Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har noen veldig flotte øyenbryn, hun Amalie. Men det blir mest trolig ikke avgjørende for utfallet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolket det ikke som at Halvor ble sint på grunn av makrellene. Ja, han ble irritert for makrellene, og tok det opp fordi han mente det var feil. Men sint ble han først da de andre ikke hørte på han, på den måten han mente han fortjente.

Han er absolutt flink til mye praktisk på gården. Samtidig minner han meg mye om en del andre "KAN JEG FÅ SNAKKE FERDIG???"-folk jeg har sett gjennom livet, som indignerte mener å bli avbrutt. De har nemlig noen fellestrekk. De blir ikke alltid avbrutt, det er heller det at de har så uendelig mye de skulle sagt.  Det er det at de mener de skal ha siste ord, at de har en berettigelse til å mene, og ikke minst si, mer enn andre. I kraft av å være sitt eget opphøyde selv. Å være uenig med slike i en diskusjon, kan være et rent helvete. :P Av det jeg har sett av han, så er han jo litt opptatt av å fremheve seg selv. Nå er det jo mulig det klippes slik at man skal få det inntrykket, men jeg liker han ikke spesielt godt. Men igjen, det er tydelig at han kan mye. 

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, GLADIATORE skrev:

Hun har noen veldig flotte øyenbryn, hun Amalie. Men det blir mest trolig ikke avgjørende for utfallet.

Enig det la jeg merke til i dag også, hvis det er hun blonde. 

Anonymkode: 9894d...8ed

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, stf skrev:

Elendig kasteteknikk av Sunniva. Øksa er dømt til å gå ned i bakken når man har den ene hånda så høyt oppe.

Jeg liker forøvrig ikke Amalie lenger. Virker veldig falsk og har ikke noen bra personlighet.

Likte ikke Amalie noe spess fram til forrige uke, da viste hun at hun kan bidra til underholdningen, noe som er svært positivt :)

Ellers tror jeg det var bra for Amalie at denne Mats forlot gården, som hun i ettertid har sagt gjorde TV2 sitt beste for å framstille det som om de hadde en flørt gående, men det var nok i hovedsak i produsentenes og Mats sin fantasi :)

• Liker 3
Skrevet

Kult at folk er egoistiske og tar godsaker til seg selv på markedet. Svært dobbeltmoralsk etter som de for eksempel slaktet Line for tilsvarende oppførsel, men manglende selvinnsikt gjør at sjansene er gode for at det kan bli artige episoder senere. Hvem glemmer vel Silje, eller hva hun het, sin oppførsel da hun ble valgt til førstekjempe av Marte siste uka før finaleuka i 2015, møtte seg selv i døra så det holdt, for ikke å snakke om sutre-Simen fra i fjor :)

• Liker 1
Skrevet

Har en teori om Trym.

Trym kan fort gå såpass under radaren at han kommer til finaleuke. Og som den idrettsmannen han er vil han være et naturlig favoritt i hinderløypa i finaleuka og i melkespannholding i semifinalen. 

Finalen tror jeg derimot han taper. Derfor vil han være en drømmemotstander i finalen for de med mest reelle vinnersjanser.

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, Salka skrev:

Håhå, ja. Håper på flere raseriutbrudd fra Halvor! Jeg lo så tårene trillet! 

Må si det er noe sykt over personer som ler av at noen blir sinte. Eller viser følelser på annen måte. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Må si det er noe sykt over personer som ler av at noen blir sinte. Eller viser følelser på annen måte. 

Noe sykt over de som liker å bli underholdt og ler av folk som hisser seg opp for noe som faktisk er ingenting i det hele tatt? :)

Ser ellers at Kristian har tatt en "Northug/Sundby", sonet for fyllekjøring:

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/farmen-kristian-tatt-for-fyllekjring---straffen-var-fortjent/3423380891.html

Skrevet
8 timer siden, stf skrev:

Bare at Emilia Clarke egentlig er brunette.. Og ellers ligner de ingenting..

Jeg synes de er veldig like

Skrevet
16 minutes ago, JackIost said:

Sundby

??

Skrevet

Visste seff om Nortug,men ikke Sundby

Skrevet

Liker ikke at Amalie er så falsk. Blir for dumt når hun smiler og er så fornøyd at ukesoppdraget gikk i dass, så klemmer hun Camilla som er skikkelig nedfor. Liker heller ikke at hun er så høy på seg selv.

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 2
Skrevet

Jeg er skuffet over oppførselen til Camilla, og forstår reaksjonen til Tom, Halvor og Geir. Camilla kunne tatt seg tid til å spørre de andre, for hun spiser jo ikke fisk engang. 

Jeg håper hun og Kristian står på like mye for den nye storbonden, hvis det er Halvor. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, Winza skrev:

Tenk om det blir Amalie :haar:

Da håper jeg at de andre på gården boikotter hele ukesoppdraget, sånn at hun blir jenka ned litt. 

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å ignorere. Amalie er vakker og derfor får hun mye kritikk. Det hjelper kanskje ikke Amalie at hun er selvsikker, noe som virker provoserende på folk som er usikre på seg selv😂

Anonymkode: fe50f...da6

Jeg er absolutt ikke usikker på meg selv 😂 men Amalie kan godt roe seg ned et par hakk. Er ikke fan av de som er for høye på seg selv. Fint å ha selvtillit, men grensen gåren plass.

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, makkapakka skrev:

Da håper jeg at de andre på gården boikotter hele ukesoppdraget, sånn at hun blir jenka ned litt. 

Hadde vært morsomt hvis Camilla saboterer for Amalie. Karma :)

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært morsomt hvis Camilla saboterer for Amalie. Karma :)

Da vil Amalie bli knivløs

Skrevet

Farmen er et spill. Hadde vært utrolig kjedelig om alle var snille og bestevenner hele tiden. Amalie spiller. Synes hun underholder og virker smart. Virker ikke som hun knekker så lett. Skjønner ikke hvorfor så mange er mot henne. Hun lager jo litt drama. Og så må vi huske på at det er klippet sammen dette her. Alle blir satt på spissen for å skape god TV. 

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Farmen er et spill. Hadde vært utrolig kjedelig om alle var snille og bestevenner hele tiden. Amalie spiller. Synes hun underholder og virker smart. Virker ikke som hun knekker så lett. Skjønner ikke hvorfor så mange er mot henne. Hun lager jo litt drama. Og så må vi huske på at det er klippet sammen dette her. Alle blir satt på spissen for å skape god TV. 

Anonymkode: 7eba5...985

Klipping eller ei forandrer ikke hva folk har gjort, jeg synes hun bare er irriterende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...