Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, tonebelinda skrev:

Da håper jeg Amalie går videre - helt greit om Camilla ryker ut synes jeg. Greit med deltakere som lager liv og røre, men slik syting blir bare slitsomt. 

En annen ting, hun må være svak den dama, som ikke tør stå for at hun er vegetarianer. Må lyve på seg sykdom som gjør at hun ikke kan spise kjøtt.

Svak? Hun ville sikkert unngå alle kjøttdiskusjonene som mest sannsynlig hadde kommet opp om hun sa rett ut at hun er vegetarianer, og det skjønner jeg isåfall godt

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Blod skrev:

Svak? Hun ville sikkert unngå alle kjøttdiskusjonene som mest sannsynlig hadde kommet opp om hun sa rett ut at hun er vegetarianer, og det skjønner jeg isåfall godt

Ja, svak. Er du vegetarianer må du da i alle dager klare å stå for det!

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Blod skrev:

Det var det hun sa var grunnen. Skjønner henne veldig godt. Hun orker vel ikke å sitte å forsvare seg hele tiden på hvorfor hun er vegetarianer. Noe hun sikkert har måtte gjøre 100 ganger før. Man blir jo drittlei å diskutere det samme om igjen og om igjen 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mye «Farmen-Kristian» i mediene nå. Først fyllekjøringsepisoden. Nå skal det være brudd med kjæresten, som han ble sammen med rett før innspillingen. Hadde neppe skjedd om han hadde vunnet Farmen, for å si det slik, og de ville da neppe kjørt disse sakene allerede nå :)

Uansett er vel dette mediefokuset på Kristian et tegn på at han blir førstekjempe denne uken :)

https://www.vg.no/rampelys/tv/forholdet-roek-for-farmen-kristian/a/24165149/

Endret av JackIost
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, JackIost skrev:

Mye «Farmen-Kristian» i mediene nå. Først fyllekjøringsepisoden. Nå skal det være brudd med kjæresten, som han ble sammen med rett før innspillingen. Hadde neppe skjedd om han hadde vunnet Farmen, for å si det slik, og de ville da neppe kjørt disse sakene allerede nå :)

Uansett er vel dette mediefokuset på Kristian et tegn på at han blir førstekjempe denne uken :)

Hvordan er det et tegn?

Skrevet

Hvert eneste år sier folk at det faktum at en deltaker har vært i media eller på god kveld Norge er et tegn på at de ryker, det er bare så latterlig :skratte:

Skrevet
2 timer siden, tonebelinda skrev:

Ja, svak. Er du vegetarianer må du da i alle dager klare å stå for det!

Men hun gjør jo det, hun sa kun til de inne på gården at hun hadde denne sykdommen. Som jeg skrev, hun sa det sikkert for å unngå diskusjoner rundt hvorfor hun er det

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Det var det hun sa var grunnen. Skjønner henne veldig godt. Hun orker vel ikke å sitte å forsvare seg hele tiden på hvorfor hun er vegetarianer. Noe hun sikkert har måtte gjøre 100 ganger før. Man blir jo drittlei å diskutere det samme om igjen og om igjen 

Ja, hun har nok hatt den diskusjonen utallige ganger før så jeg skjønner godt at hun vil unngå det

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, JackIost skrev:

Media har bevisst sluttet med å avsløre hvem som ryker ut på denne måten, da det var et problem tidligere. Nå tror jeg det er mer tilfeldig når det er saker om den enkelte deltaker i media. Når det er sagt; jeg tror allikevel det er en god sjanse for at Kristian blir førstekjempe. Jeg vil tippe Halvor ønsker guttekamp, og det ser for meg ut til at han liker Kristian minst av guttene, i tillegg til at han er en sterk konkurrent. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Blod skrev:

Hun kunne jo ha løyet på seg en mer troverdig sykdom enn Sjøgrens syndrom for at hun ikke kunne spise kjøtt. Denne sykdommen er ikke til hinder for det.

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Arabella skrev:

Hun kunne jo ha løyet på seg en mer troverdig sykdom enn Sjøgrens syndrom for at hun ikke kunne spise kjøtt. Denne sykdommen er ikke til hinder for det.

Enig, skal du først lyve på deg sykdom som gjør at du ikke kan spise kjøtt, så finn en som passer til løgnen din  :)

Skrevet
13 minutter siden, Arabella skrev:

Den kan jeg være enig i, men hun sa sikkert bare noe tilfeldig, da de kjapt hadde funnet ut at hun faktisk er vegetarianer så fort de hadde kommet hjem fra gården uansett. Poenget var jo ikke å late som hun hadde en sykdom hun ikke har, men å unngå at det skulle bli så mye fokus på at hun er vegetarianer

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Media har bevisst sluttet med å avsløre hvem som ryker ut på denne måten, da det var et problem tidligere. Nå tror jeg det er mer tilfeldig når det er saker om den enkelte deltaker i media. Når det er sagt; jeg tror allikevel det er en god sjanse for at Kristian blir førstekjempe. Jeg vil tippe Halvor ønsker guttekamp, og det ser for meg ut til at han liker Kristian minst av guttene, i tillegg til at han er en sterk konkurrent. 

Anonymkode: 1f0c0...599

3 timer siden, Winza skrev:

Hvordan er det et tegn?

3 timer siden, Winza skrev:

Hvert eneste år sier folk at det faktum at en deltaker har vært i media eller på god kveld Norge er et tegn på at de ryker, det er bare så latterlig :skratte:

Jeg har kun antydet to ting: Hypotesen om Kristian som førstekjempe er ikke svekket basert på oppslagene, og det virker merkelig om Kristian nettopp skulle vunnet Farmen (innspilling nylig avsluttet) og så slå opp ned kjæresten, hvilket tyder på at det er en stund siden han røk ut. 

Men hvem vet :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Camilla har tapt seg i mine øyne. Hun syter og furter når hun ikke får vilja si.

Halvor derimot har som tom sier, forbedret seg. Han seiler som min store favoritt. Og jeg skulle ønske jeg var barn igjen og hatt Karianne som lærer. For ei dame!

Anonymkode: fe50f...da6

Ja, jeg syns også hun har tapt seg. Men er ikke enig i at Halvor er så fantastisk. Liker ikke fyren, veldig belærende og alt skal være så moralsk. Helt grusomt at Camilla kunne finne på å lure unna noen fisk for fellesskapet. Ingen grunn til å bli sinna for noe sånt.

Jeg vet ikke hvem jeg heier på nå. Syns ingen utmerker seg noe spesielt.

Skrevet

Noen som forøvrig har lagt merke til at Eunike snakker helt likt som Brita Møystad Engseth?

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, stf skrev:

Noen som forøvrig har lagt merke til at Eunike snakker helt likt som Brita Møystad Engseth?

Takk! Jeg har lenge tenkt på at hun minner meg om noen😊

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, stf skrev:

Ja, jeg syns også hun har tapt seg. Men er ikke enig i at Halvor er så fantastisk. Liker ikke fyren, veldig belærende og alt skal være så moralsk. Helt grusomt at Camilla kunne finne på å lure unna noen fisk for fellesskapet. Ingen grunn til å bli sinna for noe sånt.

Jeg vet ikke hvem jeg heier på nå. Syns ingen utmerker seg noe spesielt.

Av de som er igjen, så heier jeg på Halvor og Kristian. Amalie før Camilla, for jeg er lei av furtinga hennes. 

Halvor virker belærende, men det ser ut som han har skjerpet seg der. Jeg tror ikke han mener noe vondt med det, men at han bare er litt vel ivrig etter å hjelpe eller lære bort. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes dette er den beste sesongen siden 2014 sesongen 

Skrevet

Dette er mitt første år med farmen, så beklager om jeg spør dumt. Men hva gjør finaleknivene for noe? Fant ut av å lese her inne at samme person kan bli valgt til storbonde flere ganger, kan en person plutselig ende opp med flere kniver da?

også lurte jeg på, er det slik at de kan ende opp med straff om de stjeler fra ukesoppdragene? Om de hadde beholdt fiskene for eksempel? 

Anonymkode: 4c462...a9a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mitt første år med farmen, så beklager om jeg spør dumt. Men hva gjør finaleknivene for noe? Fant ut av å lese her inne at samme person kan bli valgt til storbonde flere ganger, kan en person plutselig ende opp med flere kniver da?

også lurte jeg på, er det slik at de kan ende opp med straff om de stjeler fra ukesoppdragene? Om de hadde beholdt fiskene for eksempel? 

Bonuspoeng

Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Bonuspoeng

Åja...så det var ikke mer action enn det nei... :P Vet i grunn ikke hvordan finalen fungerer heller, men det finner jeg jo ut om noen uker :D

Men kunne de ha fått noen straff for å ha stjålet fisken? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...