Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hadde vært kult om Gaute hadde kommet på søndag og sagt at han hadde en overraskelse til dem, så hadde Line hoppet frem og kommet tilbake. :bolledeig: Ikke at jeg tror det skjer, men det hadde vært skikkelig kult. Line klarte å bli en av de mest minneverdige farmen-deltakerne på bare en uke. Jeg digger den dama, haha. 

Og så dukker Thale opp igjen og Line må igjen forlate Farmen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Og så dukker Thale opp igjen og Line må igjen forlate Farmen

Neeeei, Line er mye kulere, så hun måtte blitt. :nori: Thale virker veldig snill og god da og trist at hun ble så dårlig, jeg følte virkelig med henne. Men Line har mye større underholdningsverdi for oss her hjemme. :) 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Hadde vært kult om Gaute hadde kommet på søndag og sagt at han hadde en overraskelse til dem, så hadde Line hoppet frem og kommet tilbake. :bolledeig: Ikke at jeg tror det skjer, men det hadde vært skikkelig kult. Line klarte å bli en av de mest minneverdige farmen-deltakerne på bare en uke. Jeg digger den dama, haha. 

Skulle likt å sett trynet på de andre om det hadde skjedd :fnise: De hadde vel stått med skjegget i postkassa. 

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Skulle likt å sett trynet på de andre om det hadde skjedd :fnise: De hadde vel stått med skjegget i postkassa. 

Haha, ja det hadde vært det beste av alt! :hoho: 

Skrevet
4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Trodde du skulle si at de ville pisset i buksa :P

Skrevet
1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Det hadde vært morsomt. Står vel der og vrir seg i irritasjon :P

Skrevet
1 minutt siden, Christy89 skrev:

Det hadde vært morsomt. Står vel der og vrir seg i irritasjon :P

Og så blir hun storbonde

Skrevet

Hadde TV2 kunnet forutse hvor mye engasjement Line klarte å skape etter kun ei uke, hadde de nok forsøkt å ta henne inn igjen.

Mats sin viktigste oppgave er å danne årets "Farmen-par" med Amalie.  Det klarer han nok helt fint.  Hvert eneste år har de med noen unge, single, pene mennesker som "synes det hadde vært hyggelig å treffe noen".  De skal ha Farmen-paret hvert eneste år altså.

Tom bør være litt forsiktig med å knytte seg for mye til Geir.  Det virker ikke helt som om han klarer å gjennomskue salgstriksene til predikanten.  Jeg tror ikke omsorgen stikker særlig dypt, det kan bli vondt å oppleve hvis han investerer veldig mye i denne relasjonen.

Vidar har fått svært lite TV-tid. Det skulle egentlig tyde på at han blir, siden det virker nokså meningsløst å sende hjem en deltaker vi ikke har blitt kjent med enda og dermed ikke "føler" spesielt for, men kanskje det rett og slett ikke har vært tid nok.

Anonymkode: a8c41...135

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde TV2 kunnet forutse hvor mye engasjement Line klarte å skape etter kun ei uke, hadde de nok forsøkt å ta henne inn igjen.

Mats sin viktigste oppgave er å danne årets "Farmen-par" med Amalie.  Det klarer han nok helt fint.  Hvert eneste år har de med noen unge, single, pene mennesker som "synes det hadde vært hyggelig å treffe noen".  De skal ha Farmen-paret hvert eneste år altså.

Tom bør være litt forsiktig med å knytte seg for mye til Geir.  Det virker ikke helt som om han klarer å gjennomskue salgstriksene til predikanten.  Jeg tror ikke omsorgen stikker særlig dypt, det kan bli vondt å oppleve hvis han investerer veldig mye i denne relasjonen.

Vidar har fått svært lite TV-tid. Det skulle egentlig tyde på at han blir, siden det virker nokså meningsløst å sende hjem en deltaker vi ikke har blitt kjent med enda og dermed ikke "føler" spesielt for, men kanskje det rett og slett ikke har vært tid nok.

Anonymkode: a8c41...135

Han fikk tv-tid på kjendisrestauranten da :P

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Han fikk tv-tid på kjendisrestauranten da :P

Hvor går dette? Eller var det et enkeltstående program?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Er så drittlei at de tar inn unge, pene og single mennesker. Jeg synes det er kjedelig og lite interessant med flørting. Men sånn er det vært år 🙄

Anonymkode: a137c...787

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Arabella skrev:

Hvor går dette? Eller var det et enkeltstående program?

Det går på TV2 mandag til torsdag. Men ja, det var snakk om et enkeltstående program. Kjendiser driver en restaurant og får vanlige folk som gjester. Vidar var bare en vanlig gjest. Noen av gjestene intervjues veldig kort og filmes kort ved bordet. Det var bare det som skjedde med Vidar.

Anonymkode: 1f0c0...599

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går på TV2 mandag til torsdag. Men ja, det var snakk om et enkeltstående program. Kjendiser driver en restaurant og får vanlige folk som gjester. Vidar var bare en vanlig gjest. Noen av gjestene intervjues veldig kort og filmes kort ved bordet. Det var bare det som skjedde med Vidar.

Ble mye fokus på han fremfor de andre gjestene da, kanskje de tenkte folk ville kjenne han igjen fra farmen og derfor puttet en del fokus på han :P Jeg får en litt rar følelse av at dette betyr at Vidar vinner

Skrevet
21 timer siden, Salka skrev:

De kunne sendt inn Line igjen siden Thale ble syk og reiste hjem.

Da ville nok ikke bare de på gården måpet hvis det skjedde 😜

Skrevet
Akkurat nå, EvaLena skrev:

De kunne sendt inn Line igjen siden Thale ble syk og reiste hjem.

Da ville nok ikke bare de på gården måpet hvis det skjedde 😜

Det blir alltid bare slik at 2 utfordrere får komme inn, når skjedde det at en deltaker ikke trakk seg fra farmen? Kan helt ærlig ikke huske :P Mats og vibekke trakk seg i 2015, Burhan sist år, Aylar og Tonje trakk seg fra Farmen Kjendis og Thale i år. Har vært noen som har trukket seg helt siden 2015 sesongen :P

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

Ble mye fokus på han fremfor de andre gjestene da, kanskje de tenkte folk ville kjenne han igjen fra farmen og derfor puttet en del fokus på han :P Jeg får en litt rar følelse av at dette betyr at Vidar vinner

Så vidt jeg har skjønt, så ble Kjendisrestauranten spilt inn for typ 1 år siden. Det er ikke sikkert Vidar var tatt ut til Farmen da engang. De fokuserer alltid spesielt på én gjest eller gjeng, som det er et eller annet spesielt med. Vidar skulle ha vegetarmat, så det var det spesielle ved han. Og så ser han jo ganske spesiell ut med det håret og skjegget da.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg har skjønt, så ble Kjendisrestauranten spilt inn for typ 1 år siden. Det er ikke sikkert Vidar var tatt ut til Farmen da engang. De fokuserer alltid spesielt på én gjest eller gjeng, som det er et eller annet spesielt med. Vidar skulle ha vegetarmat, så det var det spesielle ved han. Og så ser han jo ganske spesiell ut med det håret og skjegget da.

Jo men redigeringen skjer i ettertid så de gjorde det sikkert slik nå 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lady T
Skrevet

Må være sykt kleint for han andre hjelperen å være nesten naken i storbondesenga med de to turtelduene Mats og Amalie :)

Mats minner meg for øvrig om han fyren her, som var med i Mesternes Mester for halvannet år siden:

CFF7167D-97B8-48A8-8ECC-120C07DCC4AF.jpeg

Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Må være sykt kleint for han andre hjelperen å være nesten naken i storbondesenga med de to turtelduene Mats og Amalie :)

Mats minner meg for øvrig om han fyren her, som var med i Mesternes Mester for halvannet år siden:

CFF7167D-97B8-48A8-8ECC-120C07DCC4AF.jpeg

Kan hende han er bifil, virker som at de er litt keen på hverandre :P Kanskje de har trekant sammen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...