Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Sacramone skrev:

Hvis Camilla har holdt seg unna tvekamp, så er vel det bra for henne da, og hvis Amalie har "spilt spillet" så har hun vel gjort det. Hvis deltakerene har sendt ut de som var verdige vinnere av farmen selv, så har de i så fall kun seg selv å takke da.

Dette applauderer jeg. Du er en hedersbruker! (Jeg er ikke en av dem som vanligvis bruker den betegnelsen, men jeg syns det passet her. Litt på spøk, selvsagt.)

Anonymkode: 1f0c0...599

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, nutella skrev:

Den eneste som ikke irriterer meg grenseløst inne på gården nå, er Amalie. Eunike oppfører seg som en misunnelig fjortenåring, unner henne virkelig ikke å komme i semifinalen. Camilla vet i det minste litt når hun skal holde kjeft. 

Det er som regel ikke de som roper høyest man skal passe seg for...kan hende hun bare er så utspekulert at hun vet å tie foran kamera.. for hun er ikke den som unner andre noe i hvertfall :(

Anonymkode: fe2e5...c26

• Liker 7
Gjest chisandra
Skrevet

Eunike får gjennomgå voldsomt i kommentarfeltet til farmen på Facebook, og etter å ha sett oppførselen hennes i dag, så forstår jeg det faktisk godt. Jeg likte Eunike i starten, men så var det først Geir, deretter Halvor. 

Hun fremstår som ei ganske kald dame. 

Skrevet
11 minutter siden, chisandra skrev:

Eunike får gjennomgå voldsomt i kommentarfeltet til farmen på Facebook, og etter å ha sett oppførselen hennes i dag, så forstår jeg det faktisk godt. Jeg likte Eunike i starten, men så var det først Geir, deretter Halvor. 

Veldig selvsentrert og arrogant, ihvertfall. Ikke særlig reflektert heller, mangler respekt og selvinnsikt, og er sjalu på alle. Bunner nok i dårlig selvbilde som hun kompenserer for gjennom å alltid ha noen å hakke ned på. 

• Liker 6
Skrevet
7 timer siden, chisandra skrev:

Nå synes jeg faktisk det holder her! Eunike er utsatt for et komplott av TV2! De garn klippet bort alt som ville fått Halvor til å fremstå som usympatisk men tatt med alt som kan stille Eunike i et dårlig lys, og fremstilt henne på en veldig urettferdige måte! At dere og andre seere lar dere lure og ikke ser dette er ikke til å tro! Stakkars Eunike!

Anonymkode: 094ac...5e7

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, fitnessjenta skrev:

Veldig selvsentrert og arrogant, ihvertfall. Ikke særlig reflektert heller, mangler respekt og selvinnsikt, og er sjalu på alle. Bunner nok i dårlig selvbilde som hun kompenserer for gjennom å alltid ha noen å hakke ned på. 

Helt feil! Det er bare noe TV2 vil at folk skal tro, slik at der blir «engasjement»!

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg faktisk det holder her! Eunike er utsatt for et komplott av TV2! De garn klippet bort alt som ville fått Halvor til å fremstå som usympatisk men tatt med alt som kan stille Eunike i et dårlig lys, og fremstilt henne på en veldig urettferdige måte! At dere og andre seere lar dere lure og ikke ser dette er ikke til å tro! Stakkars Eunike!

Sier hun det vi hører eller gjør hun ikke?

Anonymkode: 5e7d1...c29

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns Eunike er kul, jeg. Bøttevis med selvironi, i alle fall.
Joda, ho slenger litt med leppa, men slik jeg ser det er det som regel med et smil om munnen. Tror de fleste andre der inne på gården forstår at Eunike spøker og ikke tar det så alvorlig. Ho sa jo at ho spøkte da ho sa at ho håpte Halvor ville dette til vanns. Jeg håpte også han ville tryne.....
I går, da ho hadde tapt, sa ho jo at ho ikke visste at ho var så dårlig taper. "Jeg ble skikkelig barnslig og sur, visste ikke at jeg var så dårlig taper, jeg". Syns det var kjempekult sagt og for meg bekreftet det at Eunike har mye humor og selvironi.

I tillegg så klipper jo TV2 slik de vil at de forskjellige skal fremstå. Amalie kan jo ikke slenge med leppa når det gjelder å gjemme unna noe, det har ho jo gjort selv! Her har TV2 fokus på forskjellige deltagere til forskjellige tider og da klipper de sammen det de vil at vi skal se.
Et annet eksempel på det er da Karianne ble valgt til storbonde den siste gangen. Da klipte TV2 inn et bilde av Geir Magne med et skikkelig surt tryne. Det trynet kan han ha hatt i helt andre sammenhenger. Hvis man fulgte med på gruppa når de ble filmet i helhet og enkeltvis så ser man at det er filmet på forskjellig tidspunkt.

• Liker 12
Skrevet

Eunikes svakhet er at hun sier høyt det mange tenker, men på den alderen burde man vite bedre. Jeg tror mange i den situasjonen ville tenkt ; "håper han ramler i vannet", "jeg hater at han vant" osv. Forskjellen er bare at hun sier det høyt. Så jeg klarer ikke å bestemme meg for Eunike bare er dønn ærlig eller frekk? 🤔

Halvor er veldig opptatt av bekreftelse på at han er flink. At de ikke gratulerte han var smålig, men hvordan hadde han reagert dersom det var motsatt? Vil tippe han hadde blitt rimelig muggen selv. 

For øyeblikket heier jeg på Amalie og Camilla, de tar mye mindre plass enn de to andre og er dermed lettere for meg å like.

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Ella1 skrev:

Halvor er veldig opptatt av bekreftelse på at han er flink. At de ikke gratulerte han var smålig, men hvordan hadde han reagert dersom det var motsatt? Vil tippe han hadde blitt rimelig muggen selv. 

Han hadde sikkert blitt skuffa, og det er lov. Men jeg er ganske så sikker på at Halvor hadde gratulert den som gikk direkte til finalen, om det ikke hadde blitt han. 

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor sutrer Halvor over at ingen gratulerte han? Alle 3 jentene tok han i hånda å gratulerte nede ved vannet. Hvor mange ganger skulle de gjøre det mener han? :P

Anonymkode: c6115...281

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sutrer Halvor over at ingen gratulerte han? Alle 3 jentene tok han i hånda å gratulerte nede ved vannet. Hvor mange ganger skulle de gjøre det mener han? :P

Anonymkode: c6115...281

Ingen gratulerte han med finaleplass - det du henviser til er med semifinaleplass

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Godt at Halvor slipper hinderløypa, der tror jeg det hadde gått dårlig i forhold til de som er lettere til beins. Amalie kan gjøre det godt der tror jeg.

Skrevet

Men jeg trodde Halvor var i semifinalen og ikke selve finalen? Det er vel semifinaleplass de kjemper om?

Anonymkode: 1ff18...d08

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg trodde Halvor var i semifinalen og ikke selve finalen? Det er vel semifinaleplass de kjemper om?

Mulig du har rett der  :)
Nå ble jeg usikker  :)

Skrevet

Håper Amalie klarer seg best gjennom hinderløypa. Unner henne å gå videre. Eunike og Camilla takler tydeligvis ikke presset før finalen, gud hjelpes for en oppførsel av Eunike og så "hunden" hennes Camilla som jatter med. 

• Liker 11
Skrevet
25 minutter siden, makkapakka skrev:

Håper Amalie klarer seg best gjennom hinderløypa. Unner henne å gå videre. Eunike og Camilla takler tydeligvis ikke presset før finalen, gud hjelpes for en oppførsel av Eunike og så "hunden" hennes Camilla som jatter med. 

Eunike skal alltid baksnakke til Camilla. Hun fremstår ikke særlig voksen. Hun synker bare mer og mer. Likte henne godt i starten, men nå klarer jeg ikke å like henne. Hun spøker med noe, men mye sier hun på alvor. Først Geir og nå Halvor

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er Eunike så veldig opptatt av at Halvor skal lage mat? Aldri helt skjønt det der med å tvinge folk på et kjøkken som ikke vet forskjell på en kjele og en stekepanne. 

Jeg håper Eunike blir det første som ryker av jentene. Guriland for en grusom dame. Så egoistisk, selvopptatt, mannehatene, lystløyner og baksnakkene dame, aldri sett noe lignene. Og de på hennes alder klager på de unge? Fordi de ungene er så «grusomme». Da får de eldre ta å se seg selv i speilet, fordi for det første kan man ikke måle sånt i alder, og for det andre det er da arvet.

Anonymkode: 59983...691

• Liker 7
Skrevet
43 minutter siden, tonebelinda skrev:

Mulig du har rett der  :)
Nå ble jeg usikker  :)

Tenker kanskje det er snakk om til finaleuka jeg, da han slo ut Kristian var det kanskje ikke så mange som gratulerte ham. 

Anonymkode: 395da...564

Skrevet

Ikke lest så mange kommentarer her men Halvor sank litt i kurs hos meg etter innslaget på tv2.no i går der han vissnok har sagt at Camilla ikke eventuelt er en verdig vinner siden hu ikke har vært i tvekamp.
Camilla har vært flink å jobbe og etter båt prosjektet Halvor og Camilla hadde sammen og som de begge skrøt mye av  så synes jeg han burde hatt mere respekt for henne
En annen ting er at Halvor slipper unna hinderløypa på vannet og han slipper å lage mat i konkurranse da han allerede har gått videre til semifinalen.....kanskje de 2 utfordringene damene kunne slå Halvor i.
Er jo litt urettferdig hele Farmen synes jeg men samtidig så er det nok vanskelig for TV2 og lage det rettferdig også.
Har vanskelig for å se at Halvor ikke vinner Farmen nå.....noe annet ville vært en bombe.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...