Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halvor hadde knust Oddvar i forrige sesong med 8 sekunder. Sier litt!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var ren utklassing! Skikkelig gøy å se på. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig mulig å tape de utfordringene på markedet? Med mindre man gjør det så sykt dårlig at seier er lite troverdig. De vinner jo alltid en premie på markedet, og da mener jeg ikke bare denne sesongen. 

Likte forresten at Trym ville dele kaka i dag når Mats ville ha den til bare de tre. Trym er egentlig veldig søt og sympatisk.

Anonymkode: 1f0c0...599

For å si det sånn - hun «kjerringa» de liksom hadde håndbak med i dag er Janne Grandalen (google it!), så ingen av de to pingleguttene hadde sjans til å ta henne... latterlig at de fremstilte det sånn, at hun knuste jenta men ble slått av han andre - han hadde ikke hatt nubbsjans mot Janne men det ville vært morsomt å se han prøve på alvor :ler:  Det er bare iscenesatt, og kudos for humoren til de lokale som gidder å stille opp! :) 

En haug med bilder fra årets produksjon er fra nabobyene og ikke Arendal, så de tar seg ganske romslige friheter når de lager underholdningsprogrammer.

Anonymkode: e54e4...b26

• Liker 2
Skrevet

Bra at Gaute sjekket nøye om naglene var langt nok nede, var litt i tvil selv der..

Halvor slo jo naglene så langt ned i stokken at de forsvant, ble nesten latterlig når Gaute drev og latet som om han sjekket.

• Liker 16
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at Gaute sjekket nøye om naglene var langt nok nede, var litt i tvil selv der..

Halvor slo jo naglene så langt ned i stokken at de forsvant, ble nesten latterlig når Gaute drev og latet som om han sjekket.

Lurer på hvor han har fått all den styrken fra, han er jo reine hulken :P (Det blir han nok for alvor hvis han ikke blir valgt som storbonde :fnise:)

Endret av Winza
Skrevet

Jeg lurer litt på om utvelgelsen var avtalt på forhånd? Vidar virket kraftig redusert. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, reagerte på det samme 😂 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, ForestRun skrev:

Han hadde også en avtale med Camilla. Dumt å lage en ny avtale når han allerede har en med en annen. 

Jeg liker Vidar , men også Halvor. Håper egentlig at Vidar vinner i kveld 

Håper Vidar vinner jeg også. Kjenter  han tilfeldigvis. 

Skrevet
Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Han tapte jo

Skrevet
Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Kampen var igår kveld den. Hvis du leser lenger opp ser du hvem som vant. 

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Lurer på hvor han har fått all den styrken fra, han er jo reine hulken :P (Det blir han nok for alvor hvis han ikke blir valgt som storbonde :fnise:)

Styrken har han fra tømmerhogst.

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Kampen var igår kveld den. Hvis du leser lenger opp ser du hvem som vant. 

Ja, fikk det med meg litt sen.  Søren  heller. Skulle så gjerne sett Vidar videre.

Skrevet
3 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ja, fikk det med meg litt sen.  Søren  heller. Skulle så gjerne sett Vidar videre.

De hadde slitt noe jævlig uten Halvor :P

Skrevet
4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Egentlig jeg også, men er glad Halvor vant. Hadde håpet Vidar skulle velge predikanten og vinne over han. Er så lei den Jesus-forkynningen hans. Håper han blir 1.kjempe neste uke og ryker på hue og ræva ut! 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Salka skrev:

Egentlig jeg også, men er glad Halvor vant. Hadde håpet Vidar skulle velge predikanten og vinne over han. Er så lei den Jesus-forkynningen hans. Håper han blir 1.kjempe neste uke og ryker på hue og ræva ut! 

Blir mest sannsynlig jente kamp nå Håper ikke Camilla eller Karoline ryker, de liker jeg :) 

Endret av Winza
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Hvis Camilla blir storbonde blir det nok jentekamp vil jeg tro - var iallfall det hun sa til Vidar
Men avtaler kan fort bli brutt der inne, vet vi  :)

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Blir mest sannsynlig jente kamp nå, blir litt for mye med gutte kamp 2 uker på rad. Håper ikke Camilla eller Karoline ryker, de liker jeg :) 

Karoline? Er det noen der som heter det? Navnene sitter ikke helt enda, hehe. :P Jeg liker også Camilla. Virker som ei super dame. 

1 minutt siden, tonebelinda skrev:

Hvis Camilla blir storbonde blir det nok jentekamp vil jeg tro - var iallfall det hun sa til Vidar
Men avtaler kan fort bli brutt der inne, vet vi  :)

Tror egentlig det jeg og, men hvis han velger Halvor håper jeg Halvor velger predikanten. Han er heller ikke så begeistret for Mats og jeg håper han velger Geir om han blir valgt. Liker hverken Mats eller Geir noe særlig, men Geir er verst syns jeg. Hvem tror dere Camilla velger som 1.kjempe om det blir jentekamp? 

Skrevet
4 minutter siden, OPIgirl skrev:

Styrken har han fra tømmerhogst.

Nå kjører vel Sveen skogsmaskin. Det er i utgangspunktet joystick-jobb bortsett fra reparasjon av skogsmaskiner, der er både slegge og spett greit å ha :)

Men han er oppvokst og bor på et bruk på Sjølisand og har bygd opp dette sammen med bror og far hvis jeg husker riktig. Et slikt liv gjør deg sterk  Så selv om han er en halvfeit halvgammal gubbe så har han en basis av styrke, seighet og erfaring i bunn som vil gjøre han til en lei motstander for alle.

Tror jeg må begynne å farmen - hadde vært morro om Halvor vant :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Karoline? Er det noen der som heter det? Navnene sitter ikke helt enda, hehe. :P Jeg liker også Camilla. Virker som ei super dame. 

Tror egentlig det jeg og, men hvis han velger Halvor håper jeg Halvor velger predikanten. Han er heller ikke så begeistret for Mats og jeg håper han velger Geir om han blir valgt. Liker hverken Mats eller Geir noe særlig, men Geir er verst syns jeg. Hvem tror dere Camilla velger som 1.kjempe om det blir jentekamp? 

Det er ei som heter Karianne. 

Om Camilla blir storbonde, kan jeg tippe hun velger Amalie til førstekjempe

Skrevet
Akkurat nå, tonebelinda skrev:

Det er ei som heter Karianne. 

Om Camilla blir storbonde, kan jeg tippe hun velger Amalie til førstekjempe

Karianne ja, hun husker jeg, men tenkte kanskje det var en jeg hadde glemt også. Er ikke så god på navn og tenkte ikke på å sjekke navnelista øverst. :fnise:  Litt for nære lunch nå, blir ekstra surrete når jeg er sulten, hehe. :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...