Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fikk ikke sett, hvem ble førstekjempe ?

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Fikk ikke sett, hvem ble førstekjempe ?

Kristian.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Sh999 skrev:

Kristian.

Ok, tenkte meg det ble han.

Skrevet

Har aldri likt Camilla. Og det at hun nå har stjelt fra fellesskapet, samtidig som hun oppfører sinnsykt arrogant mot alle unntatt Eunike, gjør at jeg håper hun ryker fortere enn fy. Hun hater tydeligvis Halvor, men han er hvertfall ydmyk på kritikken han får, og er en lagspiller. Hun burde skjerpe seg. Føler at hun mener at hun fortjener å være der mye mer enn de andre, og at hun fortjener mer enn de andre. Det er fullstendig feil.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Syns Karianne virker søt jeg :) Hun har vokst på meg!
Liker absolutt ikke Camilla og Eunike. Håper på Amalie i finalen, liker henne! :)

Enig! Karianne er en fin person, men heier på Amalie :)

• Liker 3
Skrevet

Skikkelig råttent gjort å legge beslag på den solkremen altså. Verre det enn å stikke unna mat selv om det er ille det også.

Haha, jeg lo da Halvor ba Geir be den kompisen sin om å skru av fyrverkeriet. :hoho: 

Lurer på hvem Kristian velger som 2.kjempe. Geir kanskje? Eller Trym? Tror ikke han velger Tom. 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Salka skrev:

Skikkelig råttent gjort å legge beslag på den solkremen altså. Verre det enn å stikke unna mat selv om det er ille det også.

Haha, jeg lo da Halvor ba Geir be den kompisen sin om å skru av fyrverkeriet. :hoho: 

Lurer på hvem Kristian velger som 2.kjempe. Geir kanskje? Eller Trym? Tror ikke han velger Tom. 

Haha, jeg lo også veldig da Halvor sa det. Blir ganske spennende å se hvem Kristian velger. Tom er nok det tryggeste valget hvis han vil vinne, men det er ikke godt å si hvordan han tenker. Trym er toppidrettsutøver, og Kristian er jo ikke akkurat så stor, så jeg tror Trym vil være et dumt valg. I hvert fall siden det er Trym som velger gren. Vanskelig å si hvor sterk Geir er.

Min vurdering er i hvert fall at han har størst sjans mot Tom og minst sjans mot Trym, tatt i betraktning at han ikke får velge gren selv. Kristian ville selvfølgelig gjort det sterkt i kunnskap, men den grenen er det selvfølgelig ingen som velger mot han. Jeg tror Kristian ryker om han velger Trym, blir værende om han velger Tom, mens jeg tenker det er ganske åpent om han velger Geir. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg lo også veldig da Halvor sa det. Blir ganske spennende å se hvem Kristian velger. Tom er nok det tryggeste valget hvis han vil vinne, men det er ikke godt å si hvordan han tenker. Trym er toppidrettsutøver, og Kristian er jo ikke akkurat så stor, så jeg tror Trym vil være et dumt valg. I hvert fall siden det er Trym som velger gren. Vanskelig å si hvor sterk Geir er.

Min vurdering er i hvert fall at han har størst sjans mot Tom og minst sjans mot Trym, tatt i betraktning at han ikke får velge gren selv. Kristian ville selvfølgelig gjort det sterkt i kunnskap, men den grenen er det selvfølgelig ingen som velger mot han. Jeg tror Kristian ryker om han velger Trym, blir værende om han velger Tom, mens jeg tenker det er ganske åpent om han velger Geir. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Jeg tror heller ikke han har en sjanse mot Trym. Men tror heller ikke han velger Tom av en eller annen grunn. Så har mest troa på at han velger Geir egentlig. Blir spennende, ja! :)  

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Bootyhunter skrev:

De kunne kuttet det helt ut. 

Min farmor på 97 år elsker denne delen av programmet, da kan hun sitte og si «det var da ikke slik det var! Det der gjorde de ikke før på 30-tallet!» osv. Selv om du og jeg ikke er så interessert i den biten er det nok mange eldre som er :)

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Sitronmelis skrev:

Syns Karianne virker søt jeg :) Hun har vokst på meg!
Liker absolutt ikke Camilla og Eunike. Håper på Amalie i finalen, liker henne! :)

Samme her, en herlig dame :)

Skrevet

Håper ikke Kristian ryker. Da velger han garantert Camilla som storbonde 

Skrevet

Fysøren så smålig av Eunike og Camilla. De sier at de fortjente den maten de fikk, men de andre har da jobbet like hardt.

Amalie og Karianne skulle bare konfrontert dem for den kremen og solkremen Camilla gjemte bort. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fysøren så smålig av Eunike og Camilla. De sier at de fortjente den maten de fikk, men de andre har da jobbet like hardt.

Amalie og Karianne skulle bare konfrontert dem for den kremen og solkremen Camilla gjemte bort. 

Hadde vært bedre om de tok det opp foran alle. Med spisebordet. Gjerne før valget. Da hadde han nok valgt Camilla  

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært bedre om de tok det opp foran alle. Med spisebordet. Gjerne før valget. Da hadde han nok valgt Camilla  

Anonymkode: dc769...50c

Enig! 

Tom og Geir er riktignok kjedelige, men de er ordentlige og rettferdige. Og Eunike disser at de er rettferdige er lavmål. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg likte Eunike godt før, men etter gårsdagens episode, så sank hun i mine øyne. Det er en ting å gjemme bort mat, men egoistisk å gjemme bort solkremen og den andre kremen. Så hadde de gjemt et speil og 

Lyser jo skyldig lang vei når de reagerte så mye da Amalie sa hun hadde vasket på rommet. "Var du oppi kassen eller?"

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og personangrep.
/lillesky (mod)

Skrevet (endret)
På 18.10.2017 den 12.19, Daisy_B skrev:

Det Thale sier i dette intervjuet, har det egentlig vært vist på TV? Det som handler om å snike unna vin og øl etter markedet...? 

https://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/derfor-ble-farmen-for-toeff-for-thale/a/24154364/ 

Gidder ikke å se klippet, men det ble vist at de snakket om å gjemme det. 

På 18.10.2017 den 22.08, Sitronmelis skrev:

Dårlig moral å stjele fra fellesskapet! Og Camilla som er sååå glad i disse dyra, hvorfor stjeler du da kremen som skal brukes på kua sine såre spenner??! 

Slapp av. Hun kommer jo til å finne den frem om de får bruk for den. 

På 18.10.2017 den 22.35, JackIost skrev:

Og alle er i sjokk over at jeg har rett i at Kristian ble førstekjempe? Ikke så veldig, regner jeg med :)

Hvorfor skulle vi det? Du tror jo at han ble valgt fordi han er mye i media, men han er nok i media fordi VG trodde at han skulle bli valgt. Ellers så har de bestemt på forhånd hvem de skal skrive om til en hver tid. Dermed er det helt tilfeldig at han havnet i media denne uken. Forøvrig ble det skrevet om fyllekjøringen tidligere, så hvorfor ble han ikke førstekjempe da? 

Endret av penny_
Skrevet

Jeg så Amalie, Camilla og Kristian på Senkveld. Virker som alt var bra med de to og at Camilla var ikke sur eller noe fordi Amalie saboterte ukesoppdraget. Men var litt morsomt da Amalie sa "Jeg tror ikke de andre mistenkte meg i det hele tatt" Camilla bare "Jeg hadde en mistanke" Kristian "Jeg hadde også en mistanke" da sier hun "men ingen konfronterte meg med det"  Da sier han "men det er jo ikke alt man sier høyt"

Litt morsomt at hun trodde hun var så smart og at de andre ikke hadde mistanke 🙊

Anonymkode: 2e644...6ee

• Liker 4
Skrevet

halvor er fornøyd med egeninnsats..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...