Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Når er det utfordrerne pleier å komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Halvveis?

Skrevet

Karianne er min nye favoritt! :yvonne:

Anonymkode: 7d569...808

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faktisk ikke klart å ha henne som venn, vi hadde blitt som natt og dag.

Anonymkode: d02dd...782

Karianne er jo ei strålende og herlig jente, og du er det motsatte av henne? Da må du være...?🤔

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

I følge programappen kommer de neste mandag! :hoppendeglad: Blir spennende. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karianne er jo ei strålende og herlig jente, og du er det motsatte av henne? Da må du være...?🤔

Anonymkode: fe50f...da6

Supersmart sikkert. For noen er visst det veldig viktig. Ikke så viktig at de er snill, omtenksom, morsom, sprudlende, positive, omsorgsfull, tar seg selv lite høytidelig osv.

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet
7 minutter siden, Salka skrev:

I følge programappen kommer de neste mandag! :hoppendeglad: Blir spennende. 

Gleder meg :yvonne:

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Gleder meg :yvonne:

Jeg og! :bolledeig:

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo fordi de vil hjem. Bare å legge to og to sammen det. Hadde Trym villet vært der hadde han valgt melkespann. 

Anonymkode: 7eba5...985

Hvis de vil hjem så er det jo bare å reise hjem. Hvorfor gå rundt og vente tålmodig på dette uavklarte tidspunktet i fremtiden der de blir valgt til andrekjempe og kan gjøre dårlig figur i en tvekamp?

De velger en gren de tror de kan slå motstanderen i. At de velger feil betyr ikke at de vil hjem. Riktignok mangler det nok litt på selvinnsikten innimellom (glemmer ikke dreadsfyren som skulle knuse Halvor i slegge med "overlegen teknikk", altså ved å langsomt og anstrengt svinge slegga som en underernært rallar), men Trym var jo ganske god på øksekast. Alle kastene traff skiva og to ble sittende. Nå viste det seg at Kristian var mye bedre enn Trym, men det kunne jo ikke Trym vite.

Anonymkode: ecd23...ba0

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de vil hjem så er det jo bare å reise hjem. Hvorfor gå rundt og vente tålmodig på dette uavklarte tidspunktet i fremtiden der de blir valgt til andrekjempe og kan gjøre dårlig figur i en tvekamp?

De velger en gren de tror de kan slå motstanderen i. At de velger feil betyr ikke at de vil hjem. Riktignok mangler det nok litt på selvinnsikten innimellom (glemmer ikke dreadsfyren som skulle knuse Halvor i slegge med "overlegen teknikk", altså ved å langsomt og anstrengt svinge slegga som en underernært rallar), men Trym var jo ganske god på øksekast. Alle kastene traff skiva og to ble sittende. Nå viste det seg at Kristian var mye bedre enn Trym, men det kunne jo ikke Trym vite.

Anonymkode: ecd23...ba0

Fordi de er feige og tør ikke å trekke seg. Vil ikke tape ansikt. Derfor er det bedre å ta tvekampen med vilje. Hadde han virkelig ville bli, så hadde han nok valgt melkespann 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er feige og tør ikke å trekke seg. Vil ikke tape ansikt. Derfor er det bedre å ta tvekampen med vilje. Hadde han virkelig ville bli, så hadde han nok valgt melkespann 

Men han var jo absolutt ikke dårlig i øksekast. Hvordan kunne han vite at Kristian var bedre?

Melkespann er smertefullt!

• Liker 2
Skrevet

Så videoen med Amalie på spaet og fy fader så uspiselig hun er! Lo rått av Mats som tydeligvis hadde misforstått signalene hennes. Æsj! Synd ikke personligheten matcher utseendet hennes. Men man blir kanskje bitchy og slem når man er så astronomisk vakker som henne og kan få hvem man vil, jeg vet ikke. Hun kunne heller sagt det til Mats på en pen måte på privaten enn foran "hele Norge" på den måten. Fysj! Jeg likte henne i starten på farmen, men nå liker jeg henne bare mindre og mindre. Håper det blir jentekamp denne uken og at hun ryker. 

• Liker 6
Skrevet

Camilla fremstår så jævla uspiselig med det utsagnet om at hun har aaaldri gjemt unna noe eller stjeler noe :spy:

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Så videoen med Amalie på spaet og fy fader så uspiselig hun er! Lo rått av Mats som tydeligvis hadde misforstått signalene hennes. Æsj! Synd ikke personligheten matcher utseendet hennes. Men man blir kanskje bitchy og slem når man er så astronomisk vakker som henne og kan få hvem man vil, jeg vet ikke. Hun kunne heller sagt det til Mats på en pen måte på privaten enn foran "hele Norge" på den måten. Fysj! Jeg likte henne i starten på farmen, men nå liker jeg henne bare mindre og mindre. Håper det blir jentekamp denne uken og at hun ryker. 

Hvor ser du dette?

Anonymkode: 5bf46...12d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du dette?

God kveld Norge 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du dette?

Ligger på tv2.no. Mange klipp der. 

Skrevet

Så det nå. For en ondskapsfull latter hun har.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Liker INGEN av jentene som er der nå jeg:raven:

Endret av Ak90
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det nå. For en ondskapsfull latter hun har.

Ikke sant? Helt grusomt å høre på. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...