Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det har vi skjønt.

Anonymkode: 28672...5bd

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karianne er jo litt sjarmerende også med sin fjollete væremåte:)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, stf skrev:

Karianne er jo litt sjarmerende også med sin fjollete væremåte:)

Ja :)

Skrevet
10 timer siden, Angelheart2 skrev:

Er det flere enn meg som mistenker at Amalie bruker linser med farge? Jeg syns hun har mistenkelig lyse øyne og i tillegg har hun alltid bitteliten pupille... Ser ut som om hun bruker slike linser som dekker delvis dekker pupillen slik at den skal se mindre ut. Dette gjør at hun får et mye mer intenst blikk.
Ser på bilder fra før farmen og der er øyenfargen mørkere...

Hun og nesten alle i snøløs familien har denne øyenfargen. Kan se mørkere ut i forskjellig lys men de er utrolig lyse. Hun har har lillebror med prikk like øyne feks. Og har hatt disse øynene så lenge jeg har kjent henne ihvertfall. Utrolig alt man skal spekulere i. 

Anonymkode: db9c5...7a0

• Liker 10
Skrevet

Hvor er moderator?! :lete: Kan folk diskutere FARMEN, og slutte med avsporing? Blir helt matt. Skulle ønske man ikke kunne være anonym. Det hadde hjelp mye. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvor er moderator?! :lete: Kan folk diskutere FARMEN, og slutte med avsporing? Blir helt matt. Skulle ønske man ikke kunne være anonym. Det hadde hjelp mye. 

Hva er problemet? Folk tåler virkelig ingenting lenger.

»Jeg sier det til læreren!» En utrolig sutre- og sladrementalitet på dette forumet.

Endret av Leifern
  • Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Leifern skrev:

Hva er problemet? Folk tåler virkelig ingening lenger.

»Jeg sier det til læreren!» En utrolig sutre- og sladrementalitet på dette forumet.

Fordi er en tråd om Farmen. Kan ikke folk heller opprette en tråd om negere og slutte med avsporing?

• Liker 6
Skrevet

Camilla har tapt seg i mine øyne. Hun syter og furter når hun ikke får vilja si.

Halvor derimot har som tom sier, forbedret seg. Han seiler som min store favoritt. Og jeg skulle ønske jeg var barn igjen og hatt Karianne som lærer. For ei dame!

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, Christy89 skrev:

Fordi er en tråd om Farmen. Kan ikke folk heller opprette en tråd om negere og slutte med avsporing?

Siden det nå faktisk er en neger på Farmen, så er det ikke unaturlig at diskusjonen dukker opp. Et så stort problem som du og andre skal ha det til er det ikke. Faktisk er det ikke noe problem i det hele tatt. Men kjenner jeg KG rett er det ikke utenkelig at det kommer en moderatorer og rydder, siden det er så mange som syter over denne «problemstillingen».

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Camilla har tapt seg i mine øyne. Hun syter og furter når hun ikke får vilja si.

Halvor derimot har som tom sier, forbedret seg. Han seiler som min store favoritt. Og jeg skulle ønske jeg var barn igjen og hatt Karianne som lærer. For ei dame!

Anonymkode: fe50f...da6

Hadde nok vært gøy, ja. Hendte ofte at jeg måtte korrigere lærerne da jeg gikk på barneskolen. Ikke alle tok det like fint.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tipper han velger Camilla som velger Amalie, Amalie taper og hun velger Karianne som storbonde

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg tipper han velger Camilla som velger Amalie, Amalie taper og hun velger Karianne som storbonde

Da håper jeg Amalie går videre - helt greit om Camilla ryker ut synes jeg. Greit med deltakere som lager liv og røre, men slik syting blir bare slitsomt. 

En annen ting, hun må være svak den dama, som ikke tør stå for at hun er vegetarianer. Må lyve på seg sykdom som gjør at hun ikke kan spise kjøtt.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, tonebelinda skrev:

Da håper jeg Amalie går videre - helt greit om Camilla ryker ut synes jeg. Greit med deltakere som lager liv og røre, men slik syting blir bare slitsomt. 

En annen ting, hun må være svak den dama, som ikke tør stå for at hun er vegetarianer. Må lyve på seg sykdom som gjør at hun ikke kan spise kjøtt.

Jeg håper Camilla vinner slik det kan oppstå flere krangler mellom hun og Halvor

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg håper Camilla vinner slik det kan oppstå flere krangler mellom hun og Halvor

Blir sikkert flere uenigheter/krangler uansett, men jeg synes sånn syting/klaging er fryktelig slitsom å se/høre på, så ut med Camilla  :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, tonebelinda skrev:

Blir sikkert flere uenigheter/krangler uansett, men jeg synes sånn syting/klaging er fryktelig slitsom å se/høre på, så ut med Camilla  :)

Jeg må innrømme jeg ble litt irritert når hun drev og pratet om at hun ville unngå slakt, altså hvor tror hun biff, pølser og kjøttdeig kommer fra? 

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg må innrømme jeg ble litt irritert når hun drev og pratet om at hun ville unngå slakt, altså hvor tror hun biff, pølser og kjøttdeig kommer fra? 

Hun spiser det jo ikke selv, så for henne er det jo unødvenig med slakt. Men hun må likevel respektere at ikke alle andre er vegetarianere. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, tonebelinda skrev:

Hun spiser det jo ikke selv, så for henne er det jo unødvenig med slakt. Men hun må likevel respektere at ikke alle andre er vegetarianere. 

Uff hadde ikke kjøtt vært tilgjengelig lenger så hadde jeg knekt :P Er så glad i kjøtt

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Uff hadde ikke kjøtt vært tilgjengelig lenger så hadde jeg knekt :P Er så glad i kjøtt

Jeg er også veldig glad i kjøtt  :)

Skrevet
30 minutter siden, Winza skrev:

Håper han velger en mann jeg. Kanskje Geir. Synes han er kjedelig 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Håper han velger en mann jeg. Kanskje Geir. Synes han er kjedelig 

Om han ikke velger Camilla, er det helt ok at han velger Geir. Enig i at han er kjedelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...