Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke farmen vært enda bedre hvis vinner av tvekamp automatisk ble storbonde?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå får det være nok! Karianne er en grepa dame og vil garantert takle ungdomsskoleelever som en lek!

Anonymkode: 094ac...5e7

Enig, hadde elsket å ha henne som kollega. Gir av seg sjølv, er ikke redd for å gjøre feil og flaue seg ut, er opptatt av mestringsfølelsen osv. 

Du som sier ‘hadde nok ikke fått jobb på min arbeidsplass’, det er jeg helt sikker på at hun ville. Jeg er selv en av lederne på min skole, hadde vært strålende å fått henne på laget. Jeg synes hun virker veldig oppegående. Og at hun ikke har så stor peil på gårdsdrift trenger ikke bety at hun er ‘dårlig’ i alt annet. Jeg har for eksempel dysleksi, og har fått meg en veldig god jobb. 

Anonymkode: 7ea79...342

• Liker 14
Skrevet
38 minutter siden, Mkigjen skrev:

Vi diskuterer hva vi vil her...du setter ikke agendaen!

:scorpis:

Anonymkode: a137c...787

• Liker 5
Skrevet

Ingen tvil om at Trym ville hjem han og. Hadde han ville blitt værende, så hadde han valgt tautrekking eller melkespann. Ble satt ut da han sa øksekast. 

Tror han velger Tom til storbonden. Eller kanskje Amalie. 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, hadde elsket å ha henne som kollega. Gir av seg sjølv, er ikke redd for å gjøre feil og flaue seg ut, er opptatt av mestringsfølelsen osv. 

Du som sier ‘hadde nok ikke fått jobb på min arbeidsplass’, det er jeg helt sikker på at hun ville. Jeg er selv en av lederne på min skole, hadde vært strålende å fått henne på laget. Jeg synes hun virker veldig oppegående. Og at hun ikke har så stor peil på gårdsdrift trenger ikke bety at hun er ‘dårlig’ i alt annet. Jeg har for eksempel dysleksi, og har fått meg en veldig god jobb. 

Anonymkode: 7ea79...342

Men kan du se for deg at hun vinner Farmen? Det kan ikke jeg.

Anonymkode: 25b09...930

• Liker 1
Skrevet

Kan se for meg Kristian og Halvor i finalen. 

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg lo litt da Amalie sa at hvis Trym drar blir det trist, for da blir hun den eneste som er igjen av ungdomsgjengen. Hele den såkalte ungdomsgjengen unntatt henne selv som er like gammel som Kristian er eldre enn Kristian da. :hoho: Greit Kristian er litt bestefar, men måtte le litt for det. Greit han ikke var en del av den gjengen, men han er jo yngre enn de såkalte ungdommene for det :fnise: 

Tror Tom blir storbonde neste uke. Håper ikke det blir Amalie ihvertfall, er så lei henne. Liker ikke væremåten hennes.

• Liker 4
Skrevet

Har en følelse av at Amalie og Trym har en greie

Anonymkode: cd513...d2b

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns ikke Camilla er så ille jeg, liker henne best av jentene. Amalie er jeg dritt lei.

Skrevet (endret)
3 timer siden, Ella1 skrev:

Da fikk man bekreftet nok en ting Karianne ikke vet forskjell på, solskinnsbolle og skolebrød :laugh:

Solskinnsbolle? Du mener vel sommerbolle. Og skolebrød, det er den avlange utgaven av skolebolle. ;) Og heter det egentlig wienerbrød eller wienerstang, eller er det to ulike bakverk? Her er temaet debattert over 40 sider. :laugh:

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en følelse av at Amalie og Trym har en greie

Anonymkode: cd513...d2b

Trenger ikke føle på det, beundringen fremgikk tydelig av blikket hennes ved avskjeden. Amalie er forresten såpass guttete at jeg ikke hadde blitt overrasket om ... vel, du skjønner.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet

Syns Camilla er en ordentlig bitch. Blir irritert hver gang hun snakker omtrent. Hun virker som en type person som tror at hun er bedre enn alle andre. Skjønner ikke hvorfor ikke Amalie avslører henne, men hun har vel en plan med det håper jeg. Håper amalie blir storbonde og velger camilla som førstekjempe.

• Liker 13
Skrevet

Overrasket over å gå inn i denne tråden og lese alt det negative om Karianne. Her i huset er hun alles favoritt! Herlig, smilende, tør å dumme seg ut. Nei, hun virker så positiv og grei! Hadde faktisk aldri trodd noen skulle ha så mye negativt å si om en person som HENNE? Og for emg virker hun ikke dum på noen som helst måte - skjønner dere ikke at hun har selvironi i fleng, ikke er redd for å stille spørsmål, og rett og slett ikke er redd for å vise at hun ikke kan alt? Hun er lærervillig, og det er ingen som kan alt. Syntes det er en utrolig flott egenskap ved henne. Det er verre hvis man sitter der og ikke tør å stille noen spørsmål fordi man er redd for å bli oppfattet som dum. Nå må dere gi dere, gamle KG-kjerringer. Når til og med hun, med sitt herlige vesen blir snakka ned her er det noe galt.

Anonymkode: 2f5f5...9ac

• Liker 23
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Overrasket over å gå inn i denne tråden og lese alt det negative om Karianne. Her i huset er hun alles favoritt! Herlig, smilende, tør å dumme seg ut. Nei, hun virker så positiv og grei! Hadde faktisk aldri trodd noen skulle ha så mye negativt å si om en person som HENNE? Og for emg virker hun ikke dum på noen som helst måte - skjønner dere ikke at hun har selvironi i fleng, ikke er redd for å stille spørsmål, og rett og slett ikke er redd for å vise at hun ikke kan alt? Hun er lærervillig, og det er ingen som kan alt. Syntes det er en utrolig flott egenskap ved henne. Det er verre hvis man sitter der og ikke tør å stille noen spørsmål fordi man er redd for å bli oppfattet som dum. Nå må dere gi dere, gamle KG-kjerringer. Når til og med hun, med sitt herlige vesen blir snakka ned her er det noe galt.

Ta re ei bolle!

Skrevet
4 timer siden, Mkigjen skrev:

Fatter ikke at 2 kjempene velger grener de er svakest i , gang etter gang..

Enig. Og hva er greia med at folk plutselig er så opptatte av å få en jevn kamp? De burde først og fremst være opptatte av å fortsette å være på gården. 

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Daisy_B skrev:

Enig. Og hva er greia med at folk plutselig er så opptatte av å få en jevn kamp? De burde først og fremst være opptatte av å fortsette å være på gården. 

Jeg tror Trym ville hjem. Derfor valgte han øksekast. Håper Tom blir storbonde :)

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar.

Dark Angelina, mod.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Karianne er bare herlig :)

• Liker 7
Skrevet
16 timer siden, JackIost skrev:

Håper nok at Kristian vinner, Trym er for anonym :)

Jeg la knapt merke til Trym :P

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, Karianne virker som en fantastisk dame, de som har henne som venn er veldig heldige :)

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg la knapt merke til Trym :P

Enig, Karianne virker som en fantastisk dame, de som har henne som venn er veldig heldige :)

Jeg hadde faktisk ikke klart å ha henne som venn, vi hadde blitt som natt og dag.

Anonymkode: d02dd...782

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faktisk ikke klart å ha henne som venn, vi hadde blitt som natt og dag.

Anonymkode: d02dd...782

Ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...