Gå til innhold

Farmen 2017

Gjest Winza

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Winza skrev:

Såpass? :P

Ja, beklager, men jeg fikser ikke mennesker som er nedlatende mot andre, og som tydelig står å håner andre mennesker om hva de gjør/sier. Det er ikke noe godt menneske :icon_frown:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutes ago, Winza said:

Jeg synes dette med Halvor og Geir begynner å minne meg veldig om Finn Olav og Olav Harald. Lurer på om det var meningen

Kan du ikke bare la tidligere sesonger og deltagere ligge nå?

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare la tidligere sesonger og deltagere ligge nå?

Kan du ikke bare klappe igjen? Det er ingen regler mot å diskutere tidligere deltakere, folk har lov til å diskutere tidligere sesonger og deltakere, visst du ikke liker det så lag deg din egen tråd ;)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg måtte bodd med Geir over en periode så hadde jeg klikka. 

Digger at Eunike utfordrer han og setter spørsmål til alt han sier. Der får han litt å bryne seg på. Eunike er kul!! Digger den dama. Masse humor og lite selvhøytidelige. 

Kristian er jo en verdig vinner. For en dyktig fyr. Selv om han lager lite drama. Men heller det og en verdig vinner. 

Jeg lo faktisk når Geir ble utnevnt som førstekjempe. Haha han sliter så med å holde maska 😂

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir er et dårlig menneske. Han skal hele tiden prøve å manipulere andre, det sa han allerede første uka. Husker ikke eksakt hva han sa, men han skulle bruke Tom. Godt at Karianne satt han skikkelig på plass og valgte han som førstekjempe. Han snakker om hvor "enkel" Karianne er, men han er vel ikke den skarpeste selv, som ikke skjønte noe etter valget. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Winza said:

Kan du ikke bare klappe igjen? Det er ingen regler mot å diskutere tidligere deltakere, folk har lov til å diskutere tidligere sesonger og deltakere, visst du ikke liker det så lag deg din egen tråd ;)

Hvorfor det? Denne tråden heter Farmen 2017, så det er ikke nødvendig å lage en ny tråd.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Geir er et dårlig menneske. Han skal hele tiden prøve å manipulere andre, det sa han allerede første uka. Husker ikke eksakt hva han sa, men han skulle bruke Tom. Godt at Karianne satt han skikkelig på plass og valgte han som førstekjempe. Han snakker om hvor "enkel" Karianne er, men han er vel ikke den skarpeste selv, som ikke skjønte noe etter valget. 

Enig. Han jobber som faen for å holde seg i skinnet. Men innvendig raser han av forakt for flere andre der inne. Tåpe. 

Han sa han skulle lure alle over til å føle seg trygg på han. Men så slo fanatismen over og han har mista alle bortsett fra Tom. 

Tom derimot er et ekte godt menneske. For en vakker sjel han er. Så utrolig snill. 

Halvar burde hørt seg selv. Han kan mye men han kan ikke lytte. Han er så selvopptatt. 

Anonymkode: fccd4...04c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ryker ut nå? Det har vært mye skriverier om han nå. 

Men jeg håper egentlig at han blir selv om jeg ikke liker han. 

Anonymkode: fe50f...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Denne tråden heter Farmen 2017, så det er ikke nødvendig å lage en ny tråd.

Jeg står ved det jeg sa, om du bare skal lage kvalme her så kan du bare stikke av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ryker ut nå? Det har vært mye skriverier om han nå. 

Men jeg håper egentlig at han blir selv om jeg ikke liker han. 

Anonymkode: fe50f...da6

Det har ingenting å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

Det har ingenting å si

Joda. Geir ryker.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda. Geir ryker.

Tviler, Gaute sa dette ville bli tidenes sesong og jeg har vanskelig for å tro det vil skje hvis den mest kontroversielle ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Winza said:

Jeg står ved det jeg sa, om du bare skal lage kvalme her så kan du bare stikke av...

Det var da svært da. Det eneste jeg synes er at du kunne roe litt ned når det gjelder tidligere deltagere.

Hvorfor bli sint for det?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært da. Det eneste jeg synes er at du kunne roe litt ned når det gjelder tidligere deltagere.

Enig. Litt kjedelig fir oss som ikke har sett noe særlig på Farmen før. :)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Litt kjedelig fir oss som ikke har sett noe særlig på Farmen før. :)

Det betyr ikke at vi andre ikke skal kunne diskutere tidligere sesonger, da får dere lage deres egen tråd hvor dere kan diktere hva folk skal si og gjøre, ærlig talt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret mitt er nei, jeg kan snakke om hva jeg vil og det samme gjelder alle her. Du bestemmer ikke reglene her, lag din egen troll og dikter der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Geir ryker.

Det har ingenting å si, dere har sagt slike ting en ørten tusen ganger og det har gang på gang blitt bevisst at det ikke har noe å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutes ago, Winza said:

Tviler, Gaute sa dette ville bli tidenes sesong og jeg har vanskelig for å tro det vil skje hvis den mest kontroversielle ryker

Gaute kan jo ikke si noe annet så tror ikke man skal legge noe vekt på den uttalelsen. 

Anonymkode: a72a2...c15

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Winza skrev:

Det sier han hvert år, for å prøve å skaffe flere seere. Om Geir velger Halvor eller Kristian så taper han. Tom? Tom får velge gren og er sikkert noe han er bedre i, ser ikke hvordan Geir skal komme seg gjennom her.

Har vel ikke vært noe oppmerksomhet rundt Tom i det hele tatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Winza skrev:

Det har ingenting å si, dere har sagt slike ting en ørten tusen ganger og det har gang på gang blitt bevisst at det ikke har noe å si

Så da mener du fokuset på Geir er et bevis på at han vinner tvekampen på søndag? Interssant.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...