Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, JackIost skrev:

På mange måter, men ikke i sitt valg av førstekjempe første uka :)

Han likte ikke line og så på henne som en konkurrent

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Han likte ikke line og så på henne som en konkurrent

Line, konkurrent!! Hahahah, noen som tok dennbegrunnelsen seriøst lr? Han likte henne ikke det var eneste grunnen. Helt feil grunnlag å velge førstekjempe, pm man ett litt smart

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Line, konkurrent!! Hahahah, noen som tok dennbegrunnelsen seriøst lr? Han likte henne ikke det var eneste grunnen. Helt feil grunnlag å velge førstekjempe, pm man ett litt smart

Hun ville blitt en konkurrent ja

Skrevet

Få som vil ta upopulære valg allerede første uken. Ingen likte Line og alle ville ha henne ut. Ganske safe valg. Hadde han valgt Halvor, så hadde han fort blitt upopulær og alle blir irritert på han.

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, LeilaS skrev:

Få som vil ta upopulære valg allerede første uken. Ingen likte Line og alle ville ha henne ut. Ganske safe valg. Hadde han valgt Halvor, så hadde han fort blitt upopulær og alle blir irritert på han.

Dette er veldig sant! 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Fordi Halvor er så populær lizzm? Han er jo den flest misliker der inne!

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liksom*

Anonymkode: 23f3d...1d1

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Sant :)

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa ikke at Halvor var så populær lizzm. Poenget var at alle ville ha ut Line og hadde ikke Kristian valgt henne, så hadde han gjort seg upopulær allerede første uken. Ikke et smart valg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han negeren, er ikke han bare utrolig arbeidsom og sympatisk? Nå har jeg bare sett de to siste episodene, liksom for å få med meg hva mobben er opptatt av om dagen. Og muligens for å betrakte den spretne og veltrente rumpen til hun blonde. Er det rasistisk, forresten, å referere til hun blonde og han negeren? Beklager i så fall.

Han påfuglen, som negeren omtalte ham som, han har vel blitt storbonde nå. For en fjott. Det er ikke nedsettende å kalle ham påfugl? Håper ikke det. Var jo negeren som fant på det. Uansett. På første møte der han presenterte ukesoppdraget, burde han ha beklaget påfugl-oppførselen sin. Til alle sammen, men spesielt til forrige storbonde og til negeren. Han sier at alt er glemt fra hans side. Innbiller han seg virkelig at de andre har glemt? Han må da skjønne at folk har fått ham i vrangstrupen nå. Alle kan begå feil og miste besinnelsen, og er det lite mat og søvn kombinert med mye fysisk arbeid, så blir lunten kort. Alle ville skjønt det. Det er ikke feilene du begår som definerer deg, men hvordan du ordner opp i etterkant.

Hvis ukesoppdraget lykkes, så får de penger å handle mat for, har jeg skjønt. Sin del burde han, på samme møte, gitt et løfte om å gi til den som gjør den beste innsatsen under oppdraget. Og hvem skulle ikke han bestemme selv, men blitt avgjort i fellesskap. Slik kunne han ha kjøpt seg litt godvilje, og blitt kvitt påfugl-stemplet som negeren med rette har tildelt ham.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liksom*

Tror du jeg ville skrevet «lizzm» i et offisielt notat? Enkelte folk her inne tar kaka, altså, tolkingsevner man må ned til barnehagenivå for å finne.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Blir spennende å se hvem han velger i dag :)

Det må jo bli Camilla😊

Kanskje Trym, siden de ikke har hatt så mye med hverandre å gjøre? 

Anonymkode: fe50f...da6

Skrevet

Tror det enten blir Camilla eller Kristian 

Anonymkode: a137c...787

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg tror det blir guttekamp og at han velger Kristian.

Skrevet
4 timer siden, Horten Market skrev:

Han negeren, er ikke han bare utrolig arbeidsom og sympatisk? Nå har jeg bare sett de to siste episodene, liksom for å få med meg hva mobben er opptatt av om dagen. Og muligens for å betrakte den spretne og veltrente rumpen til hun blonde. Er det rasistisk, forresten, å referere til hun blonde og han negeren? Beklager i så fall.

Han påfuglen, som negeren omtalte ham som, han har vel blitt storbonde nå. For en fjott. Det er ikke nedsettende å kalle ham påfugl? Håper ikke det. Var jo negeren som fant på det. Uansett. På første møte der han presenterte ukesoppdraget, burde han ha beklaget påfugl-oppførselen sin. Til alle sammen, men spesielt til forrige storbonde og til negeren. Han sier at alt er glemt fra hans side. Innbiller han seg virkelig at de andre har glemt? Han må da skjønne at folk har fått ham i vrangstrupen nå. Alle kan begå feil og miste besinnelsen, og er det lite mat og søvn kombinert med mye fysisk arbeid, så blir lunten kort. Alle ville skjønt det. Det er ikke feilene du begår som definerer deg, men hvordan du ordner opp i etterkant.

Hvis ukesoppdraget lykkes, så får de penger å handle mat for, har jeg skjønt. Sin del burde han, på samme møte, gitt et løfte om å gi til den som gjør den beste innsatsen under oppdraget. Og hvem skulle ikke han bestemme selv, men blitt avgjort i fellesskap. Slik kunne han ha kjøpt seg litt godvilje, og blitt kvitt påfugl-stemplet som negeren med rette har tildelt ham.

Hva er poenget med å kalle han for neger? Han har et navn..

• Liker 11
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Han heter Kristian. Tror noen skriver neger kun for å provosere. 

• Liker 9
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare sett to episoder, som sagt, og ikke lært navnene. Hvorfor reagerte du ikke på de tre andre jeg omtalte uten navn? Hun blonde, han påfuglen og hun forrige storbonden. Er du RASSSIST?!!

Endret av Horten Market
  • Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jepp. Han heter Kristian. Tror noen skriver neger kun for å provosere. 

Hehe ikke sant :)

Skrevet

Hvis det blir guttekamp, håper jeg det blir mellom tom og Geir. 

Jeg syns Trym må få være der litt til. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...