Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan ikke fordra Camilla. Kristian har også synket i mine øyne.

Begge gangene de har hvert på markedet har de unnet seg godsaker de ikke deler med andre i gruppen.

- Ble veldig irritert når Halvor ga dem krabbeburet eller hva det nå var i håp om å redde uken. Så brukte de hans og gruppens fortjeneste på kjeks å røyk ? Går det an å være mer egoistisk enn de 2.

- Ikke nok med at de drikker øl og snop bak ryggen på deltakerne, men i tillegg så klager de på at Line "stjeler" fra gruppen, men de ser tydeligvis ikke lenger enn sin egen nese. De gjør akkurat det samme! De kunne fint fått 2 små sekker til med bygg for de pengene de brukte på røyk og kjeks.

- Men når Amalie å gjengen kommer med kake skriker hun fra høy hals "kake, kake, kake" det er gøy å få fra andre, men dele nei uff det gjør hun ikke. Hva om amalie, trym og mats gjemte kaken å spiste dette alene i skjul ? Syns det er utrolig dårlig gjort, og råttent. Camilla skal være så ordentlig, og for fellesskapet bla bla bla, men nå er hun egentlig en liten tyv.

- Syns det var trist når Halvor ble så glad for at buret kom til nytte, men så viser det seg at de bare utnyttet hans ekstra arbeid for kjeks å drit. Håper så inderlig det kommer frem i lyset eller at Gaute stiller dem spørsmål på dette i fremtiden.

Anonymkode: 670f1...b9e

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så Amalie her om dagen ? Betyr det at hun ikke vant ?

- Forresten hun er relativt kort, og mye mindre pen i virkeligheten enn på tv og bilder. Ble egentlig overrasket da jeg syntes hun lignet veldig på Targaryen på enkelte bilder. Noe hun absolutt ikke gjør ser jeg nå ! :frkk:

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Winza skrev:

Da vil Amalie bli knivløs

Det gjør egentlig ingenting :)

Anonymkode: 1ff18...d08

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så Amalie her om dagen ? Betyr det at hun ikke vant ?

- Forresten hun er relativt kort, og mye mindre pen i virkeligheten enn på tv og bilder. Ble egentlig overrasket da jeg syntes hun lignet veldig på Targaryen på enkelte bilder. Noe hun absolutt ikke gjør ser jeg nå ! :frkk:

Innspillingen av farmen er over

Jeg synes hun ser veldig pen ut :) Hun bruker jo ikke sminke på farmen

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør egentlig ingenting :)

Heller det enn snøløs :P

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fordra Camilla. Kristian har også synket i mine øyne.

Begge gangene de har hvert på markedet har de unnet seg godsaker de ikke deler med andre i gruppen.

- Ble veldig irritert når Halvor ga dem krabbeburet eller hva det nå var i håp om å redde uken. Så brukte de hans og gruppens fortjeneste på kjeks å røyk ? Går det an å være mer egoistisk enn de 2.

- Ikke nok med at de drikker øl og snop bak ryggen på deltakerne, men i tillegg så klager de på at Line "stjeler" fra gruppen, men de ser tydeligvis ikke lenger enn sin egen nese. De gjør akkurat det samme! De kunne fint fått 2 små sekker til med bygg for de pengene de brukte på røyk og kjeks.

- Men når Amalie å gjengen kommer med kake skriker hun fra høy hals "kake, kake, kake" det er gøy å få fra andre, men dele nei uff det gjør hun ikke. Hva om amalie, trym og mats gjemte kaken å spiste dette alene i skjul ? Syns det er utrolig dårlig gjort, og råttent. Camilla skal være så ordentlig, og for fellesskapet bla bla bla, men nå er hun egentlig en liten tyv.

- Syns det var trist når Halvor ble så glad for at buret kom til nytte, men så viser det seg at de bare utnyttet hans ekstra arbeid for kjeks å drit. Håper så inderlig det kommer frem i lyset eller at Gaute stiller dem spørsmål på dette i fremtiden.

De kjøpte med 3 poser med bygg, og brukte resten av pengene på en røyk hver, et kjeks og en liten bit brunost. Røyk synes jeg er unødvendig. Mats og Amalie ville ha kaken alene, (den de vant) men Trym sa de måtte dele med de andre :)

• Liker 3
Skrevet

Dette burde få en form for straff, i 2004 når det kom fram at noen av deltagerne hadde smuglet inn cola og tobakk så ble det ekstra tvekamp

Skrevet

Slik tråden holder på nå så blir den sikkert stengt...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De kjøpte med 3 poser med bygg, og brukte resten av pengene på en røyk hver, et kjeks og en liten bit brunost. Røyk synes jeg er unødvendig. Mats og Amalie ville ha kaken alene, (den de vant) men Trym sa de måtte dele med de andre :)

Det der synes jeg var så rart i og med at de ellers får 20 kroner når de får til et oppdrag, og da kjøper de masse bygg, kjøtt og grønnsaker! Det måtte da være penger igjen da en røyk, kjekt og en bit brunost ikke kostet så mye??

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor solgte de krabbeteinene da? Skal de ikke fange mer?

Skrevet
9 minutter siden, Bottega skrev:

Det der synes jeg var så rart i og med at de ellers får 20 kroner når de får til et oppdrag, og da kjøper de masse bygg, kjøtt og grønnsaker! Det måtte da være penger igjen da en røyk, kjekt og en bit brunost ikke kostet så mye??

Hvor mye fikk de for påfuglene da? Skulle ikke litt av pengene gå til de som liksom eier gården? Husker ikke helt hva som sto i det brevet

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mye fikk de for påfuglene da? Skulle ikke litt av pengene gå til de som liksom eier gården? Husker ikke helt hva som sto i det brevet

25kr og 20kr måtte de gi til henne (husker ikke navnet)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ahh faen, kan hende det ja. Fikk ikke helt med meg det. Mener hvertfall at de fikk 25kr for dem

Skrevet

Tipper Halvor blir fornøyd når han får vite at krabbeteina han laget gikk til å finansiere en kjeks og ei skive brunost som snacks til røyken (som kostet like mye som noen kilo bygg).

Er det forresten noen som vet om de har regler mot å hente mat fra sjøen? De har jo materialer på gården til å lage fiske/fangst-utstyr, både teiner, garn og snøre med krok.

Skrevet
3 timer siden, OPIgirl skrev:

Må si det er noe sykt over personer som ler av at noen blir sinte. Eller viser følelser på annen måte. 

Da er jeg litt syk da. :fnise: Er noe med oss alle vettu. Det er jo sånt som skaper god TV og underholdning. Hadde vært kjedelig med speiderleir-TV hvor alle var bestevenner. Jeg ler selvfølgelig ikke når folk gråter, jeg er ikke kald heller, men raseriutbrudd er nå ganske morsomt da. Særlig når det i tillegg nesten slås hull i bordet. :hoho: 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Da er jeg litt syk da. :fnise: Er noe med oss alle vettu. Det er jo sånt som skaper god TV og underholdning. Hadde vært kjedelig med speiderleir-TV hvor alle var bestevenner. Jeg ler selvfølgelig ikke når folk gråter, jeg er ikke kald heller, men raseriutbrudd er nå ganske morsomt da. Særlig når det i tillegg nesten slås hull i bordet. :hoho: 

Vi er noen syke jævler :hoho:

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Vi er noen syke jævler :hoho:

Ja, vi burde nesten sperres inne. :hoho: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Ja, vi burde nesten sperres inne. :hoho: 

EA964201-5478-438F-B48D-22B91A146054.thumb.png.dc543882c9240ee232c0aed1b641af6a.png

Skrevet

Så teit i videoen til Amalie med selfier fra kjempehytta. Ingen andre har tatt selfier i kjempehytta! Ingen! Er hun virkelig så selvopptatt at hun ba om å få låne kameraet for å ta selfier? Greit hun er dødspen og sikkert syns det selv også og aldri får nok av seg selv, men akkurat på farmen går det vel an å styre unna selfiekulturen vel? Syns bare det var så teit siden ingen andre har tatt selfier der inne. Men mulig det går til hodet på en når man et så astronomisk vakker som henne, jeg vet ikke. Var bare litt spesielt det med selfiene. 

Anonymkode: f0461...267

• Liker 3
Skrevet

Jeg heier på Amalie!  Hun er jo falsk og spiller,  men det gjør mange andre og!  Hun blir så sinnsykt undervurdert pga. utseende at jeg synes det er spennende om hun klarer å slå dem alle!  

Anonymkode: 7d569...808

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...