Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en av årets deltagere, og det er sært å se hvor totalt annerledes vedkommende oppfattes av dere enn h*n gjør i virkeligheten. 

Anonymkode: 855a2...a5e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en av årets deltagere, og det er sært å se hvor totalt annerledes vedkommende oppfattes av dere enn h*n gjør i virkeligheten. 

Hvem?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner Halvor godt, og synes det er skikkelig koselig at han oppfattes likt her inne, som han er i virkeligheten. En real, trivelig og blid kar med enorm kunnskap. :)

Anonymkode: 82e93...784

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner Halvor godt, og synes det er skikkelig koselig at han oppfattes likt her inne, som han er i virkeligheten. En real, trivelig og blid kar med enorm kunnskap. :)

Hvordan vet du ab mente han?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra. :) Han virker som en kjernekar! Virker som en snill, klok og jovial kar. Sikkert noen som oppfatter han som litt belærende, men han mener neppe noe vondt med det, han er nok bare glad i å lære bort. Håper han vinner hele greia. 

Håper Amalie blir 1.kjempe og ryker. Lei av henne nå. Teit måte å sabotere ukesoppdraget på også, hadde vært mye kulere om hun lagde perfekte flatbrød for så å gjemme dem rett før de skulle hentes og spise dem selv. :P Lei av det fokuset på puppene hennes også. Selv om jeg ikke bryr meg så mye blir det likevel litt kleint i farmen. Sikkert fint for gutta da, haha! :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Er Amalie ute av farmen? Vidar gir intervju med Dagbladet i dag. Han har sett farmen etter han kom ut. Og uttaler bla om hvordan han og Amalie er blitt fremstilt.  Amalie er enig med han. Hun utaler seg om oppholdet det....

Anonymkode: fc61a...e0a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er Amalie ute av farmen? Vidar gir intervju med Dagbladet i dag. Han har sett farmen etter han kom ut. Og uttaler bla om hvordan han og Amalie er blitt fremstilt.  Amalie er enig med han. Hun utaler seg om oppholdet det....

Alle er vel ute av farmen nå?

Skrevet

Farmen er ferdig innspilt nå. Finaleuka ble innspilt i forrige uke. Så for hva vi vet kan hun ha vunnet hele greia, men håper ikke hun gjør det. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Farmen er ferdig innspilt nå. Finaleuka ble innspilt i forrige uke. Så for hva vi vet kan hun ha vunnet hele greia, men håper ikke hun gjør det. 

Med tanke på at 19 år gamle Ingvild vant i 2012 så viser det at hvem som helst kan vinne :P

Skrevet

Sorry, trodde de holdt på ennå på farmen.

Ganske tidlig var det en som hadde røpet på fb leste jeg, men ble slettet

Skrevet

Finalen var på søndag :) så nå kan alle deltagerne uttale seg i media. Bortsett fra om hvem som er vinneren da :ler:

Anonymkode: 7eba5...985

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finalen var på søndag :) så nå kan alle deltagerne uttale seg i media. Bortsett fra om hvem som er vinneren da :ler:

Og hvem som røk ut :P

Skrevet
23 minutter siden, Winza skrev:

Og hvem som røk ut :P

Sant ;)

Skrevet
4 timer siden, Winza skrev:

Hvordan vet du ab mente han?

Vet ikke om AB mente han, jeg bare svarte at jeg også kjente en person, og hadde motsatt erfaring med det. :) 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om AB mente han, jeg bare svarte at jeg også kjente en person, og hadde motsatt erfaring med det. :) 

Ah :)

Skrevet

Liker hvordan Amalie sitter foran kamera og prøver å poengtere at hun absolutt ikke er tapt bak en vogn, når det er akkurat det hun er. 

Hvis hun faktisk hadde vært litt smart, hadde hun sabotert på en smartere måte. Hun kunne sneket seg rundt og ødelagt både det ene og det andre uten at noen oppdaget noe. Men nei - hun gjorde det heller på en sånn måte at alle deltagerne kan bli irriterte på henne (= mer utsatt), pluss at de likevel kan klare ukesoppdraget (= til ingen nytte). 

Way to go. 

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, Daisy_B skrev:

Liker hvordan Amalie sitter foran kamera og prøver å poengtere at hun absolutt ikke er tapt bak en vogn, når det er akkurat det hun er. 

Hvis hun faktisk hadde vært litt smart, hadde hun sabotert på en smartere måte. Hun kunne sneket seg rundt og ødelagt både det ene og det andre uten at noen oppdaget noe. Men nei - hun gjorde det heller på en sånn måte at alle deltagerne kan bli irriterte på henne (= mer utsatt), pluss at de likevel kan klare ukesoppdraget (= til ingen nytte). 

Way to go. 

Enig. Hun er ikke så smart som hun tror. Går ukesoppdraget i dass pga flatbrødene, så er det hun som blir syndebukken. Hadde vært bedre hvis hun kanskje gjemte vekk flatbrødene eller noe. 

Anonymkode: a137c...787

• Liker 1
Skrevet

Heier på Halvor, Kristian, Eunike og Camilla. 

Og håper noen får stoppet kjeften på han presten snart. Og få ut han overnevrotiske mørkredde fyren som er så redd for alt. Bare slitsomt å se på. 

Skrevet
17 timer siden, Winza skrev:

Og så saboterer hun hvert eneste ukesoppdrag :P

Hvert eneste ukesoppdrag? Hun har vel ikke saboteret noe tidligere? Det har iallefall ikke jeg fått med meg. 

Men jeg synes det er greit at de ikke får godkjent hvert oppdrag også jeg da, synes mentor har vært snill hittil 

Skrevet
2 minutter siden, tonebelinda skrev:

Hvert eneste ukesoppdrag? Hun har vel ikke saboteret noe tidligere? Det har iallefall ikke jeg fått med meg. 

Men jeg synes det er greit at de ikke får godkjent hvert oppdrag også jeg da, synes mentor har vært snill hittil 

Hun kan ha sabotert dette 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...