Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

*e

Anonymkode: 094ac...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da mener du fokuset på Geir er et bevis på at han vinner tvekampen på søndag? Interssant.

Anonymkode: 094ac...5e7

Det er ikke et bevis på noe, tv2 er ikke så dumme at de spoiler ting på den måten 

Skrevet

er neste episode paa söndag? for meg virker Geir tilgjort. Han fasinerer meg. 

• Liker 1
Skrevet

KARI BRÆMNÆS! 

Anonymkode: f0461...267

• Liker 1
Skrevet

Gaute uttaler hver gang at det blir tidenes sesong, så det er ikke noe man bør vektlegge så mye. Det har allerede skjedd mye vilt: Hele personen Line, Lines tabbe i tvekampen, hele personen Geir, Eunikes puppestunt, Mats kylling-misforståelse, Mats sin hjernerystelse, grisens død, sabotering av ukesoppdraget osv.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 11
Skrevet (endret)

.....

Endret av Christy89
Skrevet
11 timer siden, Winza skrev:

Det betyr ikke at vi andre ikke skal kunne diskutere tidligere sesonger, da får dere lage deres egen tråd hvor dere kan diktere hva folk skal si og gjøre, ærlig talt... 

Jøss, så hissig du er da :P Har ikke diktert noen ting 

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, LeilaS skrev:

Jøss, så hissig du er da :P Har ikke diktert noen ting 

Sorry, fikk litt raserianfall :P

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Sorry, fikk litt raserianfall :P

Haha, skjønte det :hoho:

Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Haha, skjønte det :hoho:

Unnskyld :)

Skrevet

Nå er jeg meget kritisk til hvem Tv2 velger ut til å være deltakere i Farmen. En av utfordrerne, Bjørn-Erik Fatnes, sliter med spisefortyrrelser (Anorexia Nervosa). Han har vært åpen om dette på bloggen sin. 

Hvordan i huleste kan Tv2 velge en til å delta i et program der det er lite mat, mye hardt arbeid og det alltid er en sak i ettertid o hvor mye hver enkelt detaker har gått ned i løpet av oppholdet? Dette er jo totalt uforsvarlig! 

Anonymkode: 8359a...8c5

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Unnskyld :)

Du er tilgitt :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg meget kritisk til hvem Tv2 velger ut til å være deltakere i Farmen. En av utfordrerne, Bjørn-Erik Fatnes, sliter med spisefortyrrelser (Anorexia Nervosa). Han har vært åpen om dette på bloggen sin. 

Hvordan i huleste kan Tv2 velge en til å delta i et program der det er lite mat, mye hardt arbeid og det alltid er en sak i ettertid o hvor mye hver enkelt detaker har gått ned i løpet av oppholdet? Dette er jo totalt uforsvarlig! 

Anonymkode: 8359a...8c5

Thale hadde jo også hatt store vektproblemer i forkant av Farmen. Hun hadde gått ned 16 kg før innspillingen. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Spoler om hvem som hvertfall er på gården neste uke. Ikke les artikkelen i Dagbladet om utfordrerne hvis du ikke vil vite.

Spoiler

Dagbladet røper at Kristian er på gården til uka.

Endret av Viernes
  • Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Viernes skrev:

Spoler om hvem som hvertfall er på gården neste uke. Ikke les artikkelen i Dagbladet om utfordrerne hvis du ikke vil vite.

Vis skjult innhold

Dagbladet røper at Kristian er på gården til uka.

Jeg la merke til det samme. Men de avslører jo bare at én navngitt mann er der til uka. Utfra gjettinger her inne om tvekamp og valg etc, så er det jo ikke så overraskende at den personen er der neste uke. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la merke til det samme. Men de avslører jo bare at én navngitt mann er der til uka. Utfra gjettinger her inne om tvekamp og valg etc, så er det jo ikke så overraskende at den personen er der neste uke. 

Riktig. Er vel ingen som har trodd noe annet enn ar vedkommende person er tilstede neste uke :)

Skrevet
18 timer siden, Winza skrev:

Svaret mitt er nei, jeg kan snakke om hva jeg vil og det samme gjelder alle her. Du bestemmer ikke reglene her, lag din egen troll og dikter der!

Hvem dikterer alle andre sa du? Nå må du gi deg.

Anonymkode: 1ae66...839

• Liker 5
Skrevet

Hahah, Benny!? Klarer ikke se for meg han på en gård, men alt for litt klikk og likes til bloggen si. 

Anonymkode: cd513...d2b

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Winza skrev:

Jeg står ved det jeg sa, om du bare skal lage kvalme her så kan du bare stikke av...

Hvorfor skal du bestemme hva som kan skrives her? Hvem tror du at du er?

Anonymkode: 1ae66...839

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...