Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Jeg vet ikke hva 180 grader er jeg heller :flau: Ber du meg snu 180 grader så vil jeg ikke vite hva jeg skal gjøre :P Jeg og henne gjør skam på 1991 generasjonen :flau::P

Mange som ikke vet det. :sjenert:

Anonymkode: 5e7d1...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, tonebelinda skrev:

Hm, overraskende at folk ikke vet det i grunn

Hodet mitt fungerer ikke som alle andre så er en del som er allvitende som jeg ikke vet /:

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som ikke vet det. :sjenert:

Anonymkode: 5e7d1...c29

Det eneste jeg tenker på når folk nevner 180 grader osv er de skating triksene som heter 360 grader osv :P

Endret av Winza
Skrevet
16 minutter siden, Winza skrev:

Jeg vet ikke hva 180 grader er jeg heller :flau: Ber du meg snu 180 grader så vil jeg ikke vite hva jeg skal gjøre :P Jeg og henne gjør skam på 1991 generasjonen :flau::P

Jeg vet heller ikke det. Sier noen "snu deg 180 grader" så skjønner jeg ingenting. No shame :)

Men ja, blir ganske pissed om hun velger Halvor til førstekjempe :angry:

Skrevet
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg vet heller ikke det. Sier noen "snu deg 180 grader" så skjønner jeg ingenting. No shame :)

Men ja, blir ganske pissed om hun velger Halvor til førstekjempe :angry:

Håper han i så fall velger Geir, vil helst Mats men han vinner lett i en styrke kamp. Virker som at Geir har roet seg ned med kristendoms praten, det er bra :) For utenom det så er han en hyggelig fyr :)

Skrevet
26 minutter siden, Winza skrev:

Håper han i så fall velger Geir, vil helst Mats men han vinner lett i en styrke kamp. Virker som at Geir har roet seg ned med kristendoms praten, det er bra :) For utenom det så er han en hyggelig fyr :)

Mats er muskuløs, men slår neppe Halvor i styrke. Tror ikke Mats er den sterkeste der bare fordi han er den som er mest muskuløs :)

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, LeilaS skrev:

Mats er muskuløs, men slår neppe Halvor i styrke. Tror ikke Mats er den sterkeste der bare fordi han er den som er mest muskuløs :)

Mye av grunnen til at Mats ser muskuløs ut, er jo også fordi han har så lav fettprosent. F.eks Halvor kan ha mer muskler, selv om de ikke vil være like synlige pga fettprosent. Det er jo også en fordel å veie mye med tanke på styrke, så jeg tror nok ikke Mats hadde hatt sjans i noe annet enn melkespann, for der er det en ulempe å ha tunge armer. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper han velger Mats i så fall, jeg liker han ikke etter forrige uke :dry:

Skrevet

90 grader er en L, 180 er en flat strek -, 360 er en sirkel. Snur du deg 180 grader ser du først på klokka 12 og klokka 6 når du snur deg. Snur du deg 90 grader og starter med å se på klokka 12, så ser du enten på klokka 3 eller klokka 9.

Snur du deg 360 grader går du en full runde og ender der du begynte. 

/opplysningskontoret for blonde reality-fans

Anonymkode: de93d...57c

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

90 grader er en L, 180 er en flat strek -, 360 er en sirkel. Snur du deg 180 grader ser du først på klokka 12 og klokka 6 når du snur deg. Snur du deg 90 grader og starter med å se på klokka 12, så ser du enten på klokka 3 eller klokka 9.

Snur du deg 360 grader går du en full runde og ender der du begynte. 

/opplysningskontoret for blonde reality-fans

Jeg er ikke blond da :hoho:

Skrevet
27 minutter siden, Winza skrev:

Jeg er ikke blond da :hoho:

Kinderegg, da. Blond inni. :)

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kinderegg, da. Blond inni. :)

Mm, kinderegg er godt :sikle:

Skrevet

Nå kan godt Sunniva ryke. Synes hun er veldig kjedelig og gjør ikke mye ut av seg akkurat. 

Anonymkode: a137c...787

• Liker 2
Skrevet

Hoho.. Noen traff et ømt punkt :fnise:

Men for å spore inn igjen, synes Sunniva er litt kjedelig og sytete, men det hender jo ofte at de i bakgrunnen kommer mer frem når de blir færre. 

Anonymkode: aadf4...54b

Skrevet (endret)

Håper hun velger Amalie, begynner å bli lei henne og da slipper vi at tråden hele tiden spores av pågrunn av all diskusjonen rundt puppene hennes...

Endret av Winza
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

For å spore inn igjen, håper hun velger Amalie. Begynner å bli lei henne og da slipper vi at tråden hele tiden spores av pågrunn av all diskusjonen rundt puppene hennes...

Nei, ikke Amalie. Hun er det futt i. Ta heller one-minute Sunniva. Hun er sååå kjedelig.

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

For å spore inn igjen, håper hun velger Amalie. Begynner å bli lei henne og da slipper vi at tråden hele tiden spores av pågrunn av all diskusjonen rundt puppene hennes...

Håper heller Kari Anne eller Sunniva blir valgt. 
Fikk litt sansen for Amalie i går jeg  :fnise:

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, tonebelinda skrev:

Håper heller Kari Anne eller Sunniva blir valgt. 
Fikk litt sansen for Amalie i går jeg  :fnise:

Og så saboterer hun hvert eneste ukesoppdrag :P

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger, samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet
18 timer siden, stf skrev:

Hvorfor håper så mange på Halvor? Han er riktignok kunnskapsrik osv, men han er jammen glad i å markere at han er flink til ditt og datt. Jeg syns slike personer er så slitsomme.. Nei, liker ikke han.

Han er bare glad i å lære bort

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...