir blir storbonde 

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, det kommer enda en neger i morgen, altså blant utfordrerne. Er dette masseinnvandring fra det afrikanske kontinent anno 1917?

Neger fra Asia? 

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg til utfordrende kommer 😀

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, smalls skrev:

Gleder meg til utfordrende kommer 😀

Lurer på hvor mange som får bli denne gangen

Skrevet
28 minutter siden, Winza skrev:

Lurer på hvor mange som får bli denne gangen

Det stod at 2 stk fikk bli, i en artikkel jeg nylig leste

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det du som var så opptatt av negere tidligere i tråden også? Som jeg sa da så handler Farmen om mennesker fra 2017 som reiser tilbake i tid. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...