Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
52 minutter siden, stf skrev:

Synd Thale måtte reise hjem.

Hvorfor det? Hun var jo bare kjedelig og anonym med en veldig påtatt og overdreven Oslo vest-dialekt. Hørtes ut som hun snakket ekstra pent for å virke "fin", det hørtes bare falskt ut. Hilsen vestkantjente. 

Anonymkode: f0461...267

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Hun var jo bare kjedelig og anonym med en veldig påtatt og overdreven Oslo vest-dialekt. Hørtes ut som hun snakket ekstra pent for å virke "fin", det hørtes bare falskt ut. Hilsen vestkantjente. 

Jeg tror du heller skal jobbe med selvfølelsen din enn å rakke ned på den søte jenta. Det er så typisk usikre jenter å rakke ned på nydelige jenter som Thale. 

Anonymkode: 891a6...9fd

• Liker 2
Skrevet

Thale skulle skamme seg! Ta plassen for noen andre på den måten! Hun kunne trukket seg frivillig noen dager før, ev. sagt hun ville hjem så Line hadde valgt henne, så kunne vi fått Line-show noen uker til! 

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 5
Skrevet

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tom:rodmer: Han virker jo bare SÅ god!

Anonymkode: b9b4b...5ab

En herlig fyr :)

11 timer siden, stf skrev:

Slikt skjer ikke i Farmen. Er man ute, så er man ute. Blir vel heller en ekstra utfordrer som kommer inn når den tid kommer.

Helt idiotisk, i andre realityserier så har den som sist røk ut fått kommet inn igjen. Burde ikke være noe anerledes her...

Skrevet

Herregud, litt av en storbonde. Trodde virkelig at man skulle ribbe og henge opp hønene i et døgn før slakteren kom. Hjelpes...

Synes det er litt rart en vegetarianer melder seg på farmen og vil prøve å forhindre alt av slakt. Slakting er en del av Farmen.

Anonymkode: a137c...787

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du heller skal jobbe med selvfølelsen din enn å rakke ned på den søte jenta. Det er så typisk usikre jenter å rakke ned på nydelige jenter som Thale. 

Jeg snakker ikke om utseendet hennes. Det er meg revnende likegyldig. Irriterer meg at folk alltid tror at det er utseendet som gjør at man syns folk virker falske og påtatt. Ja, hun er pen, men det har INGENTING, JEG GJENTAR INGENTING! med saken å gjøre. Hun var kjedelig og anonym inne på farmen og så pent som hun snakker er det ingen som snakker, ikke en gang de rikeste eldre fruene i nabolaget der jeg er født og oppvokst. (Frogner i Oslo) Det høres ut som hun gjør alt for å være finere enn det hun er og da snakker jeg om språk og oppførsel, IKKE utseende. Hvorfor tror folk alltid det dreier seg om misunnelse på utseende når man stiller spørsmålstegn og kommer med kritikk til andres væremåte? Det er så irriterende. Utseende er ikke alt her i verden! Og takk for omtanken du, men selvfølelsen min er det ingenting i veien med. :)  

• Liker 6
Skrevet

Thale er jo oppvokst på beste vestkant da. 

Anonymkode: bcff2...53d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke om utseendet hennes. Det er meg revnende likegyldig. Irriterer meg at folk alltid tror at det er utseendet som gjør at man syns folk virker falske og påtatt. Ja, hun er pen, men det har INGENTING, JEG GJENTAR INGENTING! med saken å gjøre. Hun var kjedelig og anonym inne på farmen og så pent som hun snakker er det ingen som snakker, ikke en gang de rikeste eldre fruene i nabolaget der jeg er født og oppvokst. (Frogner i Oslo) Det høres ut som hun gjør alt for å være finere enn det hun er og da snakker jeg om språk og oppførsel, IKKE utseende. Hvorfor tror folk alltid det dreier seg om misunnelse på utseende når man stiller spørsmålstegn og kommer med kritikk til andres væremåte? Det er så irriterende. Utseende er ikke alt her i verden! Og takk for omtanken du, men selvfølelsen min er det ingenting i veien med. :)  

Neida, ingenting galt med selvfølelsen din. Du bare liker å rakke ned på en person du ikke kjenner? Du har helt sikkert snakket med ALLE i hele vestkanten, inkludert meg? Hva har det med farmen å gjøre hvordan hun snakker?

Det har kun gått en uke av farmen med mange ulike personligheter, så man rekker ikke å vise frem alle personlighetene. Særlig når fokuset den første uken har vært mest på Line. At du har klart å se på Thale virker falsk og påtatt den lille tiden hun var på skjermen er imponerende🙄

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, ingenting galt med selvfølelsen din. Du bare liker å rakke ned på en person du ikke kjenner? Du har helt sikkert snakket med ALLE i hele vestkanten, inkludert meg? Hva har det med farmen å gjøre hvordan hun snakker?

Det har kun gått en uke av farmen med mange ulike personligheter, så man rekker ikke å vise frem alle personlighetene. Særlig når fokuset den første uken har vært mest på Line. At du har klart å se på Thale virker falsk og påtatt den lille tiden hun var på skjermen er imponerende🙄

Jeg rakker ikke ned, men hun VIRKER falsk og påtatt. Og det at det er telefonen hun savner mest når hun er på farmen sier litt om hvor overfladisk hun er. Sikkert en hyggelig jente og grusomt det hun har opplevd, men hun virker påtatt og overfladisk. Det har ingenting med utseendet å gjøre.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rakker ikke ned, men hun VIRKER falsk og påtatt. Og det at det er telefonen hun savner mest når hun er på farmen sier litt om hvor overfladisk hun er. Sikkert en hyggelig jente og grusomt det hun har opplevd, men hun virker påtatt og overfladisk. Det har ingenting med utseendet å gjøre.

La henne være nå da..

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

En herlig fyr :)

Helt idiotisk, i andre realityserier så har den som sist røk ut fått kommet inn igjen. Burde ikke være noe anerledes her...

Ikke etter at de laget parodi på det i Nissene over skog og hei på TV Norge.

Skrevet
1 minutt siden, makkapakka skrev:

Ikke etter at de laget parodi på det i Nissene over skog og hei på TV Norge.

Hvordan vet du det?

Skrevet

Alle blir spurt hva de kommer til å savne, hva er så galt med å si mobilen? Man har kamera, internett og kontakt med familie og venner i en mobiltelefon. Alle er vel egentlig avhengige av den i hverdagen. Mobilen har blitt den dingsen alle sammen faktisk bruker mest og du bruker den til alt. Alarm, billetter, notatbok, kamera, lese aviser, sjekke mail og jeg orker ikke å ramse opp alt. Du vet bare man tenker over hva en mobil i dag egentlig er. 

Anonymkode: bcff2...53d

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Hvordan vet du det?

ved å følge med på reality serier som farmen, 71 g nord osv. 

Skrevet
1 minutt siden, makkapakka skrev:

ved å følge med på reality serier som farmen, 71 g nord osv. 

Rart, var jo artig å få inn Bent igjen 4 ganger :skratte:

Skrevet

Hadde vært morsomt om Line kom inn igjen og lagde mer bråk og ståhei. Haha, for en morsom figur hun er. Ihvertfall for oss som så på. :P 

Skrevet
10 minutter siden, Salka skrev:

Hadde vært morsomt om Line kom inn igjen og lagde mer bråk og ståhei. Haha, for en morsom figur hun er. Ihvertfall for oss som så på. :P 

Hadde vært gøy. Nå er jo alle bff 🙄 

Anonymkode: a137c...787

Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Og så prøver hun å kvele Kristian mens han sover :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud la nå den stakkars jenta være!

Selvsagt er det lettere å rakke ned på henne fordi hun er pen. Hvem er nå ikke det som savner telefonen sin? Det fins vel ikke ett eneste menneske i Norge som ikke har telefon. 

Anonymkode: fe50f...da6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...