Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper han valgte Camilla til storbonden og hun tar med seg Halvor som hjelper. Det blir litt plaster på såret. Så håper jeg Camilla velger Sunniva eller Amalie til 1kjemper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 minutter siden, tonebelinda skrev:

Det er ei som heter Karianne. 

Om Camilla blir storbonde, kan jeg tippe hun velger Amalie til førstekjempe

Var henne jeg mente, ble surr med navn her 😆

Skrevet

Jeg tror nok Halvor har øvd på slegge hjemme. Det er nok ikke tilfeldig at han sa at tiden kom til å bli 40 blank på forhånd.

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper han valgte Camilla til storbonden og hun tar med seg Halvor som hjelper. Det blir litt plaster på såret. Så håper jeg Camilla velger Sunniva eller Amalie til 1kjemper

Hvordan er det å bli hjelper egentlig et plaster på såret? Han får litt bedre seng og får være med på markedet, men spillmessig gir det jo rett og slett null fordeler. Ikke får han bestemme førstekjempe, ikke er han immun hvis det blir gutte-kamp og ikke får han finale-kniv. Jeg hadde blitt sur hvis jeg var Halvor. Jeg tror nok Vidar velger Camilla. I motsetning til flere andre her inne, så liker jeg ikke Camilla. Jeg synes hun er litt besserwisser og ganske slitsom og sytete. Dialekten hennes hjelper heller ikke akkurat på.

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å bli hjelper egentlig et plaster på såret? Han får litt bedre seng og får være med på markedet, men spillmessig gir det jo rett og slett null fordeler. Ikke får han bestemme førstekjempe, ikke er han immun hvis det blir gutte-kamp og ikke får han finale-kniv. Jeg hadde blitt sur hvis jeg var Halvor. Jeg tror nok Vidar velger Camilla. I motsetning til flere andre her inne, så liker jeg ikke Camilla. Jeg synes hun er litt besserwisser og ganske slitsom og sytete. Dialekten hennes hjelper heller ikke akkurat på.

Jeg liker heller ikke Camilla noe særlig. Altså, væremåten hennes. 

• Liker 7
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg misforstått da. Trodde de som ble valgt til hjelpere ble immune fra å bli valgt til første og andrekjempe. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Da har jeg misforstått da. Trodde de som ble valgt til hjelpere ble immune fra å bli valgt til første og andrekjempe. 

I 2015 så var Mats hjelperen til André men så ble de uvenner og han valgte Mats som førstekjempe, sunnmøringer er best på drama :biggrin:

Skrevet
4 minutter siden, LeilaS skrev:

Er det ikke slik at det er en uskreven regel at man ikke skal velge hjelperne sine? 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Winza skrev:

I 2015 så var Mats hjelperen til André men så ble de uvenner og han valgte Mats som førstekjempe, sunnmøringer er best på drama :biggrin:

Jeg har faktisk ikke sett så mye på Farmen før, så kan ikke alle reglene :P

Skrevet
Akkurat nå, Blod skrev:

Er det ikke slik at det er en uskreven regel at man ikke skal velge hjelperne sine? 

Det burde vært en skreven regel

Skrevet
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Jeg har faktisk ikke sett så mye på Farmen før, så kan ikke alle reglene :P

Er dette første sesong? :)

Skrevet
8 minutter siden, Winza skrev:

Er dette første sesong? :)

Jeg så faktisk på en sesong for en del år tilbake. Den sesongen hvor en jente og stefaren var med. Tror stefaren vant, men det er lenge siden, så har glemt litt hvordan opplegget er :)

Skrevet
Akkurat nå, LeilaS skrev:

Jeg så faktisk på en sesong for en del år tilbake. Den sesongen hvor en jente og stefaren var med. Tror stefaren vant, men det er lenge siden, så har glemt litt hvordan opplegget er :)

Og så fikk stedatteren bilen hans? Jeg hoppet over 2010 og 2011 sesongene :)

Skrevet
58 minutter siden, Blod skrev:

Storbonden velger som regel ikke hjelperen sin som 1.kjempe, selv om det er fullt lov. Men storbonden har uansett ingen makt over hvem som blir 2.kjempe, og det er kun storbonden selv som er immun mot å bli 1.kjempe og 2.kjempe. Så er jo selvfølgelig også alle av motsatt kjønn av 1.kjempen immun mot å bli 2.kjempe. Det er muligens meningen at Halvor skal bli "immun" ved at Camilla velger jentekamp? Han får allikevel ikke noen storbonde-kniv, som han sikkert veldig gjerne skulle hatt. 

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Jepp. Han trengte ikke bil. Men tror det var sesongen fra 2010 :)

Skrevet
På 6.10.2017 den 6.33, JackIost skrev:

Siden jeg har slekt både i Trondheim og langt nord i Nord-Trøndelag kan jeg bekrefte dette, hun høres ut som hun kommer fra Namsos eller noe sånt. Men bor vel i Trondheim, da, er sikkert det de mener :)

Camilla er opprinnelig fra Namsos ja.

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

2011 er vel den dårligste sesongen av alle, men 2010 var slett ikke ille. Silje/Leif Birger viste full kontroll og lurte alle :)

Skrevet

Håper Halvor blir storbonde, men dumt at Vidar ga løfter til både han og Camilla. 

Anonymkode: 1ff18...d08

Skrevet

Fy faen, jeg har mistet all respekt for Camilla. Jævla løgner :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...