Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller at han slapp å jobbe resten av uka. Virket litt som om han hadde satt diagnose på seg selv på forhånd. Han sa vel før legen kom at hjernerystelse føles som en hjelm over hodet. Så sier han til legen:"Det føles som om jeg har en hjelm på hodet." :fnise:

Anonymkode: 1f0c0...599

Ja ikke sant! Skeptisk ass...

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med det utrolig kleine dating-programmet til Line på God Kveld Norge?!:fart2:

• Liker 3
Skrevet

Fy pikken og hun ene ligner på en Targaryen, nesten skummelt.

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det utrolig kleine dating-programmet til Line på God Kveld Norge?!:fart2:

Haha ja, det var som en skikkelig dårlig parodi på ungkaren :P

38 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Fy pikken og hun ene ligner på en Targaryen, nesten skummelt.

Pikken hvem? :P

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Haha ja, det var som en skikkelig dårlig parodi på ungkaren :P

Pikken hvem? :P

Haha, autokorrektur på mobilen, skal stå pokkern. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Haha, autokorrektur på mobilen, skal stå pokkern. 

Hahaha! Autokorrekt asså, mon tro hvilken skitten jævel som programmerte det inn på mobilene :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Hahaha! Autokorrekt asså, mon tro hvilken skitten jævel som programmerte det inn på mobilene :fnise:

Det er et spørsmål jeg har stilt meg noen ganger :D

Skrevet
11 minutter siden, Winza skrev:

Hvem tror dere hun velger?

Karianne eller Sunniva 

Anonymkode: a137c...787

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karianne eller Sunniva 

Hva med Eunike? Hun er den eldste  av de

Skrevet

Jeg har en følelse av at Mats "dessverre må trekke seg pga hjernerystelse" dersom Amalie må hjem i dag.

Syns det er dumt de tar med så mange unge PH-look alike deltakere. Jeg ser ikke på Farmen for å se på flørting, pupper og opplagt planlagt romanse mellom to unge mennesker. Da skrur jeg på PH. Alle de yngste der er ganske personlighetsløse og har liten underholdningsverdi. Ikke kan de jobbe heller. Mye kjekkere med deltakere som Line og Jesusfyren i sånne program, det er sånne typer som skaper underholdning og splid. 

Anonymkode: a49b5...b55

• Liker 7
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse av at Mats "dessverre må trekke seg pga hjernerystelse" dersom Amalie må hjem i dag.

Syns det er dumt de tar med så mange unge PH-look alike deltakere. Jeg ser ikke på Farmen for å se på flørting, pupper og opplagt planlagt romanse mellom to unge mennesker. Da skrur jeg på PH. Alle de yngste der er ganske personlighetsløse og har liten underholdningsverdi. Ikke kan de jobbe heller. Mye kjekkere med deltakere som Line og Jesusfyren i sånne program, det er sånne typer som skaper underholdning og splid. 

Anonymkode: a49b5...b55

Helt enig. Jeg blir så lei at tv2 tar med unge, pene, single deltakerne vært år :roll: De vil ha flørt og romanse 

Mats og Trym hadde aldri overlevd på en gård alene. Ligger å sover til frokosten er klar og har lav arbeidsmoral. Hvertfall Mats. Tror det var derfor Line valgte han til storbonden :P Eller var egentlig Halvor som var storbonde den uka 

Endret av Christy89
  • Liker 7
Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Hva med Eunike? Hun er den eldste  av de

Hvorfor er det at hun er eldst relevant? Hun er ikke 90 heller da. Hun er sikkert mye sterkere enn den lille bimboen. Amalie kan ikke så mye annet enn å se pen ut og løpe etter en kule som triller av seg selv. (Fotball) Eunike er nok mye smartere også. Livserfaring vettu. Håper Amalie ryker idag. Bare det være pen er ikke nok til å komme langt i farmen. Hun hadde passet bedre inn i top model, paradise eller noe sånt. 

Anonymkode: f0461...267

• Liker 4
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det at hun er eldst relevant? Hun er ikke 90 heller da. Hun er sikkert mye sterkere enn den lille bimboen. Amalie kan ikke så mye annet enn å se pen ut og løpe etter en kule som triller av seg selv. (Fotball) Eunike er nok mye smartere også. Livserfaring vettu. Håper Amalie ryker idag. Bare det være pen er ikke nok til å komme langt i farmen. Hun hadde passet bedre inn i top model, paradise eller noe sånt. 

Hva er vitsen med å drive å bruke alle de forskjellige skjellsordene på folk? Bimbo, stokk dum osv...

Amalie har vist seg å ikke bare være et pent fjes men også litt smart, må inne glemme Ingvild

Endret av Winza
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Hva er vitsen med å drive å bruke alle de forskjellige skjellsordene på folk? Bimbo, stokk dum osv...

Amalie har vist seg å ikke bare være et pent fjes men også litt smart, må inne glemme Ingvild

Aldri sagt at hun er stokk dum. Og du kaller jo nærmest Eunike gammel. Men Eunike er nok smartere. Det kalles livserfaring. Jeg er smartere nå enn for 18 år siden jeg også. Og Amalie er også helt sikkert smartere om 18 år enn nå. Og bimbo er hun. Er ikke noe galt i det, mange pene jenter som er det. Ingvild gjorde ihvertfall en innsats på farmen. Men nok om det, det som provoserte meg mest var at du mente hun skulle ta Eunike fordi hun er eldst. Hun er ikke gammel!!!! Dessuten er hun sterk som en bjønn, så ville vært et dårlig valg av Amalie. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri sagt at hun er stokk dum. Og du kaller jo nærmest Eunike gammel. Men Eunike er nok smartere. Det kalles livserfaring. Jeg er smartere nå enn for 18 år siden jeg også. Og Amalie er også helt sikkert smartere om 18 år enn nå. Og bimbo er hun. Er ikke noe galt i det, mange pene jenter som er det. Ingvild gjorde ihvertfall en innsats på farmen. Men nok om det, det som provoserte meg mest var at du mente hun skulle ta Eunike fordi hun er eldst. Hun er ikke gammel!!!! Dessuten er hun sterk som en bjønn, så ville vært et dårlig valg av Amalie. 

Jeg har ikke kalt henne gammel, jeg sa hun er den eldste av damene. Hun er kanskje sterk men de andre virker enda sterkere

Endret av Winza
Skrevet

For en patetisk hylling av en jente bare fordi hun er ung og pen.

Anonymkode: c509a...57e

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en patetisk hylling av en jente bare fordi hun er ung og pen.

Anonymkode: c509a...57e

Hvem er det som hyller henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...