Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aner ikke. Synes det er trist at Farmen har overlevd seg selv. De første sesongene handlet om å klare å drive en gård, men det siste årene handler det bare om intriger og krangler.

Anonymkode: f20e2...2ef

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Synes det er trist at Farmen har overlevd seg selv. De første sesongene handlet om å klare å drive en gård, men det siste årene handler det bare om intriger og krangler.

Er det realityserier har alltid handlet om, uten det ville det bare vært kjedelig..

Skrevet

Haha, Geir er så barnslig og underholdende! Makan til blanding mellom New Age motivasjonscoach med veldig tidstypisk retorikk tilpasset sitt verdenssyn, og dårlig til å takle motgang. Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør, som det heter. Det blir liksom så paradoksalt. Må sies at jeg egentlig var enig med han angående Halvor. Egentlig er snurtheten hans på sin plass, men det passer så dårlig inn i resten av imaget. Be og du skal få..

At han har blitt instruert til denne rollen tror jeg ikke, men jeg tror det passa produksjonen med en sånn kar i år, når det likevel skulle være en storyline med religion. 

• Liker 2
Skrevet

Æsj så udregelig Geir er, himler med øya til folk, ingen god oppførsel mot andre. Tvers igjennom sleip og ekkel, sier nedsettende ting som at Karianne er enkel...grøss :kvalm: blir seriøst kvalm av slike holdninger den mannen innehar.

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Hvem kan glemme Bjørn Tore i 2003 og Snorre i 2004? Og Helgi, da. Krangling har alltid vært der viktigste i Farmen, gårdsdrift i andre rekke. Er faktisk mer fokus på ukesoppdrag nå enn tidligere.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Hvem kan glemme Bjørn Tore i 2003 og Snorre i 2004? Og Helgi, da. Krangling har alltid vært der viktigste i Farmen, gårdsdrift i andre rekke. Er faktisk mer fokus på ukesoppdrag nå enn tidligere.

Bjørn Tore var med i Robinsonekspedisjonen 2013. Like ufyselig der :haar: 

Jeg tror Geir velger Tom.

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og jeg er oppvokst på gård. Jeg får stadig høre historier fra gamle dager med intriger mellom gårder eller innad i slekta😊 

Da var det ikke snakk om å vinne en hytte eller en bil😂

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
12 timer siden, Nastine skrev:

Æsj så udregelig Geir er, himler med øya til folk, ingen god oppførsel mot andre. Tvers igjennom sleip og ekkel, sier nedsettende ting som at Karianne er enkel...grøss :kvalm: blir seriøst kvalm av slike holdninger den mannen innehar.

Håper han ryker på hue og ræva ut.

Skrevet
På 24.10.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hun hadde fortsatt ikke fått jobb på min skole. Farmen er et populært tema i lunsjen, og flere av mine kollegaer, deriblant ledelsen, har uttrykt at hun skal slite med å få jobb. Ledelsen på min skole ville ikke ansatt henne. Som jeg har nevnt tidligere, så liker jeg egentlig Karianne godt. Det er bare bra hvis andre skoler ser på henne på en annen måte. Det betyr jo bare at hun kommer seg ut i jobb.

Anonymkode: 1f0c0...599

Enda godt det finnes folk, lærere og skoler som ikke er like firkantet som dere da. 

• Liker 5
Skrevet
På 24.10.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hun hadde fortsatt ikke fått jobb på min skole. Farmen er et populært tema i lunsjen, og flere av mine kollegaer, deriblant ledelsen, har uttrykt at hun skal slite med å få jobb. Ledelsen på min skole ville ikke ansatt henne. Som jeg har nevnt tidligere, så liker jeg egentlig Karianne godt. Det er bare bra hvis andre skoler ser på henne på en annen måte. Det betyr jo bare at hun kommer seg ut i jobb.

Anonymkode: 1f0c0...599

Glad jeg ikke jobber på et slikt sted i alle fall. For noen folk.

Anonymkode: 5099a...baf

• Liker 9
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke jobber på et slikt sted i alle fall. For noen folk.

Anonymkode: 5099a...baf

Stakkars barn som går på den skolen der😏 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Håper han ryker på hue og ræva ut.

Og ta vekk den som skaper mest drama? Da blir det en kjedelig sesong gitt

Skrevet

Blir det Geir mot Tom  (som jeg tror det blir) så håper jeg Tom ryker. Han er ganske kjedelig. Geir må bli 🙊

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, LeilaS skrev:

Blir det Geir mot Tom  (som jeg tror det blir) så håper jeg Tom ryker. Han er ganske kjedelig. Geir må bli 🙊

Enig :)

Skrevet

Geir er forferdelig, men enig i at han må bli. Vinner han kommer han sikkert til å gnåle om at det er Guds vilje og blablabla. Og blir han storbonde kommer han sikkert til å innføre bordbønn den uka! :hoho: Jeg liker Tom da, han er bare god, men lager ikke noe drama. Mandag kommer det utfordrere også, det blir gøy. 

• Liker 4
Skrevet

Et grusomt menneske, men jo, okey, han skaper jo intriger, selv om jeg kun blir irritert av han :P

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Nastine skrev:

Et grusomt menneske, men jo, okey, han skaper jo intriger, selv om jeg kun blir irritert av han :P

Såpass? :P

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Geir er forferdelig, men enig i at han må bli. Vinner han kommer han sikkert til å gnåle om at det er Guds vilje og blablabla. Og blir han storbonde kommer han sikkert til å innføre bordbønn den uka! :hoho: Jeg liker Tom da, han er bare god, men lager ikke noe drama. Mandag kommer det utfordrere også, det blir gøy. 

Håper de lager skikkelig drama :lur:

Skrevet

Jeg synes dette med Halvor og Geir begynner å minne meg veldig om Finn Olav og Olav Harald. Lurer på om det var meningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...