Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jo ett klipp der Kristian sitter med Camilla og enikue og ler. Så med andre ord vinner Kristian

Anonymkode: c1437...bf4

Hvordan vet du at det klippet er spilt inn etter tvekampen, og hvor så du det? 

Endret av penny_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De konkurransene er kjedelige. De vinner jo hver gang uansett 🙄

Blir spennende å se hva Trym velger til gren 

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så også på Senkveld på fredag. Kanskje litt overfladisk sagt, men jeg syns ikke Camilla kledde sminke i det hele tatt. Ikke ofte jeg ser noen som ikke kler det. Virket også som om hun hadde en crush på Thomas Giertsen:fnise:

Anonymkode: 1f0c0...599

Hun er forelsket i han fordi hun var hyggelig og tullet litt med han? Da er jeg forelsket i mange :hoho:

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, Mkigjen skrev:

Karianne er som et stort barn,håper det er førskolelærer hu skal bli

Gjetter på at hun skal bli barneskolelærer. Selv er jeg like gammel som henne og ungdomsskolelærer. Hun hadde nok aldri fått jobb på min arbeidsplass, hvis hun hadde vist samme personlighet på et intervju som hun gjør på Farmen. Det kreves litt for å disiplinere ungdom. Jeg liker egentlig Karianne veldig godt jeg altså, men er usikker på om hun har valgt rett studie. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg liker egentlig Karianne veldig godt jeg altså, men er usikker på om hun har valgt rett studie. 

Veldig enig... ser ikke for meg hun undervise i avansert ung.skole matte f.eks.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjetter på at hun skal bli barneskolelærer. Selv er jeg like gammel som henne og ungdomsskolelærer. Hun hadde nok aldri fått jobb på min arbeidsplass, hvis hun hadde vist samme personlighet på et intervju som hun gjør på Farmen. Det kreves litt for å disiplinere ungdom. Jeg liker egentlig Karianne veldig godt jeg altså, men er usikker på om hun har valgt rett studie. 

Nå får det være nok! Karianne er en grepa dame og vil garantert takle ungdomsskoleelever som en lek!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 6
Skrevet

Bare jeg som synes det er noe som skurrer med Kristian? Føler at han ikke er seg selv helt, at han ikke er helt genuin. Klarer ikke å sette fingeren på hva slags person han er. Mener det ikke på en stygg måte altså. Klippingen har vel også en del å si, men jeg synes han er så merkelig :P

• Liker 2
Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

vil garantert takle ungdomsskoleelever som en lek!

Tvilsomt.....påpeker bare at det ikke virker som hu har intellektet som skal til for å undervise på høyere nivå

Skrevet
4 minutes ago, nutella said:

men jeg synes han er så merkelig

Tror han er en del sluere enn det som kommer frem på tv

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Karianne er en grepa dame og vil garantert takle ungdomsskoleelever som en lek!

Anonymkode: 094ac...5e7

Det er mulig det, men da må hun ha en streng og autoritær side vi ikke har sett. Du kan ikke bare være snill med ungdomsskoleelever og regne med at det går bra, for det gjør det garantert ikke. Mange elever er selvfølgelig kjempegreie og rolige, men det finnes noen i alle klasser som man må være litt streng med av og til eller ofte. Jeg er ikke en veldig streng lærer selv, men det funker rett og slett ikke å bare være glad og sprudlende hele tiden. Elevene tror da at du er vennen deres og kommer ut av kontroll. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Mkigjen skrev:

Tvilsomt.....påpeker bare at det ikke virker som hu har intellektet som skal til for å undervise på høyere nivå

Ungdomsskolenivå er vel ikke akkurat «høyere nivå» :)

Kommer også an på hvilke fag det er snakk. Nå har jeg ikke sett så mye på Farmen i år, så har ikke helt oversikt over hvilke dumheter hun skal ha lirt fra seg, så utelukker ikke at hun passer bedre på barne- eller mellomtrinnet :)

Endret av JackIost
  • Liker 1
Skrevet
Just now, JackIost said:

Ungdomsskolenivå er vel ikke akkurat «høyere nivå»

For Karianne vil det være et ekstremt høyt nivå

• Liker 1
Skrevet

Da fikk man bekreftet nok en ting Karianne ikke vet forskjell på, solskinnsbolle og skolebrød :laugh: Kanskje ikke det viktigste å vite forskjell på, men.. 😅

• Liker 6
Skrevet
Just now, Ella1 said:

solskinnsbolle og skolebrød

eller ku/okse :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Håper Kristian vinner. Trym er så anonym at jeg kommer ikke til å merke han er borte.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, JackIost skrev:

Ungdomsskolenivå er vel ikke akkurat «høyere nivå» :)

Det er forventet at man som lærer kan mye mer enn elevene. Man skal ikke kunne bare akkurat det som står i pensumet til elevene. Det er også en fordel å ha såpass kontroll på det man snakker om at man kan svare på spørsmål fra elevene. 

• Liker 5
Skrevet

Det er mange lærere i grunnskolen som er helt bak mål faglig, særlig i matte!

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig det, men da må hun ha en streng og autoritær side vi ikke har sett. Du kan ikke bare være snill med ungdomsskoleelever og regne med at det går bra, for det gjør det garantert ikke. Mange elever er selvfølgelig kjempegreie og rolige, men det finnes noen i alle klasser som man må være litt streng med av og til eller ofte. Jeg er ikke en veldig streng lærer selv, men det funker rett og slett ikke å bare være glad og sprudlende hele tiden. Elevene tror da at du er vennen deres og kommer ut av kontroll. 

Hun skulle bli barneskolelærer? 

Vi kjenner ikke Karianne, og det er godt mulig hun takler det bra. Det er lite vits i å dømme folk vi ikke kjenner 

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg forstår ikke, helt, spiller Karianne dum, eller er hun dum :klo:

Skrevet
11 minutter siden, ForestRun skrev:

Hun skulle bli barneskolelærer? 

Vi kjenner ikke Karianne, og det er godt mulig hun takler det bra. Det er lite vits i å dømme folk vi ikke kjenner 

Enig. Nå synes jeg folk kan slutte i å spekulere i om hun er egnet til å være lærer eller ikke. Skjerpings!

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...