Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke at hun saboterer for Camilla. 

Anonymkode: b9b4b...5ab

Camilla er sjukt slitsom...

Anonymkode: 2cd33...f46

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Ja, synes hun bare er irriterende, men tror Camilla velger Amalie. Hun blir jo syndebukken nå som hele deigen gikk til helvete fordi hun skrellet alle potetene  

Er hun smart (som hun nå påstår hun er), så velger hun en av de som er sterkest som 1.kjempe. Man må tenke spill på farmen og ikke svada. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutes ago, stf said:

Karianne er en morsom en. Lurer på hvordan hun vil fungere som lærer. Kan ikke forskjell på ei høne og en påfugl, er ikke logisk anlagt eller matematisk anlagt. Hva har vi igjen av kvaliteter da?

Mange. Hun virker som en drømmelærer. Hun er god på relasjoner, noe som er nr 1. i undervisningskompetanse. Hun kan mye mer enn det hun sier hun ikke kan. Hun gleder seg over mestringsfølelsen, den samme følelsen hun skal passe på at elever i fremtiden. 

Hun går helt sikkert et lærerstudie som ikke er realfag. Kanskje språkfag. Jeg har heller ikke peiling i matte, underviser derfor ikke i det.

Hun blir drømmelæreren til mange.

Mvh lærer. 

Anonymkode: 7ea79...342

• Liker 11
Skrevet

Amalie blir førstekjempe. For Camilla tror ikke Amalie leste feil, men at hun gjorde det med vilje. Amalie er ikke så smart som hun tror. Dumt å sabotere når Camilla er storbonde, og når Camilla tenker å velge en jente som førstekjempe. 

• Liker 7
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Er på tide noen lager litt liv, det er et spill! 

Amalie lager liv? Næh, ikke akkurat. Synes bare det er irriterende med de som skal sabotere ukesoppdrag. Hun gjør sånn at de kanskje ikke får kjøpt mat. Hun ødelegger for alle.

Heia Camilla og Halvor :)

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, ForestRun skrev:

Amalie blir førstekjempe. For Camilla tror ikke Amalie leste feil, men at hun gjorde det med vilje. Amalie er ikke så smart som hun tror. Dumt å sabotere når Camilla er storbonde, og når Camilla tenker å velge en jente som førstekjempe. 

Enig.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amalie lager liv? Næh, ikke akkurat. Synes bare det er irriterende med de som skal sabotere ukesoppdrag. Hun gjør sånn at de kanskje ikke får kjøpt mat. Hun ødelegger for alle.

Heia Camilla og Halvor :)

Helt uenig. Endelig begynner Farmen på ordentlig, gjespinga er over! :mynona:

Skrevet

For en gjeng løynere. Tipper Amalie blir førstekjempe nå, og da ryker hun nok også. Det er mye mulig hun er sterk i forhold til størrelsen sin, men det holder nok ikke når hun er så mye mindre enn de andre. 

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 3
Skrevet

Camilla Cox Barfot :D :D

Skrevet (endret)

Ser på først nå jeg, har vært borte i kveld. Lurer på om Karianne er så dum eller om hun gjør seg dum. Hun vet ikke hva 180 grader er for noe og hun skal liksom bli lærer? Er det virkelig mulig å ikke vite hva 180 grader er når man er eldre enn 10 år? 

Endret av Salka
  • Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en gjeng løynere. Tipper Amalie blir førstekjempe nå, og da ryker hun nok også. Det er mye mulig hun er sterk i forhold til størrelsen sin, men det holder nok ikke når hun er så mye mindre enn de andre. 

Anonymkode: 1f0c0...599

Jeg tror nok at Amalie blir en tøff konkurrent. Hun er godt trent og jeg skulle gjerne sett hvem som kan slå henne i kamp utenom Camilla. Hvertfall ikke ett-minutt Sunniva, også har vi Eunike som kanskje kan ta henne i kunnskap. Hva er det Karianne kan ta henne på da? 

Jeg husker veldig godt melkespannholding mellom lille Aylar og trimdronninga Kari. Kari hadde ikke sjangs. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok at Amalie blir en tøff konkurrent. Hun er godt trent og jeg skulle gjerne sett hvem som kan slå henne i kamp utenom Camilla. Hvertfall ikke ett-minutt Sunniva, også har vi Eunike som kanskje kan ta henne i kunnskap. Hva er det Karianne kan ta henne på da? 

Jeg husker veldig godt melkespannholding mellom lille Aylar og trimdronninga Kari. Kari hadde ikke sjangs. 

Ett minutt Sunniva?

Skrevet
37 minutter siden, Winza skrev:

Ett minutt Sunniva?

Hehe hun klagde kort tid etter at hun begynte å vaske båten😂

Skrevet

Jeg tror nok Camilla har gjennomskuet Amalie. Det første som sto i oppskriften var å ikke skrelle potetene, så skreller hun alle potetene :P Pluss hun sier at noen sikkert ha prøvd å sabotere.Jeg hadde tenkt med en gang (hvis jeg var Camilla) at Amalie bare ville ødelegge. 

Nå heier jeg mest på Halvor :) Synes han fortjente å bli storbonde 

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, smalls skrev:

Jeg tror nok Camilla har gjennomskuet Amalie. Det første som sto i oppskriften var å ikke skrelle potetene, så skreller hun alle potetene :P Pluss hun sier at noen sikkert ha prøvd å sabotere.Jeg hadde tenkt med en gang (hvis jeg var Camilla) at Amalie bare ville ødelegge. 

Nå heier jeg mest på Halvor :) Synes han fortjente å bli storbonde 

Godt mulig at Camilla har gjennomskue Amalie, men Camilla forstår vel at de ikke er der for å pleie vennskap. 

Og Amalie har ingenting å tape på å sabotere, for hun er den eneste reelle konkurrenten til Camilla. Jeg håper ikke Amalie ryker ut enda, for jeg vil se henne mot Camilla😊

Godeste Halvor må bli storbonde og håper ikke noen saboterer for han, altså. Selv om han ble skuffet over at han ikke ble storbonde nå, har han likevel stått på. 

• Liker 2
Skrevet

Blir uansett spennende å se hvem hun velger til førstekjempe :)

Anonymkode: a137c...787

Skrevet
11 timer siden, Salka skrev:

Ser på først nå jeg, har vært borte i kveld. Lurer på om Karianne er så dum eller om hun gjør seg dum. Hun vet ikke hva 180 grader er for noe og hun skal liksom bli lærer? Er det virkelig mulig å ikke vite hva 180 grader er når man er eldre enn 10 år? 

Jeg vet ikke hva 180 grader er jeg heller :flau: Ber du meg snu 180 grader så vil jeg ikke vite hva jeg skal gjøre :P Jeg og henne gjør skam på 1991 generasjonen :flau::P

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir uansett spennende å se hvem hun velger til førstekjempe :)

Anonymkode: a137c...787

Jeg blir ganske oppgitt om det blir Halvor, da vil det begynne å ligne på han Finn i 2014 sesongen, sto på og gjorde masse men ble likevel valgt 3 ganger på rad...

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg vet ikke hva 180 grader er jeg heller :flau: Ber du meg snu 180 grader så vil jeg ikke vite hva jeg skal gjøre :P Jeg og henne gjør skam på 1991 generasjonen :flau::P

Hm, overraskende at folk ikke vet det i grunn

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg blir ganske oppgitt om det blir Halvor, da vil det begynne å ligne på han Finn i 2014 sesongen, sto på og gjorde masse men ble likevel valgt 3 ganger på rad...

Kan iallefall ikke stole på at det blir jentekamp, selv om hun lovte Vidar det. Vi vet jo hva lovnader betyr der inne for noen. 

Jeg håper heller ikke det blir Halvor. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...