Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Gjest Stringfellow1
Skrevet

det virker egentlig ganske tåpelig at de forsøker å dra opp spenningen, om det ukesopdraget lykkes eller ikke...      

det var vel godt over nitti prosent sannsynlighet for at det lykkes, så snill som mentor er... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger han Trym, så tror jeg han velger tautrekking eller melkespann. Tror han velger Geir 

Ryker Kristian, så velger han sikkert Camilla til storbonde

Skrevet

Jeg så også på Senkveld på fredag. Kanskje litt overfladisk sagt, men jeg syns ikke Camilla kledde sminke i det hele tatt. Ikke ofte jeg ser noen som ikke kler det. Virket også som om hun hadde en crush på Thomas Giertsen:fnise:

Anonymkode: 1f0c0...599

Skrevet

Jeg digger forresten Trym. Geir og Tom bare: Jeg vinner over Kristan hvis han velger meg. Og Trym bare: Ikke sikkert jeg vinner. Forskjell på ydmykheten i hvert fall :fnise:

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så Amalie, Camilla og Kristian på Senkveld. Virker som alt var bra med de to og at Camilla var ikke sur eller noe fordi Amalie saboterte ukesoppdraget. Men var litt morsomt da Amalie sa "Jeg tror ikke de andre mistenkte meg i det hele tatt" Camilla bare "Jeg hadde en mistanke" Kristian "Jeg hadde også en mistanke" da sier hun "men ingen konfronterte meg med det"  Da sier han "men det er jo ikke alt man sier høyt"

Litt morsomt at hun trodde hun var så smart og at de andre ikke hadde mistanke 🙊

Anonymkode: 2e644...6ee

Det morsomme er vel at de andre etter å ha sett det på TV plutselig later som om de hadde en mistanke :)

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

det virker egentlig ganske tåpelig at de forsøker å dra opp spenningen, om det ukesopdraget lykkes eller ikke...      

det var vel godt over nitti prosent sannsynlighet for at det lykkes, så snill som mentor er... 

Regelen er at om noen saboterer og lykkes med det, så blir det ikke godkjent. Om deltakerne gjør et ærlig forsøk og har gjort en ganske grei jobb, så blir det godkjent selv om det er noen feil og mangler. Synes det er en grei ordning :)

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, JackIost skrev:

Det morsomme er vel at de andre etter å ha sett det på TV plutselig later som om de hadde en mistanke :)

Det samme tenkte jeg. Det kan like gjerne være at de sa det i ettertid for å ikke tape ansikt.

Skrevet

Håper Trym velger tautrekking

Skrevet

Var jo ett klipp der Kristian sitter med Camilla og enikue og ler. Så med andre ord vinner Kristian

Anonymkode: c1437...bf4

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

Regelen er at om noen saboterer og lykkes med det, så blir det ikke godkjent. Om deltakerne gjør et ærlig forsøk og har gjort en ganske grei jobb, så blir det godkjent selv om det er noen feil og mangler. Synes det er en grei ordning :)

Edit: dobbelpost :)

Endret av JackIost
Skrevet

Tror dere det er mye onani når de kommer alene på de hyttene der?

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Mkigjen skrev:

Håper Trym velger tautrekking

Kristian har tydeligvis sagt at han veier 15 kg mer enn det Trym veier. Kan han ha sagt det for å unngå tautrekking? Syns ikke han ser så veldig mye større ut enn Trym, og Trym er jo veldig muskuløs. Muskler veier som kjent mer enn fett.

• Liker 1
Skrevet

Håper nok at Kristian vinner, Trym er for anonym :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kristian har tydeligvis sagt at han veier 15 kg mer enn det Trym veier. Kan han ha sagt det for å unngå tautrekking? Syns ikke han ser så veldig mye større ut enn Trym, og Trym er jo veldig muskuløs. Muskler veier som kjent mer enn fett.

Tenkte på det samme, tror Kristian frykter tautrekking og vil gjøre alt for å påvirke Trym til ikke å velge det.

Hadde han ønsket tautrekking hadde han selvsagt heller hevdet han var langt lettere :)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jo ett klipp der Kristian sitter med Camilla og enikue og ler. Så med andre ord vinner Kristian

Anonymkode: c1437...bf4

Hvor har du sett dette?

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Trym er jo veldig muskuløs

OG sterk i beina som telemarkskjører

Skrevet
2 minutter siden, JackIost skrev:

Tenkte på det samme, tror Kristian frykter tautrekking og vil gjøre alt for å påvirke Trym til ikke å velge det.

Hadde han ønsket tautrekking hadde han selvsagt heller hevdet han var langt lettere :)

Nettopp, men det kommer jo an på når dette ble sagt også. Vi vet jo ikke om det er noe som har kommet opp for flere uker siden eller nå i forbindelse med kampen. 

Skrevet

Karianne er som et stort barn,håper det er førskolelærer hu skal bli

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...