Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer hvis det er en to-delt konkurranse, og ett par deltakere kommer på delt førsteplass? 

For eksempel dersom en person får tre poeng i den første oppgaven, og to poeng i den andre oppgaven. Men en annen person får to poeng i den første oppgaven, og tre poeng i den andre oppgaven? Da ville jo disse to deltakerne hadde fem poeng hver. :P 

Må disse to deltakerne ut i enda en konkurranse mot hverandre da, eller blir begge to automatisk med videre til semi-finale sammen? :P

Anonymkode: 3963f...c1b

Begge går ikke videre, i hvert fall. Tipper det hadde blitt noe ekstra oppgave for bare de to, men jeg tror faktisk aldri det har skjedd.

Anonymkode: 1f0c0...599

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet (endret)

Nå har Eunike fått noe nytt å le av Halvor for - og det gjør hun til gangs. Camilla avslørte for henne at hun hadde løyet på seg sykdom som gjør at hun ikke spiser kjøtt, og Eunike tenkte på hvordan Halvor hadde stresset med sykdommen hennes.

Dette begynner å bli bare fælt! 

http://www.tv2.no/v/1262785/?tag=farmen2017

Endret av chisandra
Skrevet

Tipper Camilla vil slite i matlagingskonkurransen, det vil jo garantert være en kjøttrett🤔

• Liker 6
Skrevet

Så hvordan blir egentlig resten av konkurransene lagt opp?

Blir det en konkurranse i for eksempel matlaging, hor det skal kåres en vinner. Før det blir det en annen konkurranse (hinderløype?) hvor det også skal kåres en vinner? 

Anonymkode: 3963f...c1b

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Ella1 skrev:

Tipper Camilla vil slite i matlagingskonkurransen, det vil jo garantert være en kjøttrett🤔

Var ikke det fisk forrige sesong?

Anonymkode: 891a6...9fd

Skrevet

Det er 1 stor vesentlig forskjell på Halvor kontra Eunike/Camilla, som gjør at jeg definitivt heier på Halvor... Halvor har hele veien tenkt på fellesskapet, de to andre, kun på seg selv. Dette, pluss all baksnakking de har drevet med, gjør at jeg absolutt ikke unner de å vinne, egentlig heller ikke å være i finaleuka, pjuk for noen mennesker :( 

Kan si hva man vil om gledeshylene til Halvor, jeg for min del, er glad i ekte glede hvertfall!

• Liker 21
Skrevet

Jeg tror Amalie kan vinne hinderløypen og håper Camilla vinner matlagingen. Eunike virker bare desperat etter å vinne og spesielt slå Halvor. Virker som hun er villig til å gjøre alle skitne knep.

Hvis Halvor og Eunike kommer i en finale, så tror jeg hun kommer til å vinne :( Tipper hun kommer til å gjøre alt for å få folk til å ikke stemme på Halvor. Snakker stygt om han osv. 

Anonymkode: 2aeae...4bb

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Amalie kan vinne hinderløypen og håper Camilla vinner matlagingen. Eunike virker bare desperat etter å vinne og spesielt slå Halvor. Virker som hun er villig til å gjøre alle skitne knep.

Hvis Halvor og Eunike kommer i en finale, så tror jeg hun kommer til å vinne :( Tipper hun kommer til å gjøre alt for å få folk til å ikke stemme på Halvor. Snakker stygt om han osv. 

Anonymkode: 2aeae...4bb

Tror du det andre lar seg påvirke da? Og det er jo ikke den som får mest stemmer som automatisk vinner. 

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 2
Skrevet

Håper så inderlig Amalie vinner hinderløypen. Eunike har virkelig sunket i mine øyene. Helt komisk at Amalie  (som bare er 21) er mer voksen og sympatisk enn Eunike.  Jeg er ikke fan av Camilla (blir gal av sjokolade, røyk og kake maset hennes. Så er hun ego) men liker henne bedre enn Eunike.

• Liker 10
Skrevet
3 timer siden, chisandra skrev:

Nå har Eunike fått noe nytt å le av Halvor for - og det gjør hun til gangs. Camilla avslørte for henne at hun hadde løyet på seg sykdom som gjør at hun ikke spiser kjøtt, og Eunike tenkte på hvordan Halvor hadde stresset med sykdommen hennes.

Dette begynner å bli bare fælt! 

http://www.tv2.no/v/1262785/?tag=farmen2017

Har ikke fått med meg at Camilla sa hun var allergisk jeg. Når sa hun det? Første uka? (Da så jeg ikke på, nemlig). Hva er det hun har sagt hun er allergisk mot? Kjøtt og fisk? 

Anonymkode: 49523...077

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fått med meg at Camilla sa hun var allergisk jeg. Når sa hun det? Første uka? (Da så jeg ikke på, nemlig). Hva er det hun har sagt hun er allergisk mot? Kjøtt og fisk? 

Helt i starten, som forklaring på at hun ikke spiser kjøtt.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt i starten, som forklaring på at hun ikke spiser kjøtt.

Ah. Visste hun var vegetarianer, men trodde det var pga dyrevelferd. Er det løgn at hun ikke spiser kjøtt da, eller er det faktisk sant? 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah. Visste hun var vegetarianer, men trodde det var pga dyrevelferd. Er det løgn at hun ikke spiser kjøtt da, eller er det faktisk sant? 

Hun er vegetarianer, men ville ikke si det til de andre pga hun tenkte folk sikkert kom til å gnåle om det og det ville bli debatter. Da synes hun det var bedre å si hun ikke tålte kjøtt

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Ella1 skrev:

Hvorfor tipper du hun vil slite pga. det? Hun klarte jo fint å filtrere fisk. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det fisk forrige sesong?

Anonymkode: 891a6...9fd

Fisk er også kjøtt. 

Anonymkode: 5ee38...f50

Skrevet

Tror dere produksjonsselskapet hadde latt noen med en alvorlig allergi få være med på farmen? 

• Liker 3
Gjest chisandra
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er vegetarianer, men for å slippe forklaringer og pes sa hun at hun ikke tålte det. 

Edit: Så nå at det allerede var svart på :)

Endret av chisandra
Skrevet

Under én time til det braker løs. Dette blir sp spennende! Hvem gjetter dere at går til semien, og hvem ønsker dere i semien? 

Jeg tror det blir Amalie og Eunike, men ville helst sett Amalie og Camilla der. Jeg tror Amalie vinner hinderløypa og Eunike matlaging. Jeg tipper Camilla får andreplass i begge konkurransene, men det er jo ikke godt nok.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under én time til det braker løs. Dette blir sp spennende! Hvem gjetter dere at går til semien, og hvem ønsker dere i semien? 

Jeg tror det blir Amalie og Eunike, men ville helst sett Amalie og Camilla der. Jeg tror Amalie vinner hinderløypa og Eunike matlaging. Jeg tipper Camilla får andreplass i begge konkurransene, men det er jo ikke godt nok.

Håper og tror at Amalie vinner hinderløypa, Camilla kan vinne men hun røyker som en skorstein (sorry not sorry), og har nok ikke den beste kondisen.

Eunike vinner nok matlaging :/ men blir spennende å se!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, fitnessjenta skrev:

Håper og tror at Amalie vinner hinderløypa, Camilla kan vinne men hun røyker som en skorstein (sorry not sorry), og har nok ikke den beste kondisen.

Eunike vinner nok matlaging :/ men blir spennende å se!

Synes det virker som hun er i bra form, jeg. 

Skrevet

Blir fryktelig spennende. Håper Amalie vinner hinderløypen. Tror dessverre Eunike vinner matlagingen :dry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...