Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir nok Karianne, ja. Men jeg er veldig spent på om det bor mer i henne enn det hun har gitt uttrykk for. Det hadde vært gøy!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte på redningsvestene de hadde på seg i går. Ikke fordi de ikke burde brukt det, men fordi de tydeligvis bruker moderne sikkerhetsutstyr der de anser det som nødvendig, og da burde de vel for pokker brukt ridehjelm også. Gaute har ridd inn noen ganger uten hjelm, noe jeg har tenkt at "ok, det er sikkert fordi det ville ødelagt 1917-inntrykket". Men så ser jeg deltagerne med redningsvest, ergo er det en vurdering de gjør, om de vil bryte storyen eller ikke. Hvorfor har de ikke tatt samme valget angående ridehjelm?

Anonymkode: 82e93...784

• Liker 6
Skrevet

Gårsdagens episode var kjedelig. 

Jeg heier på Camilla, men igår var hun masete. Kommentaren til Eunike om de to guttene, var stygt og nedlatende. 

Jeg håper Amalie velger Sunniva og utklasser henne i hva det måtte være Sunniva velger. Håper hun undervurderer Amalie like mye som hun undervurderte Line også. Det hadde vært gull!

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerte på redningsvestene de hadde på seg i går. Ikke fordi de ikke burde brukt det, men fordi de tydeligvis bruker moderne sikkerhetsutstyr der de anser det som nødvendig, og da burde de vel for pokker brukt ridehjelm også. Gaute har ridd inn noen ganger uten hjelm, noe jeg har tenkt at "ok, det er sikkert fordi det ville ødelagt 1917-inntrykket". Men så ser jeg deltagerne med redningsvest, ergo er det en vurdering de gjør, om de vil bryte storyen eller ikke. Hvorfor har de ikke tatt samme valget angående ridehjelm?

De brukte slikkepott på kjøkkenet igår. Det fantes vel ikke for 100år siden?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De brukte slikkepott på kjøkkenet igår. Det fantes vel ikke for 100år siden?

Gjorde det ikke? Det står da omtalt i eldgamle familieoppskrifter her i familien, i hvertfall. 

Anonymkode: 855a2...a5e

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det ikke? Det står da omtalt i eldgamle familieoppskrifter her i familien, i hvertfall. 

Anonymkode: 855a2...a5e

Den jeg så igår ligna veldig på noe man kjøper på ikea😬 

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Den jeg så igår ligna veldig på noe man kjøper på ikea😬 

Skal godt gjøres å få tak i en hundre år gammel slikkepott hvor gummien ikke har morknet forlengst. :)

Anonymkode: e019a...d61

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal godt gjøres å få tak i en hundre år gammel slikkepott hvor gummien ikke har morknet forlengst. :)

Anonymkode: e019a...d61

Enig. Dette er jo bare teit å henge seg oppi :P

Håper ukesoppdraget blir godkjent.  Håper Amalie ryker. Liker hun ikke.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

La ikke merke til vestene, men jeg har også reagert på at Gaute ikke bruker hjelm. Syns det er dumt, for han kan skade seg veldig om hesten skulle bli skremt eller snuble og han faller av. Det kan også sende ut dårlige signaler til unge som tenker at "kan Gaute ri uten hjelm kan jeg også". Trenger ikke akkurat å bruke nymotens GPA-hjelm, men finner de en litt gammel hjelm er det bedre enn ingenting. Det finnes også såkalte "hjelmhatter" altså cowboyhatt og dressurhatt med innebygd hjelm. Kanskje det kunne vært noe? Cowboyhatt brukte de jo for 100 år siden også. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gårsdagens episode var kjedelig. 

Jeg heier på Camilla, men igår var hun masete. Kommentaren til Eunike om de to guttene, var stygt og nedlatende. 

Jeg håper Amalie velger Sunniva og utklasser henne i hva det måtte være Sunniva velger. Håper hun undervurderer Amalie like mye som hun undervurderte Line også. Det hadde vært gull!

Helt enig i at kommentaren til Eunike om guttene var nedlatende. Jeg liker henne egentlig, men det der var bare stygt sagt! Er ikke overbegeistret for de to guttene jeg heller, spesielt ikke Mats, men de fortjener en sjanse de også. 

Jeg liker også Camilla, men enig i at hun er litt masete til tider. 

Gleder meg til Halvor klikker på søndag! Det blir gøy, haha. Var ikke lite hardt han slo i bordet heller! :hoho: 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig i at kommentaren til Eunike om guttene var nedlatende. Jeg liker henne egentlig, men det der var bare stygt sagt! Er ikke overbegeistret for de to guttene jeg heller, spesielt ikke Mats, men de fortjener en sjanse de også. 

Jeg liker også Camilla, men enig i at hun er litt masete til tider. 

Gleder meg til Halvor klikker på søndag! Det blir gøy, haha. Var ikke lite hardt han slo i bordet heller! :hoho: 

Jeg også😂 Halvor virket nesten pittelitt hot der. Eller at jeg må få meg briller😳

Det blir spennende! Jeg håper egentlig at de ikke får godkjent ukesoppdraget. Det er tydelig at Camilla ikke tåler å være overordnet. Kristian var mye flinkere til det til tross for sin unge alder. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg også😂 Halvor virket nesten pittelitt hot der. Eller at jeg må få meg briller😳

Det blir spennende! Jeg håper egentlig at de ikke får godkjent ukesoppdraget. Det er tydelig at Camilla ikke tåler å være overordnet. Kristian var mye flinkere til det til tross for sin unge alder. 

Kristian har vært den beste til nå. Mats var helt håpløs og Camilla kan være masete.

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 5
Skrevet

Hadde Amalie vært smart, så hadde hun sabotert etter førstekjempevalget. 

Anonymkode: 00a4d...2ed

• Liker 5
Skrevet

Hadde Amalie vært smart, så hadde hun sabotert etter førstekjempevalget. 

Anonymkode: 00a4d...2ed

Ja. Blir litt flau over snart hun tror hun er. Beste hadde vært gjømt flatbrødene eller gjemt fisken.

Anonymkode: dc769...50c

• Liker 3
Skrevet

jeg regner med at ukesoppdraget ikke blir godkjent. hvis ikke er mentor og kona alt for snille. de har jo ikke fullført alle arbeidsoppgavene da de ikke fikk laget 70 flatbrød. hjelper ikke med vafler og smisk da - håper jeg

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, fresia skrev:

jeg regner med at ukesoppdraget ikke blir godkjent. hvis ikke er mentor og kona alt for snille. de har jo ikke fullført alle arbeidsoppgavene da de ikke fikk laget 70 flatbrød. hjelper ikke med vafler og smisk da - håper jeg

Får de beholde vaflene da?

Skrevet
20 timer siden, JackIost skrev:

Ja, hvem ellers? :)

Alle de andre er dobbelt så tunge som Amalie og vil knuse henne i tautrekking :)

Hun er fotballspiller og er sikkert sterkere enn vi tror, samt at hun vil knuse de på kondis. De andre er tunge, men det er trolig fett de har på bicepsene og ikke muskler:fnise:

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Winza skrev:

Får de beholde vaflene da?

håper det :fnise: men hadde ikke forundret meg om mentor og kona tok de :fnise::fnise:

Skrevet

Synes ikke Mats virket så skadet. Måten han snakket med legen på var nesten som han håpet legen ville si han måtte ut. Tenkte nesten han kom til å ta en Thale... Sunniva virker ikke særlig interessert. Klagde bare noen minutter ut i vasken av båten :ler: virker ikke særlig motivert akkurat. 

Anonymkode: 7eba5...985

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke Mats virket så skadet. Måten han snakket med legen på var nesten som han håpet legen ville si han måtte ut. Tenkte nesten han kom til å ta en Thale... Sunniva virker ikke særlig interessert. Klagde bare noen minutter ut i vasken av båten :ler: virker ikke særlig motivert akkurat. 

Anonymkode: 7eba5...985

Eller at han slapp å jobbe resten av uka. Virket litt som om han hadde satt diagnose på seg selv på forhånd. Han sa vel før legen kom at hjernerystelse føles som en hjelm over hodet. Så sier han til legen:"Det føles som om jeg har en hjelm på hodet." :fnise:

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...